Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


Zuid1991

Dat Almere legt ?gewoon? 5 ton neer voor Burgering, een speler van Den Bosch?..

Oud Cambuur

En Willem II haalt hoogma van Heracles die 2 clubs hebben wat te investeren. Dus plaats 3 tm 8 is re?el voor Cambuur

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op juni 21, 2025, 10:54:38
Dat Almere legt ?gewoon? 5 ton neer voor Burgering, een speler van Den Bosch?..
Almere is financieel groeiende. Wij hebben amper wat te besteden... Dan maakt een veel groter stadion niet veel uit.

Zuid1991

#574
Citaat van: Inferno-058 op juni 21, 2025, 11:02:08
Almere is financieel groeiende. Wij hebben amper wat te besteden... Dan maakt een veel groter stadion niet veel uit.

Een team met dure voetballers maakt nog geen winnend team.
Genoeg voorbeelden uit het verleden.
De kunst is om je geld zo uit te geven dat het team in balans is.
Zie onze kampioensploeg een paar jaar geleden.
Mijn mening is nog steeds dat je as kwalitatief goed moet zijn in de kkd.
Dat is in het geval van de achterhoede nu zo. En nu gaan we zien hoe het er de komende weken uit komt te zien.

Derkx R.H.

Citaat van: Inferno-058 op juni 21, 2025, 11:02:08
Almere is financieel groeiende. Wij hebben amper wat te besteden... Dan maakt een veel groter stadion niet veel uit.
Met een miljardair als eigenaar kan je gekke uitgaven doen, en dat heeft niets met gezond beleid te maken..

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 10:59:16
En Willem II haalt hoogma van Heracles die 2 clubs hebben wat te investeren. Dus plaats 3 tm 8 is re?el voor Cambuur
En verliezen ook genoeg spelers...

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juni 21, 2025, 11:23:32
Met een miljardair als eigenaar kan je gekke uitgaven doen, en dat heeft niets met gezond beleid te maken..
Tja dat zie je ook bij Utrecht en Nec en dus ook Almere de eigenaar dicht de gaten en daardoor ben je gezond maar ook dat is gezond beleid

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 21, 2025, 11:24:44
En verliezen ook genoeg spelers...
dat wouden ze ook . Was een complete onlogische chaos.
De competitie is dit jaar sterker met Willem 2 , Almere (ook zat
poen) en RKC die altijd goed beleid hebben gehad. Heb zo vaak gezegd dat de competitie afgelopen jaar erg zwak was.

Poetser

Citaat van: sunderland op juni 21, 2025, 12:16:59
dat wouden ze ook . Was een complete onlogische chaos.
De competitie is dit jaar sterker met Willem 2 , Almere (ook zat
poen) en RKC die altijd goed beleid hebben gehad. Heb zo vaak gezegd dat de competitie afgelopen jaar erg zwak was.

Dat zeggen we ieder seizoen

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op juni 21, 2025, 12:16:59
dat wouden ze ook . Was een complete onlogische chaos.
De competitie is dit jaar sterker met Willem 2 , Almere (ook zat
poen) en RKC die altijd goed beleid hebben gehad. Heb zo vaak gezegd dat de competitie afgelopen jaar erg zwak was.
Hebben ze ondertussen al een trainer/keeper/aanvallers? Bosch, Schouten, Meerveld en hun spitsen raken ze kwijt(zal nog wel 1 of 2 vergeten) RKC verwacht ik niet veel van, die moeten bij ons O21 spelers halen ;)

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 21, 2025, 12:44:22
Hebben ze ondertussen al een trainer/keeper/aanvallers? Bosch, Schouten, Meerveld en hun spitsen raken ze kwijt(zal nog wel 1 of 2 vergeten) RKC verwacht ik niet veel van, die moeten bij ons O21 spelers halen ;)
let maar op

Bankzitter

Ik vertrouw dat de tandem De Jong/ Lambooij zoveel kwaliteit heeft dat we het verschil in budget kan overbruggen. De beste selectie is niet altijd de duurste selectie.

mark1989

Citaat van: Bankzitter op juni 21, 2025, 12:58:29
Ik vertrouw dat de tandem De Jong/ Lambooij zoveel kwaliteit heeft dat we het verschil in budget kan overbruggen. De beste selectie is niet altijd de duurste selectie.

Ik ook alle vertrouwen in. En wij hebben een prachtig stadion met geweldig publiek. Dat is veel meer waard dan een rijke oom.

wiekie1969

Vreselijke arrogante vent die Lambooij. Maakt de hele club kapot. Triest.