Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Acht, altijd dat verhaal over bewezen doelpuntenmakers. Ik heb liever eentje die een bal vast kan houden, goed druk kan zetten en past in ons spelletje. Dan komen de doelpunten vanzelf. En dan gaan ook de jongens er omheen veel meer doelpunten maken.

Lore

Citaat van: Josli op september 01, 2024, 11:09:07
Acht, altijd dat verhaal over bewezen doelpuntenmakers. Ik heb liever eentje die een bal vast kan houden, goed druk kan zetten en past in ons spelletje. Dan komen de doelpunten vanzelf. En dan gaan ook de jongens er omheen veel meer doelpunten maken.

De statistieken van Ogbeche  de seizoenen voordat hij bij ons kwam aanwaaien:

12/13   LaLiga2   LaLiga2   Deportivo Xerez   8   1   -   1 / - / -   553'
11/12   Championship   Championship   FC Middlesbrough   17   3   -   2 / - / -   563'
11/12   FA Cup   FA Cup   FC Middlesbrough   1   -   -   - / - / -   90'
10/11   Super League 1   Super League 1   AO Kavala   20   1   1   5 / - / -   1.209'
10/11   Kypello Elladas   Kypello Elladas   AO Kavala   2   1   -   - / - / -   

En die van muhren, uitgekotst bij NAC:

18/19   Eredivisie   Eredivisie   NAC Breda   14   -   1   - / - / -   379'
18/19   Beloften Eerste Divisie   Beloften Eerste Divisie   Jong NAC Breda   1   -   -   - / - / -   90'
18/19   TOTO KNVB Beker   TOTO KNVB Beker   NAC Breda   1   -   -   - / - / -   90'
18/19   Beloften Voorronde   Beloften Voorronde   Jong NAC Breda   1   -   -   - / - / -   90'
17/18   Keuken Kampioen Play-Offs   Jupiler PO   Sparta Rotterdam   4   2   -   - / - / -   360'
17/18   Eredivisie   Eredivisie   Sparta Rotterdam   28   7   5   2 / - / -   2.134'
17/18   TOTO KNVB Beker   TOTO KNVB Beker   Sparta Rotterdam   1   -   -   - / - / -   




sunderland

Citaat van: Josli op september 01, 2024, 11:09:07
Acht, altijd dat verhaal over bewezen doelpuntenmakers. Ik heb liever eentje die een bal vast kan houden, goed druk kan zetten en past in ons spelletje. Dan komen de doelpunten vanzelf. En dan gaan ook de jongens er omheen veel meer doelpunten maken.
zo is het. Een combinatie zou beter zijn maar wat jij schrijft is helemaal waar. Vorig seizoen met goede serie met Uldrikus en Smit links speelden we uitstekend. Uldrikus liet de rest veel beter spelen

wiekie1969

Citaat van: Oud Cambuur op september 01, 2024, 07:07:34
man, man wat een geroepetoeter hier wacht eerst morgen af en de komende maand dan kun je pas oordelen over Lambooij en Henk en het team.

We staan 17e volgens mij

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2024, 11:58:11
We staan 17e volgens mij
ja we ook wel 20 ste staan vroeger toen wij supporter werden..

oost

Citaat van: sunderland op september 01, 2024, 12:04:44
ja we ook wel 20 ste staan vroeger toen wij supporter werden..

Ja joh omdat je toen tevreden was betekent niet dat iedereen maar genoegen met nemen met onze huidige positie en spel :rodekaart

De Gast

Citaat van: sunderland op september 01, 2024, 11:51:37
zo is het. Een combinatie zou beter zijn maar wat jij schrijft is helemaal waar. Vorig seizoen met goede serie met Uldrikus en Smit links speelden we uitstekend. Uldrikus liet de rest veel beter spelen

Pffffff. Het laatste half jaar was het hele elftal gewoon brandhout. Ook met die twee..

Specuveter

Mischien moeten we een tweede Cambuur forum oprichten.
E?n voor de negatievelingen en ??n voor de positieven  :_schater

nulachtenvieftig

Citaat van: Specuveter op september 01, 2024, 12:24:11
Mischien moeten we een tweede Cambuur forum oprichten.
E?n voor de negatievelingen en ??n voor de positieven  :_schater

Ik join allebei  :0=
si vis pacem para bellum

denistel

Citaat van: Specuveter op september 01, 2024, 12:24:11
Mischien moeten we een tweede Cambuur forum oprichten.
E?n voor de negatievelingen en ??n voor de positieven  :_schater

3 dan hest oek nog realisten. kenne lullen wat we willen hier het valt
tot nu toe weer tegen en het minste is dat er geen verbetering is met
vorig seizoen zeg maar iets om je aan op te trekken. ik zie het totaal
niet en als we niet oppassen wordt het weer een kansloos seizoen en
daar zit niemand op te wachten zoals trainers spelers en leiding zelf ook
zegge.

Bankzitter

Dan houden we deze voor de realisten (en dat vindt iedereen van zichzelf  :zweep).

De ranglijst zegt nog helemaal niks. Het spel dat per wedstrijd minder wordt wel en ook het doelsaldo.
Dus Lambooij: doelpunten binnenhalen en De Jong werken aan vastigheden en minder wisselen.

Ik vind vd Water echt een probleem... de Jong noemde zijn naam niet bij kinderachtig gedrag maar dat was wel degene die dode spelmomenten verprutste. Als Lambooij die nog kan slijten en een leuk rap spelertje kan huren van Liverpool dan heeft Lambooij weer bonuspunten.

Destroyer

Citaat van: sunderland op september 01, 2024, 12:04:44
ja we ook wel 20 ste staan vroeger toen wij supporter werden..

Echt? Wat een vergelijking man.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: De Gast op september 01, 2024, 12:14:20
Pffffff. Het laatste half jaar was het hele elftal gewoon brandhout. Ook met die twee..
klopt die serie was ook voor de winterstop. Buiten beker was het idd triest, Wat ik bedoelde en op reageerde was dat als je via een mee voetballende spits ( voorbeeld van de Hurk) ook kan scoren. Zo iemand laat het hele team beter spelen en dat deed Uldrikus toen ook.

Trainert!

Ik ben dan wel benieuwd naar een verklaring waarom er niks meer is bijgekomen. Met name op de buitens, en de linksachter.

Toch eigen jeugd de voorkeur geven dit seizoen, Bob Ross, Wiebe, Vd Veen?

beam

Zo de grote schoonmaak is geweest, nu weer beginnen met bouwen aan Cambuur 5.0. Want 4.0 is hopeloos mislukt.