Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: mark1989 op september 07, 2025, 17:08:34
precies en Binder is straks weer fit en die gaat zijn goals ook wel maken.
Waaruit blijkt dat hij goals gaat maken?

Leovardia

Citaat van: Inferno-058 op september 07, 2025, 20:54:32
Waaruit blijkt dat hij goals gaat maken?

Waaruit blijkt dat ie dat niet zou doen?
Zullen we hem eerst eens paar wedstrijdsjes laten speule en dan beoordele?
Kent skele juh.

Inferno-058

Citaat van: Leovardia op september 07, 2025, 21:06:34
Waaruit blijkt dat ie dat niet zou doen?
Zullen we hem eerst eens paar wedstrijdsjes laten speule en dan beoordele?
Kijk naar z'n statistieken en indruk tot dusver dit seizoen. Maar goed we gaan het zien...

mark1989

Citaat van: Inferno-058 op september 07, 2025, 20:54:32
Waaruit blijkt dat hij goals gaat maken?

Dat blijkt nog nergens uit. Maar statistieken zeggen mij niet zoveel. Helemaal niet het aantal goals. Cambuur kan ook geen spits halen die er 15 in heeft geschoten.  Ja dan kom je bij oudere spelers zoals vd Hurk enzo uit en daar ben ik geen voorstander van.
Wat ik gezien heb is het een speler die een bal kan vasthouden en een redelijke techniek heeft. Positie kiezen is makkelijk te trainen en ik ga er vanuit dat ie een aardig schot heeft.
In een goed draaiend Cambuur zal dit dan goals opleveren. Omdat we sterke flanken hebben met veel creativiteit. Als een tegenstander rugdekking wil geven komt er meer ruimte voor de spits. En we hebben in de as ook spelers die creatief zijn zoals rolke en diemers met steekballen. Dus dan hoef je als spits niet heel goed te zijn om toch goals te maken.

Maar het is afwachten.

sunderland

Citaat van: mark1989 op september 08, 2025, 11:37:07
Dat blijkt nog nergens uit. Maar statistieken zeggen mij niet zoveel. Helemaal niet het aantal goals. Cambuur kan ook geen spits halen die er 15 in heeft geschoten.  Ja dan kom je bij oudere spelers zoals vd Hurk enzo uit en daar ben ik geen voorstander van.
Wat ik gezien heb is het een speler die een bal kan vasthouden en een redelijke techniek heeft. Positie kiezen is makkelijk te trainen en ik ga er vanuit dat ie een aardig schot heeft.
In een goed draaiend Cambuur zal dit dan goals opleveren. Omdat we sterke flanken hebben met veel creativiteit. Als een tegenstander rugdekking wil geven komt er meer ruimte voor de spits. En we hebben in de as ook spelers die creatief zijn zoals rolke en diemers met steekballen. Dus dan hoef je als spits niet heel goed te zijn om toch goals te maken.

Maar het is afwachten.
positie kiezen is vooral een gevoel en is niet te trainen omdat alle situaties anders zijn. Verder eens. R?lke liep steeds uit het centrum weg en Willem 2 wist totaal niet wat ze er mee aan moesten. Zo kun je het ook invullen?

Bankzitter

De scouting lijkt de laatste tijd toch best op orde en kijkt vooral naar hoe spelers zich kunnen gaan ontwikkelen. En hoe spelers bij onze speelstijl en selectie passen. De laatste 2 seizoenen ziet dat er goed uit, steeds minder missers.

De TS is gericht met spelers aan het werk om die potentie eruit te halen., zijn ook hele persoonlijke plannen voor.
Dus heb best vertrouwen dat ze daarmee ook wel met Binder aan de slag gaan, eens kijken waar hij over 2 maanden staat.

Oud Cambuur

Wat een vertrouwen in Binder hier hoop echt dat jullie gelijk krijgen maar ik zie het helaas niet denk als je Kian goed optraint dat je daar meer aan zal hebben dan aan Binder ook op de trainingen heb ik het nog niet gezien

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op september 08, 2025, 15:56:18
Wat een vertrouwen in Binder hier hoop echt dat jullie gelijk krijgen maar ik zie het helaas niet denk als je Kian goed optraint dat je daar meer aan zal hebben dan aan Binder ook op de trainingen heb ik het nog niet gezien
en wat een negatief beeld. Hij heeft nog maar 1 weds mee gespeeld en toen was iedereen dramatisch.

Bankzitter

Lars zit bij Hertenkamp. Eens even horen of er nog wat interessants/nieuws is.
En of iemand iets over Binder/spitsen vraagt  :zweep

Lore

Citaat van: sunderland op september 08, 2025, 13:12:10
positie kiezen is vooral een gevoel en is niet te trainen omdat alle situaties anders zijn. Verder eens. R?lke liep steeds uit het centrum weg en Willem 2 wist totaal niet wat ze er mee aan moesten. Zo kun je het ook invullen?

Het is toch wel enigszins te trainen? Eerste paal, tweede paal, daar kan je toch afspraken over maken. Maar met je eens, het helpt enorm als je een natuurlijk gevoel voor de goal hebt

Andy King

We kunnen nu toch wel stellen dat Lars en zijn team geweldig scoutingswerk hebben verricht. Het zou mij niet verbazen als er binnenkort belangstelling voor hem/hen komt. Ik denk dat Lars niet zou misstaan bij een Ajax. De directie moet maar eens nadenken hoe dan verder.

sjaak

Als hij vertrekt naar dat niveau heeft hij nog steeds het netwerk dat voor Cambuur interessant is...contacten warm houden dan lijkt me

Derkx R.H.

Citaat van: Andy King op oktober 16, 2025, 16:03:01
We kunnen nu toch wel stellen dat Lars en zijn team geweldig scoutingswerk hebben verricht. Het zou mij niet verbazen als er binnenkort belangstelling voor hem/hen komt. Ik denk dat Lars niet zou misstaan bij een Ajax. De directie moet maar eens nadenken hoe dan verder.
Dan verwacht ik dat Ruben doorschuift...

Bankzitter

#808
Lars heeft ook een contract. Daarbij, pad anderhalf jaar TM (niet eens directie). Je kan zijn contract/positie ook nog opwaarderen.

Daarbij moet er een structuur en beleid zijn om los van de personen langdurig succesvol te kunnen zijn.

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op oktober 16, 2025, 16:03:01
We kunnen nu toch wel stellen dat Lars en zijn team geweldig scoutingswerk hebben verricht. Het zou mij niet verbazen als er binnenkort belangstelling voor hem/hen komt. Ik denk dat Lars niet zou misstaan bij een Ajax. De directie moet maar eens nadenken hoe dan verder.
zou ik nooit doen daar wordt je zo weer aan de weg gezet?.