Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Trainert! op juli 17, 2025, 19:15:17
Voor Mercera en Pauwels samen 1,5 miljoen is wel karig gezien de transfersommen die er tegenwoordig in om gaan. In ieder geval mooi gedaan om beide te kunnen verpatsen

Man we mogen in de handen knijpen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Het is allemaal heel erg mooi die verkopen, maar de vraag is, wat komt er voor terug, zodat we in de top 6 mee kunnen meedraaien.  Bin erg benieuwd wat er bijkomt  de komende weken. De verkochte jongens hadden allemaal een doorlopend contract. Je had als club ook kunnen zeggen, we houden de spelers aan het getekende contract. De financi?le nood is kennelijk te hoog.

wiekie1969

Citaat van: Andy King op juli 17, 2025, 18:08:21
Heel mooi werk.
Nu nog werken aan zijn media-optredens. Hij heeft de uitstraling van een bedorven komkommer? Maar verder geen commentaar.

:_schater :_schater :_schater

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op juli 17, 2025, 19:44:18
Het is allemaal heel erg mooi die verkopen, maar de vraag is, wat komt er voor terug

Die ajacied voor Mecera
De Zweed voor Pauwels
Amofa voor Nieling.


Johan-12

Citaat van: Poetser op juli 17, 2025, 19:48:24
Die ajacied voor Mecera
De Zweed voor Pauwels
Amofa voor Nieling.
Heerlijk zo'n pats boem reactie met feiten op iemand die alleen maar zit te zeuren en de goede dingen niet ziet of wil zien   :_schater :_schater

Derkx R.H.

Citaat van: Poetser op juli 17, 2025, 19:48:24
Die ajacied voor Caschili
De Zweed voor Pauwels
Amofa voor Nieling.
:thumbsup

wiekie1969

Citaat van: Poetser op juli 17, 2025, 19:48:24
Die ajacied voor Mecera
De Zweed voor Pauwels
Amofa voor Nieling.

We zullen het snel zien of die beter zijn

wiekie1969

Citaat van: Johan-12 op juli 17, 2025, 19:57:35
  Heerlijk zo'n pats boem reactie met feiten op iemand die alleen maar zit te zeuren en de goede dingen niet ziet of wil zien   :_schater :_schater

We zullen het binnenkort  zien vriend. Die oefenwedstrijden zijn tot nu toe om te janken.

Johan-12

Citaat van: wiekie1969 op juli 17, 2025, 20:00:56
We zullen het binnenkort  zien vriend. Die oefenwedstrijden zijn tot nu toe om te janken.
Dat waren ze vorig seizoen ook......garanties heb je niet maar de vertrekkers lijken goed vervangen te zijn. Alleen er mag qua concurrentie hier en daar wat bij.

Andy King

Citaat van: Destroyer op juli 17, 2025, 19:16:11
:scc :0= geef maar 10 jarig contract  |:)

Precies! Zou mij niet verbazen als andere clubs zich melden voor Lambooij.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op juli 17, 2025, 20:00:14
We zullen het snel zien of die beter zijn
beter? denk dat vooral Amofa beter is aan de bal en Sj?strand zal meer scoren en meer assist geven dan Pauwels. Die rechtsback is erg ligt , daar moet echt 1 bij

sunderland

Citaat van: Andy King op juli 17, 2025, 20:14:44
Precies! Zou mij niet verbazen als andere clubs zich melden voor Lambooij.
zal mij ook niks verbazen. Nu nog niet maar over een jaar zeker

EdsjeSCC

Citaat van: wiekie1969 op juli 17, 2025, 20:00:56
We zullen het binnenkort  zien vriend. Die oefenwedstrijden zijn tot nu toe om te janken.

Alle nieuwkomers en daarmee de beoogde basis hebben ook al heel wat minuten samen gespeeld, dus ik stel voor om komend seizoen alvast op papier af te doen

upweer

Goed werk geleverd.

Hij verkoopt ijs aan een ijsbeer en koopt goed in op waarde.

Specuveter

Lambooy doet het gewoon geweldig!
Zou me echt niet verbazen als binnen Nu en twee jaar hij doorstoomt naar een subtopper