Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Of helemaal geen zin hebben in profvoetbal en hun maatschappelijke carri?re voor laten gaan. (Floris vd Linden bijvoorbeeld)

ChantiSCC

Den Bosch haalde Burgering van GVVV (!).. 6 wedstrijden, 3 goals en 3 assists. Daar loopt echt zat talent rond wat makkelijk in de KKD mee kan.

Bankzitter

We halen ze al eerder bij de amateurs weg en zetten ze in de jeugdopleiding. Waarom bij de amateurs scouten als je al genoeg talent in huis hebt?

Cambuur Groningen

Citaat van: ChantiSCC op september 19, 2024, 15:06:13
Den Bosch haalde Burgering van GVVV (!).. 6 wedstrijden, 3 goals en 3 assists. Daar loopt echt zat talent rond wat makkelijk in de KKD mee kan.
Achteraf is alles zo makkelijk. Als Lambooij met een spits uit de amateurs was gekomen was hij hier afgeslacht...

ChantiSCC

Citaat van: Cambuur Groningen op september 19, 2024, 15:36:19
Achteraf is alles zo makkelijk. Als Lambooij met een spits uit de amateurs was gekomen was hij hier afgeslacht...

Lijkt me niet als ie 6 doelpunten produceert.. scouting is al jarenlang een enorme zwakte van ons..

Cambuur Groningen

Citaat van: ChantiSCC op september 19, 2024, 15:45:31
Lijkt me niet als ie 6 doelpunten produceert.. scouting is al jarenlang een enorme zwakte van ons..
Volgens mij begrijp je mijn punt niet:
- van te voren weet je niet of een spits uit de amateurs 3 doelpunten in 6 wedstrijden maakt;
- als Lambooij voor de start van het seizoen met een spits van de amateurs was gekomen was het forum hier te klein.


denistel

Citaat van: Cambuur Groningen op september 19, 2024, 16:12:33
Volgens mij begrijp je mijn punt niet:
- van te voren weet je niet of een spits uit de amateurs 3 doelpunten in 6 wedstrijden maakt;
- als Lambooij voor de start van het seizoen met een spits van de amateurs was gekomen was het forum hier te klein.

niet als die speler het jaar ervoor 23 of zo maakte in de 2e divisie,trouwens dat zijn geen amateurs he

Bankzitter

Op dat moment hadden we Smit onder contract die er met 20 jaar ook best veel had ingeschoten.
Dus dan komt zo'n jongen niet naar ons vanuit een goed contract bij de amateurs om op de bank te gaan zitten.

Cambuur Groningen

Citaat van: denistel op september 19, 2024, 17:59:14
niet als die speler het jaar ervoor 23 of zo maakte in de 2e divisie,trouwens dat zijn geen amateurs he
Prima, die Burgering die hier wordt genoemd als voorbeeld had 10 assists en 5 doelpunten in de tweede klasse. Waarom zouden de kritische forumgenoten die hier met gejuich hebben ontvangen dan? Ik heb gewoon moeite met dat vreselijk negatieve benaderen van datgene wat we hebben en ophemelen van dat wat we niet hebben. Dat is me persoonlijk allemaal veel te makkelijk.

PePe

Het verkopen van doelpunten blijkt eenvoudiger, dan het inkopen daarvan..

NRG

Citaat van: PePe op september 19, 2024, 21:55:48
Het verkopen van doelpunten blijkt eenvoudiger, dan het inkopen daarvan..

Dat is het natuurlijk ook. Doelpunten kopen kost geld. Geld wat er niet is. Dus dan moet je een beetje mazzel hebben met wat je haalt. Tot nu toe hebben we die mazzel niet.

Mike SCC

#371
Ik gok dat onze nieuwe cultheld (mag je dat nu al zeggen?) Afolabi er dit seizoen nog wel minstens 10+ gaat maken. Ziet er sterk, handig en doelgericht uit dus lijkt me een goede spits in ons systeem. Komt allemaal wel goed. Nog meer dan 30 wedstrijden te gaan... :thumbsup

De Gast

Citaat van: NRG op september 20, 2024, 19:33:10
Dat is het natuurlijk ook. Doelpunten kopen kost geld. Geld wat er niet is. Dus dan moet je een beetje mazzel hebben met wat je haalt. Tot nu toe hebben we die mazzel niet.

Hoe doen andere clubs dat dan met minder geld? Telstar 12 x gescoord, Den Bosch 15x.. dan hebben zij wel flink veel mazzel.


EdsjeSCC

Citaat van: De Gast op september 21, 2024, 08:06:22
Hoe doen andere clubs dat dan met minder geld? Telstar 12 x gescoord, Den Bosch 15x.. dan hebben zij wel flink veel mazzel.

Gewoon weer kortzichtig. Vorige seizoenen 39, 47, 38 , 46 doelpunten voor... je hebt eens geluk he

Bankzitter

We hebben de aanval niet op orde omdat eerst Smit en vdWater weg moesten.
Dat heeft (doel)punten gekost.

Straks eerst eens een wedstrijd of 5 zien met Afolabi, Pauwels, Alhaft/Balk met Diemers en Nartey als aanvallende middenvelders.Daarbij hebben we ook minder goals nodig als we achterin zo weinig kansen weggeven.