Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Men vergeet dat Foeke ook mede verantwoordelijk is voor de mooiste jaren uit onze clubgeschiedenis. Ook Foeke moest handelen met beperkte middelen en heeft met een herseninfarct ook een lastige periode meegemaakt.

Een echte Leeuwarder en het is hem gegund dat hij nu bij Sparta zijn plezier heeft teruggevonden.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland link=topic=2612.msg365636#  date=1725089704
en dan zo doorgaan?  Heb al sinds februari gezegd dat een goede assistent trainer belangrijker is dan een speler
heb je dan geen vertrouwen in Henk dan :?

papier

Citaat van: diekhuzen op augustus 31, 2024, 09:45:09
Men vergeet dat Foeke ook mede verantwoordelijk is voor de mooiste jaren uit onze clubgeschiedenis. Ook Foeke moest handelen met beperkte middelen en heeft met een herseninfarct ook een lastige periode meegemaakt.

Een echte Leeuwarder en het is hem gegund dat hij nu bij Sparta zijn plezier heeft teruggevonden.

Missers zal iedereen hebben. Een TD/TM met een speler. Een trainer met een opstelling/wissel. Een speler met een tackle/schot/redding. Voor allemaal geldt dat je tenminste je best moet doen en onderaan de streep meer goed dan fout. Voor Foeke geldt idd dat hij het onderaan de streep gewoon naar behoren heeft gedaan. Daar verdiend hij zeker credits voor.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2024, 09:52:40
heb je dan geen vertrouwen in Henk dan :?
zeker wel maar lees eens terug? Het lijkt dat hij er alleen voorstaat. Bosbaard, van de weij ,Sandor . Die doen mee. Ook in de wedstrijd anticiperen. Zie Henk er alleen voor staan en dat is al tijden zo. Een trainer kan tegenwoordig niet meer alles. Henk ziet dat nog niet zo volgens mij anders moet ie toch met de vuist op tafel slaan en gaan eisen

sunderland

Citaat van: diekhuzen op augustus 31, 2024, 09:45:09
Men vergeet dat Foeke ook mede verantwoordelijk is voor de mooiste jaren uit onze clubgeschiedenis. Ook Foeke moest handelen met beperkte middelen en heeft met een herseninfarct ook een lastige periode meegemaakt.

Een echte Leeuwarder en het is hem gegund dat hij nu bij Sparta zijn plezier heeft teruggevonden.
2 jaar heel goed gedaan ( ook door Sandor die spelers echt beter maakt ) ( jacobs Kallon hoedemakers)en laatste 2 jaar er een potje van gemaakt.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op augustus 31, 2024, 09:57:16
zeker wel maar lees eens terug? Het lijkt dat hij er alleen voorstaat. Bosbaard, van de weij ,Sandor . Die doen mee. Ook in de wedstrijd anticiperen. Zie Henk er alleen voor staan en dat is al tijden zo. Een trainer kan tegenwoordig niet meer alles. Henk ziet dat nog niet zo volgens mij anders moet ie toch met de vuist op tafel slaan en gaan eisen
misschien hebben ze afspraken gemaakt wie de wedstrijd aan de zijlijn mag coachen.

DayDreamer

Citaat van: De Gast op augustus 30, 2024, 21:51:32
Wellicht over het hoofd gezien als rookie tm: goals hewwe we nodig!

Werkelijk niemand die wat voor de goal kan. Schandalig.

Ga maar eens goals tellen in deze selectie, je komt nog niet op 25 volgens mij. Zelfs een spits halen alleen is niet voldoende.

DayDreamer

#262
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 30, 2024, 22:46:00
Spits zit ik niet zo over in, die komt er wel.

Maar er m?et meer gebeuren ;(

Daar zit ik dus wel over in, Henk zei het zelf al, Smit is eigenlijk te laat verkocht, ze hielden wel rekening met het feit dat hij verkocht zou worden en hadden lijstje klaar, alleen hebben die spitsen al onderdak bij een andere club. Dat betekent dat je uitkomt op afdankertjes of paniekaankopen, daarnaast zijn grote competities al dicht, dus huren van grotere clubs kan ook niet meer. Je moet een spits hebben van minimaal 20+ goals, en die krijg je nu echt niet meer hoor, die wil iedereen wel hebben.

