Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Met Afolabi en Diemers zijn de meeste posities volgens Lambooij inmiddels wel goed bezet, al wil hij de komende dagen nog een vervanger voor Van der Water aantrekken. Het liefst een linksbenige, creatieve buitenspeler. ?Verder is veel van wat we wilden gelukt?, zegt de technisch manager. ?Maar ik kan natuurlijk pas over een tijdje, als we iedereen goed aan het werk hebben gezien, oordelen of de aanwinsten ook de kwaliteit brengen die we voor ogen hebben.?

Lc.nl

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op september 03, 2024, 08:56:49
Ik ben dan wel benieuwd naar een verklaring waarom er niks meer is bijgekomen. Met name op de buitens, en de linksachter.
Toch eigen jeugd de voorkeur geven dit seizoen, Bob Ross, Wiebe, Vd Veen?
De club heeft zich verplicht bij binnenkomende transfergelden de de de verstrekte lening van de gemeente versneld af te lossen.
Dus is het voor Lambooij moeilijk shoppen met een half gevulde portemonnee.
Ik kan goed leven dat we de eerst komende jaren KKD voetballen, maar dan wel met passie en strijd. Dit ontbreekt momenteel in deze selectie. En waar ik benieuwd  naar ben is dat het aan de spelersgroep is te wijten of ligt he euvel bij de TS, dat die niet in staat blijkt te zijn de spelers te motiveren.

Specuveter

Citaat van: Vlampiep op september 03, 2024, 09:13:56
De club heeft zich verplicht bij binnenkomende transfergelden de de de verstrekte lening van de gemeente versneld af te lossen.
Dus is het voor Lambooij moeilijk shoppen met een half gevulde portemonnee.
Ik kan goed leven dat we de eerst komende jaren KKD voetballen, maar dan wel met passie en strijd. Dit ontbreekt momenteel in deze selectie. En waar ik benieuwd  naar ben is dat het aan de spelersgroep is te wijten of ligt he euvel bij de TS, dat die niet in staat blijkt te zijn de spelers te motiveren.
Flauwekul
Er gaat geen transfergeld naar de gemeente!

Noordcambuur

Ik denk nu zelf hoeveel geld hebben ze overgehouden de afgelopen periode met Smit naar Eagles en nee dure spelers van der Water en Bergsma.
Van Osch verkocht enz enz?.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op september 03, 2024, 09:35:32
Flauwekul
Er gaat geen transfergeld naar de gemeente!

Lijkt er idd niet op. Dit stond gisteren op de LC site:

Geen transfergeld naar gemeente

Bij het verstrekken van een lening voor de afbouw van het stadion drong de gemeente aanvankelijk ook aan op afspraken rond transferopbrengsten. Het idee was dat Cambuur deze inkomsten zou moeten aanwenden om versneld af te lossen. Uiteindelijk is die afspraak niet gemaakt, zegt Ard de Graaf: ,,Omdat de gemeente ook inzag dat een dergelijke afspraak ten koste zou kunnen gaan van onze bedrijfsvoering. In plaats daarvan hebben we afspraken gemaakt over het extra aflossen op basis van ons totale financi?le jaarresultaat.??
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Huizen

Dit zou de perfecte CV zijn, 27 jaar. Toen bij Telstar al een topper. Maar heeft het hoger in zijn bol als Cambuur denk ik..

https://fcvolendam.nl/nieuws/fc-volendam-neemt-afscheid-van-benaissa-benamar/

anderszchristian

Citaat van: Bussum op september 03, 2024, 10:04:36
Dit zou de perfecte CV zijn, 27 jaar. Toen bij Telstar al een topper. Maar heeft het hoger in zijn bol als Cambuur denk ik..

https://fcvolendam.nl/nieuws/fc-volendam-neemt-afscheid-van-benaissa-benamar/
En dan Casas of Nieling naar de bank?

Huizen

Citaat van: anderszchristian op september 03, 2024, 10:18:59
En dan Casas of Nieling naar de bank?

De CV, LV en de buitens zijn nu veel te dun bezet. Van Mullem is van origine geen CV, de rest heeft amper gespeeld. Casas is 20 jaar en Nieling begint dit seizoen met blessures en een domme rode kaart. Er moet echt wat bij, daarom was ik gisteren aardig teleurgesteld.

Stiens

Als ik de interviews zo een beetje lees komt er alleen nog een buitenspeler bij. Meer niet.

sunderland

Citaat van: Trainert! op september 03, 2024, 08:56:49
Ik ben dan wel benieuwd naar een verklaring waarom er niks meer is bijgekomen. Met name op de buitens, en de linksachter.

Toch eigen jeugd de voorkeur geven dit seizoen, Bob Ross, Wiebe, Vd Veen?
ik weet het niet. Het enige wat ik kan bedenken dat ze er niet waren op dat moment. Ze waren wel heel duidelijk dat het goed moest zijn in hun ogen. Iedere club in Nederland was op zoek naar een snelle buitenspeler en een spits. Dat hoort bij het reactievoetbal wat zeker door 30 clubs wordt gespeeld. Scouting had het dus niet goed op orde wb aanvaller.

Specuveter

Lijkt mij ook een topper voor Cambuur
Denk alleen dat hij erg hoge salaris eisen heeft!!

Gasgeve

Citaat van: Bussum op september 03, 2024, 10:22:50
De CV, LV en de buitens zijn nu veel te dun bezet. Van Mullem is van origine geen CV, de rest heeft amper gespeeld. Casas is 20 jaar en Nieling begint dit seizoen met blessures en een domme rode kaart. Er moet echt wat bij, daarom was ik gisteren aardig teleurgesteld.
Waar komt het verhaal vandaan dat van Mullem van origine geen centrale verdediger is. Heeft de jeugdopleiding van Feyenoord doorlopen als centrale verdediger. Is juist op latere leeftijd meer naar het middenveld gegaan, maar van origine juist een verdediger.

https://www.fr12.nl/nieuws/47241-bfeyenoord-bindt-jeugdspeler-jeremy-van-mullem-b.html

Bankzitter

Citaat van: Specuveter op september 03, 2024, 10:34:13
Lijkt mij ook een topper voor Cambuur
Denk alleen dat hij erg hoge salaris eisen heeft!!

Dan komt het goed uit dat we de grootverdieners kwijt zijn.
Bij de meeste clubs is het budget nu wel op dus als wij wel wat over hebben , dan kan dat best slim zijn.

Specuveter

Realistisch in de sportcast
Staat een selectie die kan groeien
Ze willen ook jongens Als Marsman Jonker en Van Veen kansen kunnen geven.
Top 8 is de ambitie
Nacompetitie is een pro
We zitten bij top 6 qua begroting
Wat ik opmerkelijk vond is dat ze bewust niet gehele financi?le buffer hebben gebruikt in deze transferperiode
Dit omdat ze dan in de winter zich eventueel nog kunnen en willen versterken
De spits uit Zweden staat ook nog steeds op de radar.

wiekie1969

Vond hem anders maar een zwakke indruk maken. Vorig jaar 71 tegengoals, dan verwacht je dus met name  versterkingen in de achterhoede. 7 verdedigers vertrokken en maar 2 nieuwen erbij. Dan zegt ie vervolgens dat dat niet uitmaakt want ze kunnen niet iedere positie dubbel bezet hebben. Kest toch niet serieus nimme.