Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: PePe op april 22, 2024, 09:52:57
Dure spelers die niet meer voldoen (Met nog 1 contractjaar) transfervrij laten vertrekken.
1 jaar besparen op een salaris brengt meer op dan een transferbedrag.
Welk voordeel haalt een speler en zaakwaarnemer hier uit, zo'n speler gaat niet zomaar dat dikke salaris opgeven...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op april 22, 2024, 12:29:25
Balk is voor Cambuur een goede buitenspeler 31 wedstrijden 8 doelpunten en 6 assist.
En Sandor kan wel meer zeggen maar heeft hij ook een lijstje met buitenspelers die betaalbaar zijn voor Cambuur.
en geblesseerd en minimaal 10 weds geschorst. Kun je nagaan wat ie anders had betekend? Vind het een zakkenwasser. Iedereen praat over van de water dat het zo,n slecht figuur is en deze dan?

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 22, 2024, 12:42:28
en geblesseerd en minimaal 10 weds geschorst. Kun je nagaan wat ie anders had betekend? Vind het een zakkenwasser. Iedereen praat over van de water dat het zo,n slecht figuur is en deze dan?
nou Balk voetbalt nog voor zijn geld die van der Water heeft nog geen pepernoot geraakt en ook nog dat het de duurste speler in de laatste jaren is geweest.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op april 22, 2024, 10:18:53
Overigens vind ik Bergsma nog niet het grootste probleem, die past wel in de speelwijze van Henk.

Inderdaad. Zijn eerste wedstrijden hier waren ook heel goed (onder Henk; Eredivisie)
Ik denk dat hij bijvoorbeeld prima in de verdediging Droste - Leeuwin Bergsma - VdLaan - Bijker had gepast.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op april 22, 2024, 13:01:48
nou Balk voetbalt nog voor zijn geld die van der Water heeft nog geen pepernoot geraakt en ook nog dat het de duurste speler in de laatste jaren is geweest.

1 pepernoot; tegen PSV.
Ik had gehoopt dat Henk hem aan het voetballen zou krijgen. Dan hadden we in ieder geval 2 buitens gehad.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

DayDreamer

Ik hoop dat ze weer met klassieke buitenspelers gaan spelen, en dus ook een serieuze poging gaan wagen om die binnen te halen, linkspoot op links, rechtspoot op rechts.
Henk zijn succesvolle jaren waren met klassieke buitenspelers. Stop a.u.b. met spitsen op de buiten te zetten, en jongens die continue naar binnen komen. ( Balk )

michello

Wat zou het lekker zijn als je zo?n speler als Van Nieff erbij kan krijgen. Power erbij.

papier

Citaat van: DayDreamer op april 22, 2024, 18:53:07
Ik hoop dat ze weer met klassieke buitenspelers gaan spelen, en dus ook een serieuze poging gaan wagen om die binnen te halen, linkspoot op links, rechtspoot op rechts.
Henk zijn succesvolle jaren waren met klassieke buitenspelers. Stop a.u.b. met spitsen op de buiten te zetten, en jongens die continue naar binnen komen. ( Balk )

Balk gaat nog best wat buitenom

De Gast

Ik wil Balk wel eens zien in een voorhoede van enig niveau. Voordeel van de twijfel.

Noordcambuur

Nou Lars ben je al bezig om spelers naar Leeuwarden te halen.

PePe

Ik vien dat Lambooij ons elke dag even mut bij prate war hij dagelijks met bezig is.
Dan hef je oek gin last van nep nijs.

sunderland

Citaat van: PePe op april 30, 2024, 20:19:07
Ik vien dat Lambooij ons elke dag even mut bij prate war hij dagelijks met bezig is.
Dan hef je oek gin last van nep nijs.
is dat de broer van Sven Nijs?

poelie-lwd

Citaat van: michello op april 22, 2024, 19:13:50
Wat zou het lekker zijn als je zo?n speler als Van Nieff erbij kan krijgen. Power erbij.

Die word inmiddels ook al een jaar of 10 genoemd als aanwinst.  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

papier

Citaat van: poelie-lwd op april 30, 2024, 21:21:14
Die word inmiddels ook al een jaar of 10 genoemd als aanwinst.  :proost

Er komt een moment dat hij een half jaar geen club heeft en niet fit is. DAN TOESLAAN

PePe

Misschien wil Erik Schouten zijn carri?re wel bij Cambuur afsluiten? Is transfervrij.