Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op juli 18, 2025, 11:29:42
Mijn lange termijn visie is dat je de spelers aan hun doorlopend contract moet houden. Zodat je 2/3 jaar met hetzelfde team kan spelen. Zie een Eagles. Zo zijn we ook kampioen geworden jaren geleden. Met attractief en aanvallend voetbal met M?hren als goalgetter. Wat we nu doen heeft in mijn eigen weinig met visie te maken. Henk de Jong zit midden in de voorbereiding en dan worden zijn 3 beste spelers verkocht. Nieuwe spelers moeten weer ingepast worden. Dat vergt tijd die er niet is. We hebben dus weer een totaal nieuw elftal komend seizoen. Dan is het nog de vraag of die nieuwe spelers goed genoeg zijn. Dat zal ook nog moeten blijken. We gokken nu wat op beloften spelers en die nieuwe jongens zijn bijna allemaal geblesseerd dus zonder wedstrijd ritme. Dat is zonde.
Zo werkt het nu eenmaal
Voor Nieling is Amofa gehaald
Voor Mercera onze Ajax verdediger
Voor Pauwels onze Zweedse vleugelaanvaller
De  eerste Berichten over hem zijn lovend dus zou zomaar de volgende kunnen zijn die we op termijn goed kunnen verkopen.
Hij zet kapitaal op veld neer om dan weer goed te verkopen
In de toekomst hopelijk nog hogere inkomsten waardoor je weer betere spelers kunt halen.

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juli 18, 2025, 11:41:30
Zo werkt het nu eenmaal
Voor Nieling is Amofa gehaald
Voor Mercera onze Ajax verdediger
Voor Pauwels onze Zweedse vleugelaanvaller
De  eerste Berichten over hem zijn lovend dus zou zomaar de volgende kunnen zijn die we op termijn goed kunnen verkopen.
Hij zet kapitaal op veld neer om dan weer goed te verkopen
In de toekomst hopelijk nog hogere inkomsten waardoor je weer betere spelers kunt halen.
Jermoumi is voor Caschili gekomen...

Bankzitter

Korte termijn is voor mij het huidige / lopende seizoen met doelstelling rechtstreekse promotie
Dus heel veel geld in de selectie steken met vaak oude en dure spelers zonder restwaarde of gehuurde spelers. En als je dan promoveert dan verdien je die investering terug met de inkomsten (tv gelden ect) die eredivisie oplevert.

Lange termijn is door scouting en jeugdopleiding steeds goede transfers te maken en zo duurdere en betere spelers te halen. Dan komt promotie ook vanzelf.

Beide kun je voor kiezen, de eerste methode heeft wel meer risico, zeker omdat je niet de enige club bent die het zo probeert.

Bankzitter

Citaat van: Oud Cambuur op juli 18, 2025, 10:05:29
Diemers verdiend hier 25k per maand welke keutel bedoel je?

Puur hoe ik het zie van buitenaf.. .
Diemer's inzet in de onderhandeling was een langdurig contract met een hoog salaris en dreigde met vertrek omdat af te dwingen.
Cambuur wilde of verlengen met een lager salaris of Diemers behouden voor nog 1 jaar met het huidige salaris (Ik heb niet de indruk dat ze van hem af wilden).

Uiteindelijk heeft die bluf van Diemers om te vertrekken niet gewerkt. Niet dat Diemers baalt dat hij moet blijven, maar een nieuw contract is niet gelukt.

sunderland

#709
Lambooij heeft het goed gedaan in de verkoop dat is duidelijk. Het is ook duidelijk dat je niet ongestraft 4 spelers kan verkopen en 4 spelers kan wegsturen. Had kieftenbelt en Smand maar gehouden misschien niet voor de basis maar je weet wat je hebt.
Zoals Wiekie aangeeft, als het straks minder gaat zegt iedereen Henk is een slechte trainer.. Er moet echt kwaliteit bij en geen half werk. Die jongen uit Zweden is echt een goeie maar hij staat er over een paar maanden helemaal alleen voor hier en dat helpt zeker niet mee om te presteren. Zou sowieso nu ook in Nederland rondkijken.

Poetser

Citaat van: sunderland op juli 18, 2025, 13:10:52
Lambooij heeft het goed gedaan in de verkoop dat is duidelijk. Het is ook duidelijk dat je niet ongestraft 4 spelers kan verkopen en 4 spelers kan wegsturen. Had kieftenbelt en Smand maar gehouden misschien niet voor de basis maar je weet wat je hebt.
Zoals Wiekie aangeeft, als het straks minder gaat zegt iedereen Henk is een slechte trainer..

Nou dat gaat gebeuren natuurlijk, want we gaan dit seizoen ook een paar keer verkiezen.

MisterC

Citaat van: Oud Cambuur op juli 18, 2025, 10:05:29
Diemers verdiend hier 25k per maand welke keutel bedoel je?

