Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

Hoop dat deze man eens goed gaat kijken wat hij heeft gehaald. Dit word het 2e jaar dat je geen spits gaat hebben. Je haalt een Binder, die er serieus echt geen kloten van kan en je hebt te weinig ervaring in de groep. Tuurlijk is het mooi dat hij bepaalde spelers heeft verkocht en sommige ook voor goed geld. Alleen moet je zien wat je terug hebt gehaald, dan vraag ik me af wil je alleen financieel er op vooruit gaan of ook voetballend.

De Gast

Binder is een gokje.. ze zien er on-ontdekte kwaliteiten in. En Kian is ook een gokje.
En zo gokken we lekker door met de spitspositie.

Derkx R.H.

Binder in de voorbereiding, hamstringblessure 2 weken niet trainen, daarna knieblessure aangepast trainen. Denken jullie dat het geen invloed heeft op zijn spel/prestatie?

Cor

Er was ook lekker veel aanvoer vanaf de vleugels. Heb een heerlijke wedstrijd gezien met een gepassioneerd elftal. Alleen die Binder... Als hij al die ballen die hij op een presenteerblaadje krijgt erin schiet dan win je gewoon met 1-6

Bankzitter

vd Sande is geen gokje... die kan gewoon in de spits als het nodig is.

Cor

Staat echt geen slechte selectie, ze voetballen niet goed.

Galdiano

Ze hadden Kian nooit moeten halen. Begrijpelijk dat je Binder haalt op basis van het type spel wat je wil spelen. Maar dan een gok als Kian ernaast, dat vind ik echt onbegrijpelijk.

Gelukkig hebben ze nog een Van der Sande gehaald maar die zie ik liever op het middenveld als een speler die opduikt voor de goal.

Waarom niet gewoon met twee controleurs spelen op het middenveld en een 10?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andy King

Citaat van: Cor op augustus 09, 2025, 10:05:57
Staat echt geen slechte selectie, ze voetballen niet goed.

Geef het even tijd. Komt wel goed.

Specuveter

Staan straks weer prima talenten met een 3 jarig contract
En die pareltjes worden weer goed doorverkocht en daarvoor haal je weer duurdere nieuwe talenten.
Op deze manier maak je er een stabiele eredivisie club van.
Helaas kun je zoiets niet in ??n dag realiseren.

Cor

Citaat van: Andy King op augustus 09, 2025, 10:19:26
Geef het even tijd. Komt wel goed.

Ik geef het al drie jaar de tijd. Heb, naast de selectie, weinig zien veranderen. Ik blijf het raar vinden dat een voorbereiding tot nu toe niet tot een beter ingespeeld elftal heeft geleidt. En hoor nu alweer teveel excuses. Winnaars hebben een plan...

Harry L.

Citaat van: Specuveter op augustus 09, 2025, 10:23:23
Staan straks weer prima talenten met een 3 jarig contract
En die pareltjes worden weer goed doorverkocht en daarvoor haal je weer duurdere nieuwe talenten.
Op deze manier maak je er een stabiele eredivisie club van.
Helaas kun je zoiets niet in ??n dag realiseren.

Dat gaat jaren duren, of je moet ze voor 3/4 miljoen verkopen. En je moet vooral niet vergeten de rest beter in te vullen en door te selecteren, dat zie ik voorlopig niet gebeuren.

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 09, 2025, 09:38:34
Binder in de voorbereiding, hamstringblessure 2 weken niet trainen, daarna knieblessure aangepast trainen. Denken jullie dat het geen invloed heeft op zijn spel/prestatie?

Nee, hij moet gewoon 5x in de eerste wedstrijd scoren, deed Ogbeche ook. En anders is Lambooij een lul

Bernardo

Pieter Kooi helpt dus ook met transfers?  Zegt Henk gisteren voor de wedstrijd bij ESPN

Bankzitter

De vraag is of dat financieel is of dat hij helpt te onderhandelen.
Het lijkt in ieder geval te zijn gelukt met Baoef en Sjalic en dat zijn wel potentiele basisspelers.

oost

Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2025, 13:33:57
De vraag is of dat financieel is of dat hij helpt te onderhandelen.
Het lijkt in ieder geval te zijn gelukt met Baoef en Sjalic en dat zijn wel potentiele basisspelers.

Eh is het al officieel dan? Ik lees wel geruchten maar niks vanuit de club?