Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#435
Lambooij had gewoon tegen de directie moeten zeggen, prima dat we Smit en vd Water moeten verkopen maar die kan ik nooit 1 of 2 dagen vervangen.

Maar als onervaren , nieuwe TD zeg je ook niet zo makkelijk tegen de supporters dat er geen spits meer bijkomt dus dan haal er maar eentje op goed geluk.

Lore

Citaat van: EdsjeSCC op november 29, 2024, 23:30:18
Larsie mag ik een spitsieeee, heb je een spitsie voor miiijjjj

Onze spits staat toch op 6 goals in de laatste 7 competitiewedstrijden? Ons probleem zit erin dat wij niemand er achter hebben, maar hij gaat prima toch? Zelfde geldt een beetje voor de buitens, er zit niet echt wat achter Alhaft en Pauwels. Dus zou fijn zijn als er een backup komt, die flexibel inzetbaar is of als wij een wetenschapper vinden die balk in een paar weken kan klonen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op november 30, 2024, 12:59:50
of als wij een wetenschapper vinden die balk in een paar weken kan klonen!

Maak hem dan direct ook wat groter
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Balk is prima als spits in de omschakeling en voor frommelgoals.
Niet als je het spel moet maken en een aanspeelpunt nodig hebt. En ook niet als je iets moet forceren.

Je mist gewoon opties in de spits.

Nou had de Leeuw normaal gesproken er ook al een stuk of vier moeten maken. Normaal mist 'ie nooit een 100% kans en nu al een paar keer.
Geen idee of dat nou pech is of wat anders, maar die staat einde seizoen echt wel op 5/6 goals als pinch hitter.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 30, 2024, 13:03:42
Maak hem dan direct ook wat groter

Ik vind dat je wel realistisch moet blijven hoor. Klonen gaat nog wel maar tweaken van die kloon kunnen wij toch helemaal niet betalen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op november 30, 2024, 14:07:21
Ik vind dat je wel realistisch moet blijven hoor. Klonen gaat nog wel maar tweaken van die kloon kunnen wij toch helemaal niet betalen!
:_schater
Henk, held, bedankt

PePe

Waren we nog maar net van een probleem verlost (vdw), hebben we weer een probleem. (A)

Bankzitter

Die kost minder en is huur. Dus dat lost zich in de winterstop wel op.

Yellow Army

Citaat van: Bankzitter op november 30, 2024, 14:56:39
Die kost minder en is huur. Dus dat lost zich in de winterstop wel op.

Dat is niet een zekerheidje aangezien hij voor een heel seizoen is gehuurd
Area 58

Bankzitter

Vergeleken met vd Water is dit een minder groot probleem voor Lambooij om op te lossen. En dat is hem met meer probleemgevallen gelukt.


De Gast

Twee spitsen aub. Of een scorende nummer 10 ?n spits.

Allemaal leuke spelers maar ze hebben stuk of stuk de belangrijkste kwaliteit niet.
De Leeuw met pensioen sturen en onze Nigeriaanse yahoo boy snel een vliegticket en retour Ierland, Belgi? of Afrika.

V-man

De Leeuw benutte wel penalty's waar sommigen tot 2x toe in faalden. Zal echt nog wel tonen de 2e seizoenshelft een goalgetter te wezen maar een extra nieuwe spits met rendement zou top weze! 

V-man

Die Afo krijgt volgens mij het voordeel van de twijfel. In de sportcast wordt aangegeven dat hij in januari fit is en ik denk dat hij het nog een keer mag laten zien (hij staat wel met 3-0 achter maar dit terzijde)

De Gast

Citaat van: V-man op december 30, 2024, 23:01:17
De Leeuw benutte wel penalty's waar sommigen tot 2x toe in faalden. Zal echt nog wel tonen de 2e seizoenshelft een goalgetter te wezen maar een extra nieuwe spits met rendement zou top weze!

Hij heeft het tot nu toe niet laten, waarom straks wel?

Bankzitter

Omdat 'ie in zijn carri?re al 85 eredivisie goals en 51 in de KKD heeft gemaakt.
Het is een afmaker, de scherpte komt wel weer.