Nooit een keer!

mark1989

#712
Citaat van: sunderland op juli 18, 2025, 13:10:52
...
Zoals Wiekie aangeeft, als het straks minder gaat zegt iedereen Henk is een slechte trainer..

Ja in ieder geval zal je mij dat nooit horen zeggen. Ook afgelopen seizoen heb ik me hevig gestoord aan alle kritiek die Henk de Jong heeft gekregen. Dingen hebben tijd nodig. En voetbal is soms ook gewoon geluk hebben. Ik vind dat Cambuur het heel goed doet en geniet van de wedstrijden. En ik accepteer dat het soms slecht is. Ben trots op dat we al jaren trouw zijn aan onze trainer. Dat maakt Cambuur uniek. Het zal dit seizoen best moeilijk worden. En ik hou er rekening mee dat we 6e eindigen.

Liever dit dan zoals het bij Heerenveen gaat. Daar staat elk jaar een andere pannekoek voor de groep.

diekhuzen

De afgelopen 3 seizoenen is het gewoon niet om aan te gluren. We hebben enorm veel te danken aan Henk, maar we mogen als trouwe supporters toch wel kritisch zijn?
Op een gegeven moment is het wellicht tijd voor vernieuwing in de selectie en TS. Ik mijn beleving is het niet tijdig doorselecteren funest.
Het vasthouden aan 4-3-3 systeem zonder echt goede buitenspelers( met goede voorzet) is bijzonder. Ik mis variatie in het spel.


Galdiano

Citaat van: diekhuzen op juli 18, 2025, 13:43:01
De afgelopen 3 seizoenen is het gewoon niet om aan te gluren. We hebben enorm veel te danken aan Henk, maar we mogen als trouwe supporters toch wel kritisch zijn?
Op een gegeven moment is het wellicht tijd voor vernieuwing in de selectie en TS. Ik mijn beleving is het niet tijdig doorselecteren funest.
Het vasthouden aan 4-3-3 systeem zonder echt goede buitenspelers( met goede voorzet) is bijzonder. Ik mis variatie in het spel.

Voorzetten is niet meer van deze tijd. Het is alom bewezen dat het rendament met voorzetten nagenoeg 0 is. Vroeger was alles echt niet altijd beter.

Tegenwoordig gaat het veel meer over andere varianten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

#715
Het doel is een kern van 14/15 kwalitatief goede spelers (en verder jeugd)
Dan hebben we nu
Jansen
Berkhout
Amofa
Souren
Diemers
Nartey
R?lke
Balk
Binder
Sjoland
Met Galvez erbij komt dat op 11.

Dus moeten er 3/4 bijkomen.

Vlampiep

Citaat van: rvw op juli 18, 2025, 10:21:35
Wat kort door de bocht, je moet toch geld verdienen
Om verder te komen .
Is geen liefdadigheid , cambuur is een bedrijf.
Als je dat stelt gaat jouw vergelijking mank.
Een bedrijf ontvangt geen leningen of borgstelling van een gemeente.

mark1989

Citaat van: diekhuzen op juli 18, 2025, 13:43:01
De afgelopen 3 seizoenen is het gewoon niet om aan te gluren. We hebben enorm veel te danken aan Henk, maar we mogen als trouwe supporters toch wel kritisch zijn?
Op een gegeven moment is het wellicht tijd voor vernieuwing in de selectie en TS. Ik mijn beleving is het niet tijdig doorselecteren funest.
Het vasthouden aan 4-3-3 systeem zonder echt goede buitenspelers( met goede voorzet) is bijzonder. Ik mis variatie in het spel.

Ik vind het voetbal soms ook wel matig. Maar het is wel KKD en andere clubs spelen niet veel beter. Met spelers zoals van mullem kom je niet aan goed voetbal toe. Er zaten zo te veel spelers in die niet het niveau haalden. Daar kun je als trainer weinig aan doen. Ik verwacht dat het dit jaar al weer een stukje beter wordt. Er is inmiddels flink doorgeselecteerd. Vd Water, Van Osch, Van Mullem. Ik zal er geen seconde van wakker liggen. Dus vind dat er hele goede keuzes worden gemaakt. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen.
En niet alles was slecht afgelopen jaren. We hebben wel de halve finale van de beker gehaald. En vorig jaar derde geworden. noem het maar niks.

PePe

Lars Lambooij van afdeling in en verkoop, heeft een goed netwerk.
Niet eerder zoveel positieve reacties over een TD.

denistel

Citaat van: Galdiano op juli 18, 2025, 13:48:32
Voorzetten is niet meer van deze tijd. Het is alom bewezen dat het rendament met voorzetten nagenoeg 0 is. Vroeger was alles echt niet altijd beter.

Tegenwoordig gaat het veel meer over andere varianten.

en die hebben we ook te weinig dus ja zeg het maar