Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

AliBombali

De sfeer is sinds het Kooi stadion zeker anders, maar er zijn wel mensen die opstaan en dat proberen te verbeteren; daarvoor hulde toch?! Zijn net zo goed mensen die hart voor de club hebben. In het oude stadion was de sfeer de laatste jaren ook niet meer zoals het eerder was, het is toch het totaalplaatje van de hele maatschappij?! Er veranderen dingen die de hele maatschappij doorsijpelen en zorgen voor polarisatie; daarnaast wil iedereen zijn mening geven en kunnen geven, dat is een goed recht, maar lang niet iedereen zit daar op te wachten. Het is toch veel prettiger om op een meer respectvolle manier met elkaar de discussie aan te gaan in plaats van mensen af te branden, en ook de mensen die onze club verder willen helpen?

upweer

Citaat van: AliBombali op juli 15, 2025, 18:26:30
De sfeer is sinds het Kooi stadion zeker anders, maar er zijn wel mensen die opstaan en dat proberen te verbeteren; daarvoor hulde toch?! Zijn net zo goed mensen die hart voor de club hebben. In het oude stadion was de sfeer de laatste jaren ook niet meer zoals het eerder was, het is toch het totaalplaatje van de hele maatschappij?! Er veranderen dingen die de hele maatschappij doorsijpelen en zorgen voor polarisatie; daarnaast wil iedereen zijn mening geven en kunnen geven, dat is een goed recht, maar lang niet iedereen zit daar op te wachten. Het is toch veel prettiger om op een meer respectvolle manier met elkaar de discussie aan te gaan in plaats van mensen af te branden, en ook de mensen die onze club verder willen helpen?

Ben ik met je eens,  ik zie het als sfeer voor de corona periode en na de corona periode.. 
Een generatie van verschil!

sunderland

Citaat van: upweer op juli 16, 2025, 08:30:11
Ben ik met je eens,  ik zie het als sfeer voor de corona periode en na de corona periode.. 
Een generatie van verschil!
laatste 10 jaar was de sfeer er alleen maar bij de topwedstrijden en anders totaal niet

Gasgeve

Citaat van: sunderland op juli 16, 2025, 09:33:38
laatste 10 jaar was de sfeer er alleen maar bij de topwedstrijden en anders totaal niet
En uitwedstrijden

michello

In ??n jaar tijd meer dan 3,5 miljoen euro aan spelers verkocht!

??n woord: CHAPEAU!

Lore

Wat een uitstekende prestatie.

En precies op het juiste moment

Andy King

Citaat van: michello op juli 17, 2025, 17:09:57

Heel mooi werk.
Nu nog werken aan zijn media-optredens. Hij heeft de uitstraling van een bedorven komkommer? Maar verder geen commentaar.

Poetser

Citaat van: Andy King op juli 17, 2025, 18:08:21
Heel mooi werk.
Nu nog werken aan zijn media-optredens. Hij heeft de uitstraling van een bedorven komkommer? Maar verder geen commentaar.

En als ie nou werkt aan z'n media optredens en een top uitstraling heeft, wat is dan het volgende waar we over kunnen zeiken?

Korezev

Citaat van: Andy King op juli 17, 2025, 18:08:21
Heel mooi werk.
Geweldig, wat weer een opmerking, ik begrijp niet dat zulke opmerkingen hier gewoon kunnen blijven staan.

Proppie

_O_

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op juli 17, 2025, 18:15:04
En als ie nou werkt aan z'n media optredens en een top uitstraling heeft, wat is dan het volgende waar we over kunnen zeiken?
zijn likdoorns Poetser maar zonder gekheid een top prestatie van Lars.

Bankzitter

Hopelijk valt het andere clubs niet te veel op, maar hij doet echt goed werk. vdWater, vKaam en vOsch slijten was ook al heel knap.
Hij moet nog wel goede vervangers halen en tijdig, maar ik heb er wel vertrouwen in.

EdsjeSCC

Echt heel goed werk geleverd tot nu toe! Nu meer doelpunten aantrekken  |:)

Trainert!

Voor Mercera en Pauwels samen 1,5 miljoen is wel karig gezien de transfersommen die er tegenwoordig in om gaan. In ieder geval mooi gedaan om beide te kunnen verpatsen

Destroyer

:scc :0= geef maar 10 jarig contract  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22