Ze zijn nu bezig met die Skandinavische spits, heb je die stats gezien? , ook niet indrukwekkend, en geruchten gaan dat die al een half miljoen moet kosten voor een half jaar contract, nooit doen toch.

Hans Kraay kan mooi lullen ik weet het, maar zegt wel vaal, doelpunten moet je tellen en die moet je aantrekken, nogmaals ga maar eens tellen in deze selectie, je komt nog niet op 25.
Middenvelders totaal geen scorend vermogen, onze buitenspelers zijn een drama, als die er 6 tot 8 maken is het al een wonder.

De Gast

En toch beide alweer in hun derde contractjaar. Het is om gek van te worden. Uldrikis kreeg zelfs verlenging toen hii nog op 0 doelpunten zat. Ik denk dat er bij de club gewoon niemand zit met voetbalverstand. Lambooij is ook nog lerende. Nou dat merken we nu..

Oud Cambuur

man, man wat een geroepetoeter hier wacht eerst morgen af en de komende maand dan kun je pas oordelen over Lambooij en Henk en het team.

De Gast

Een tussenbalans valt er best op te maken Oud Cambuur.

Destroyer

Citaat van: DayDreamer op augustus 31, 2024, 10:25:28
Daar zit ik dus wel over in, Henk zei het zelf al, Smit is eigenlijk te laat verkocht, ze hielden wel rekening met het feit dat hij verkocht zou worden en hadden lijstje klaar, alleen hebben die spitsen al onderdak bij een andere club. Dat betekent dat je uitkomt op afdankertjes of paniekaankopen, daarnaast zijn grote competities al dicht, dus huren van grotere clubs kan ook niet meer. Je moet een spits hebben van minimaal 20+ goals, en die krijg je nu echt niet meer hoor, die wil iedereen wel hebben.

Ze zijn nu bezig met die Skandinavische spits, heb je die stats gezien? , ook niet indrukwekkend, en geruchten gaan dat die al een half miljoen moet kosten voor een half jaar contract, nooit doen toch.

Hans Kraay kan mooi lullen ik weet het, maar zegt wel vaal, doelpunten moet je tellen en die moet je aantrekken, nogmaals ga maar eens tellen in deze selectie, je komt nog niet op 25.
Middenvelders totaal geen scorend vermogen, onze buitenspelers zijn een drama, als die er 6 tot 8 maken is het al een wonder.

_O_ kort samengevat, scorend vermogen koop je!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: DayDreamer op augustus 31, 2024, 10:25:28
Daar zit ik dus wel over in, Henk zei het zelf al, Smit is eigenlijk te laat verkocht, ze hielden wel rekening met het feit dat hij verkocht zou worden en hadden lijstje klaar, alleen hebben die spitsen al onderdak bij een andere club. Dat betekent dat je uitkomt op afdankertjes of paniekaankopen, daarnaast zijn grote competities al dicht, dus huren van grotere clubs kan ook niet meer. Je moet een spits hebben van minimaal 20+ goals, en die krijg je nu echt niet meer hoor, die wil iedereen wel hebben.

Ze zijn nu bezig met die Skandinavische spits, heb je die stats gezien? , ook niet indrukwekkend, en geruchten gaan dat die al een half miljoen moet kosten voor een half jaar contract, nooit doen toch.

Hans Kraay kan mooi lullen ik weet het, maar zegt wel vaal, doelpunten moet je tellen en die moet je aantrekken, nogmaals ga maar eens tellen in deze selectie, je komt nog niet op 25.
Middenvelders totaal geen scorend vermogen, onze buitenspelers zijn een drama, als die er 6 tot 8 maken is het al een wonder.

Grote competities kunnen geen spelers meer halen, maar nog wel verkopen/verhuren.

Trainert!

Tempo heer Lambooij!!

zeewolde

Citaat van: Oud Cambuur op september 01, 2024, 07:07:34
man, man wat een geroepetoeter hier wacht eerst morgen af en de komende maand dan kun je pas oordelen over Lambooij en Henk en het team.
ben benieuwd hoe vaak we nog gaan horen doordat verkoop Smit zo laat was, de alternatieven al ergens anders heen gegaan zijn.....