Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

R058

Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 10:01:52
Beste man, de eerste 3 wedstrijden waren om te janken zo slecht. En het wordt ook niet meer beter. Dit is het niveau. Al 2 jaar.
Dus 1 wedstrijd winnen en 2 wedstrijden verliezen met 1-0 terwijl je zelf de meeste kansen hebt, is om te janken? Overdrijven kan ook. Daarnaast zijn er nu meer nieuwe spelers die aan elkaar moeten wennen en komen er sowieso nog spelers bij de komende tijd, dus hoe kan je nou zeggen dat het ook niet meer beter wordt? Dat is niet realistisch maar pessimistisch (zoals wel meer hier die twee verwarren).

janou

Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 10:01:52
Beste man, de eerste 3 wedstrijden waren om te janken zo slecht. En het wordt ook niet meer beter. Dit is het niveau. Al 2 jaar.

Beste Wiekie,

Waarop baseer jij dat het niet beter wordt? Heb jij de vele kansen niet gezien? 2e helft tegen Helmond niet gezien? Wat zegt afgelopen twee jaar over dit jaar? Helemaal niets. Allemaal aannames gebaseerd op gebakken lucht. Het enige waar je gelijk in hebt is dat we 2 wedstrijden hadden moeten winnen, en dat we die verloren hebben is slecht.

Probeer af en toe eens iets verder te kijken dan je eigen mening of gezichtsveld. Dan kom je erachter dat jouw eigen belevingswereld, niet per se de waarheid hoeft te zijn (En soms ook wel overigens). En dat e.e.a. soms een stuk genuanceerder blijkt te zijn.

wiekie1969

In mijn ogen mist deze selectie een leider die de boel op sleeptouw neemt en het neerzet. Het zijn allemaal ideale schoonzonen. Ook ontbreekt er slimheid in het elftal doordat er verkeerde keuzes worden gemaakt.

wiekie1969

Citaat van: janou op augustus 27, 2024, 10:18:12
Beste Wiekie,

Waarop baseer jij dat het niet beter wordt? Heb jij de vele kansen niet gezien? 2e helft tegen Helmond niet gezien? Wat zegt afgelopen twee jaar over dit jaar? Helemaal niets. Allemaal aannames gebaseerd op gebakken lucht. Het enige waar je gelijk in hebt is dat we 2 wedstrijden hadden moeten winnen, en dat we die verloren hebben is slecht.

Probeer af en toe eens iets verder te kijken dan je eigen mening of gezichtsveld. Dan kom je erachter dat jouw eigen belevingswereld, niet per se de waarheid hoeft te zijn (En soms ook wel overigens). En dat e.e.a. soms een stuk genuanceerder blijkt te zijn.

Beste Janou, ik geef altijd mijn mening op basis van wat ik zie. En ik zie dat Cambuur veel te weinig kwaliteit heeft. Dat jij daar anders over denkt is jouw pakkie aan. Mensen vinden mij negatief, het zij zo.

janou

Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 10:24:21
Beste Janou, ik geef altijd mijn mening op basis van wat ik zie. En ik zie dat Cambuur veel te weinig kwaliteit heeft. Dat jij daar anders over denkt is jouw pakkie aan. Mensen vinden mij negatief, het zij zo.

En dat is ook prima, blijf die mening geven ook :). Anders wordt het hier ook zo saai. Maar ik merk dat ik allergisch kan reageren op mensen die geen vraagtekens zetten bij hun eigen mening en enorm stellig zijn, maar dat is mijn mankement dan weer.  :proost

AL

Ik ben het deze keer wel met Wiekie eens.
Op dit moment absoluut minder dan vorig seizoen.
Deze week zal er veel (moeten) gebeuren en dan kunnen we zien of top 8 realistisch is of dat het copy paste afgelopen seizoen wordt.
En met minder bedoel ik aanvallend middenveld en aanval.

michello

Citaat van: AL op augustus 27, 2024, 11:55:14
Ik ben het deze keer wel met Wiekie eens.
Op dit moment absoluut minder dan vorig seizoen.
Deze week zal er veel (moeten) gebeuren en dan kunnen we zien of top 8 realistisch is of dat het copy paste afgelopen seizoen wordt.
En met minder bedoel ik aanvallend middenveld en aanval.

Minder omdat we nog spelers missen. We hebben al aardig wat zwakke schakels kunnen slijten. Nu is het zaak om door te pakken en 2/3 (dragende) basisspelers tussen de 24-32 te gaan halen.

Verder moeten we ook eens vastigheid gaan creeeren, dat is er nog steeds niet. Veel gewissel op het middenveld en ook centraal achterin.

michello

Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 09:36:11
Ik ben realistisch. Ook dit is een verloren seizoen. Dat hef ik geaccepteerd.

Wacht nog even af Wiekie. Echt nog te vroeg nu.   :koffie

papier

Citaat van: michello op augustus 27, 2024, 12:01:45
Wacht nog even af Wiekie. Echt nog te vroeg nu.   :koffie

Nee prima. Als dat zijn perspectief is dan zien we naargelang het seizoen vordert wel wat (gematigd) positieve berichten van hem. Ik kijk er naar uit!

YellowBlue

Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 09:28:48
15e juh. Hou toch op. En maar wegkijken.
Na 3 wedstrijden..

Mike SCC

Nog 35 (+???) wedstrijden te gaan, meer dan 100 punten te halen dus er is nog niks gespeeld.

On topic: aan Lambooij de schone taak om doelpunten binnen te halen. Die zijn broodnodig

Jandehulk

Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 10:24:21
Beste Janou, ik geef altijd mijn mening op basis van wat ik zie. En ik zie dat Cambuur veel te weinig kwaliteit heeft. Dat jij daar anders over denkt is jouw pakkie aan. Mensen vinden mij negatief, het zij zo.
is ook geen woord van gelogen.... kwaliteit is er niet , en dat al jaren !...niets negatiefs aan vind ik

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 09:36:11
Ik ben realistisch. Ook dit is een verloren seizoen. Dat hef ik geaccepteerd.

:_schater och jonkje toch. Begin gewoon medelijden met je te krijgen. Sast maar su negatief in het leven staan..  ;(

fred

Hop hop Lars, maak jezelf onsterfelijk  |:)

Inferno-058

Citaat van: Poetser op augustus 27, 2024, 13:52:37
:_schater och jonkje toch. Begin gewoon medelijden met je te krijgen. Sast maar su negatief in het leven staan..  ;(
Verloren seizoen wil ik het niet noemen maar we staan er niet goed voor. Komende dagen zijn discutabel!