Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Andy King


Noordcambuur

Zou Lars al wat spelers op een lijstje hebben voor volgend seizoen.

Bankzitter

Nee, eerst lekker vakantie vieren en dan ergens eind juli eens wat spelers polsen  8P

fred

Vervolgens nog even 6 weken optrainen en wennen.

denistel

Citaat van: Andy King op maart 11, 2026, 15:18:08
Wel erg veel Anco Jansen...

die heeft wel aardig kijk op spelers en het spelletje hoor

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 11, 2026, 16:20:32
Nee, eerst lekker vakantie vieren en dan ergens eind juli eens wat spelers polsen  8P
nou Lars fijne vakantie alvast  :zweep

Bankzitter

Maar serieus... een vroege promotie geeft wel een voordeel op de transfermarkt en beoordelen van de aflopende contracten/opties.
Dat is lastiger als een club pas heel laat weet op welk niveau ze uitkomen. Ze zullen wel vroeg hun slag willen slaan. Stadion helpt mee, praatje met Henk ook en dan moet Kooij zorgen dat het financieel ook allemaal afgedekt is.

sunderland

#847
Citaat van: Bankzitter op maart 11, 2026, 18:16:53
Maar serieus... een vroege promotie geeft wel een voordeel op de transfermarkt en beoordelen van de aflopende contracten/opties.
Dat is lastiger als een club pas heel laat weet op welk niveau ze uitkomen. Ze zullen wel vroeg hun slag willen slaan. Stadion helpt mee, praatje met Henk ook en dan moet Kooij zorgen dat het financieel ook allemaal afgedekt is.
Lambooij maakt duidelijk dat ze bijna geen onderscheid maken naar het zoeken van spelers.( ere of eerste div) Ze kunnen misschien iets duurder inzetten. Je ziet hem gewoon genieten omdat het een uitdaging wordt.

PePe

Voetballers zien uiteraard ook wat er in Leeuwarden gebeurt: goede jeugdopleiding, mooi en vol stadion, fanatiek publiek, club met mogelijkheden, buitenlandse transfers.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op maart 11, 2026, 19:42:57
Voetballers zien uiteraard ook wat er in Leeuwarden gebeurt: goede jeugdopleiding, mooi en vol stadion, fanatiek publiek, club met mogelijkheden, buitenlandse transfers.
misschien de banden nog meer aantrekken met Lille en manchester.
Om spelers uit te lenen naar Leeuwarden.
Maar we moeten ook niet teveel huurspelers aantrekken.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op maart 11, 2026, 19:48:06
misschien de banden nog meer aantrekken met Lille en manchester.
Om spelers uit te lenen naar Leeuwarden.
Maar we moeten ook niet teveel huurspelers aantrekken.

Liever eigen spelers,  huurlingen daar verdienen we niks aan. (Cambuur moet aan transfers geld verdienen)

sunderland

Citaat van: PePe op maart 11, 2026, 20:16:01
Liever eigen spelers,  huurlingen daar verdienen we niks aan. (Cambuur moet aan transfers geld verdienen)
ik heb het liefst een goed voetballend team in de eredivisie die ook nog veel punten haalt. Maakt niks uit hoe

Lore

Citaat van: sunderland op maart 11, 2026, 22:26:12
ik heb het liefst een goed voetballend team in de eredivisie die ook nog veel punten haalt. Maakt niks uit hoe

Hmmm, dan zou je het beleidsplan van Cambuur weg moeten gooien. Cambuur heeft ingezet op transferinkomsten. Als dit weg valt gaat Cambuur wel een probleem krijgen.

Wel heel gaaf om te zien hoe het beleid nu bij elkaar komt. In het verleden konden wij eigenlijk geen spelers aantrekken die zoveel geld opleveren  dat het structureel nieuwe inkomsten genereert. Met het nieuwe stadion kunnen wij een nieuwe categorie spelers aantrekken die zorgen voor hogere transferinkomsten, waardoor wij weer betere spelers aan kunnen trekken, die weer hogere transferinkomsten opleveren..... Prachtig!

Bankzitter

Een gode jeugdopleiding helpt ook mee. Als je in plaats van Marsman of Henstra een speler uit de KKD moet weghalen, dan kost zo'n speler toch meer aan salaris. Nu heb je relatief goedkope spelers op de bank waardoor je meer geld in de basis 11 kan steken.

Het gat tussen jeugd en 1ste elftal zal volgens seizoen groter zijn, maar ook daar denken ze al goed over na. Er komt nog wel meer aan  (Jonker, Bakatti, Look?)

kapseltje

Leuk om eens een wat meer inhoudelijk verhaal te horen.

Hij valideerde eigenlijk hetgeen wat we vorig jaar al zagen. Vorig jaar waren de aanvallende intercepties zeer ondermaats. Oftewel, druk zetten voorin ging niet goed. Dit jaar nog steeds ondermaats denk ik. Aan de ene kant: ligt het puur aan de spelers? Of was de manier van druk zetten gewoon niet goed? Ik vermoed beide.