Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: diekhuzen op maart 08, 2025, 15:20:43
Alleen het te laat aantrekken van een niet fitte spits blijft een klein smetje. Verder prima gedaan en veel grootverdieners getransfereerd.
Volgend seizoen wel doorselecteren en proberen wat meer voetbal in de ploeg te krijgen.
zijn ook genoeg denk ik wat moeten we er mee?
De Leeuw,Kieftenbelt,Afolabi,Alhaft om een paar te noemen maar er zitten gelukkig ook nog wat bij daar kunnen we geld aan verdienen.

Bankzitter

Citaat van: diekhuzen op maart 08, 2025, 16:20:46
Wie is er dan verantwoordelijk voor het aantrekken van een niet fitte spits? Het MCL?

Uiteindelijk vind ik het bestuur verantwoordelijk. Die willen dat Smit wordt verkocht vlak voor de transfer deadline met als risico dat je geen vervanger kunt halen.

ALs je Lambooij een onmogelijke opdracht geeft is het niet fair om hem daar op af te rekenen als het mislukt.

Dus een volgende keer al een vervanger halen voor je verkoopt of vlak voor de deadline de transfer van een sleutelspeler blokkeren.

mark1989

Citaat van: Bankzitter op maart 08, 2025, 16:37:45
Uiteindelijk vind ik het bestuur verantwoordelijk. Die willen dat Smit wordt verkocht vlak voor de transfer deadline met als risico dat je geen vervanger kunt halen.

ALs je Lambooij een onmogelijke opdracht geeft is het niet fair om hem daar op af te rekenen als het mislukt.

Dus een volgende keer al een vervanger halen voor je verkoopt of vlak voor de deadline de transfer van een sleutelspeler blokkeren.

Ja dat is wel zo, maar Milan Smit verkopen voor 1 miljoen was voor Cambuur de hoofdprijs. Omdat de inschatting was dat ie later niet meer zoveel had opgebracht. En ik denk dat ze Milan Smit ook net niet goed genoeg vonden om 1e spits te worden. Dus ze hebben voor het geld gekozen en ik denk dat dat heel verstandig is. Het nadeel is wel dat het daarna erg lastig werd om te vervangen. De spitsen die ze eerder op het oog hadden waren toen al weg.

PePe

Het niet opnieuw halen van Breij, is een misser.

papier

Citaat van: PePe op maart 09, 2025, 10:44:54
Het niet opnieuw halen van Breij, is een misser.

Waar zou die moeten staan dan? Enige plek waar in principe ruimte is/was was de spitspositie. Anders staat hij op Balk, of Pauwels of Nartey in de weg. En ook nog R?lke, Alhaft en De Jong. Goede speler voor ons? Ja. Een goede aanvulling op deze selectie? Nee.

Bankzitter

Waarom? We hebben met Nartey, R?lke en De Jong drie jonge spelers op die positie. En Diemers is onomstreden.
Er is niet echt 1 speler die eruit springt maar bij elkaar hebben ze toch nog 13 goals gemaakt.

Spits en een opbouwend sterke speler hadden de hoogste prio.

kapseltje

Breij is precies het type wat we nodig hebben en helemaal hadden: Energie, velheid, creativiteit en scorend vermogen (vanuit middenveld). Met Hilterman hebben we hier ook wat van gekregen. Had je Breij gehaald, had je een aanzienlijk grotere kans op top 2 gehad denk ik. Nadeel is dat je Nartey dan minder aan spelen toe komt.

sunderland

Citaat van: kapseltje op maart 09, 2025, 14:34:30
Breij is precies het type wat we nodig hebben en helemaal hadden: Energie, velheid, creativiteit en scorend vermogen (vanuit middenveld). Met Hilterman hebben we hier ook wat van gekregen. Had je Breij gehaald, had je een aanzienlijk grotere kans op top 2 gehad denk ik. Nadeel is dat je Nartey dan minder aan spelen toe komt.
ik weet niet wat jij ziet. Wie zou er dan uit moeten volgens jou? Bij Roda doet Breij het helemaal niet zo goed. Het type Breij mag ik graag zien spelen maar hij is minder dan wat wij nu hebben staan

douwelwd

Citaat van: kapseltje op maart 09, 2025, 14:34:30
Breij is precies het type wat we nodig hebben en helemaal hadden: Energie, velheid, creativiteit en scorend vermogen (vanuit middenveld). Met Hilterman hebben we hier ook wat van gekregen. Had je Breij gehaald, had je een aanzienlijk grotere kans op top 2 gehad denk ik. Nadeel is dat je Nartey dan minder aan spelen toe komt.

alle inzet van Breij ten spijt, hij was in het kampioensjaar bankzitter .
In de mindere jaren daarna werd hij basisspeler , niet omdat hij beter was geworden, maar omdat de alternatieven minder goed waren.
Hij zou nu geen basispeler zijn, maar een bankzitter...
soms is afscheid nemen goed
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

kapseltje

Citaat van: sunderland op maart 09, 2025, 16:01:27
ik weet niet wat jij ziet. Wie zou er dan uit moeten volgens jou? Bij Roda doet Breij het helemaal niet zo goed. Het type Breij mag ik graag zien spelen maar hij is minder dan wat wij nu hebben staan
Breij doet het goed bij Roda, zoals verwacht. Kijk de laatste wedstrijden maar terug. Statistieken liegen er ook niet om.

Breij is buitencategorie kkd en beter dan al onze middenvelders op Diemers en mss Souren na. Maar dat zijn andere types. Nartey in potentie mss beter.

kapseltje

Citaat van: douwelwd op maart 09, 2025, 17:55:46
alle inzet van Breij ten spijt, hij was in het kampioensjaar bankzitter .
In de mindere jaren daarna werd hij basisspeler , niet omdat hij beter was geworden, maar omdat de alternatieven minder goed waren.
Hij zou nu geen basispeler zijn, maar een bankzitter...
soms is afscheid nemen goed
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=46.msg375167#msg375167

Oneens met dat hij niet beter is geworden. Groot verschil laatste 2 jaar met daarvoor. Voordat hij bij ons kwam, had hij nog niet een lange periode stabiel basis gespeeld, dus zat nog genoeg groei in. Een laatbloeier in dat opzicht.

mark1989

Citaat van: kapseltje op maart 11, 2025, 22:34:21
Breij doet het goed bij Roda, zoals verwacht. Kijk de laatste wedstrijden maar terug. Statistieken liegen er ook niet om.

Breij is buitencategorie kkd en beter dan al onze middenvelders op Diemers en mss Souren na. Maar dat zijn andere types. Nartey in potentie mss beter.

Breij is zeker een bijzonder speler die energie brengt. Maar om nou te zeggen dat beter is dan al onze middenvelders ben ik het totaal niet mee eens.
Diemers is technisch veel beter. Souren een meer een 6 en vind ik momenteel veel sterker dan hoe Breij speelde. Nartey kan nog veel beter worden. Dus misschien is Breij op dit moment iets verder dan nartey. Ik denk dat je meer hebt aan Nartey op lange termijn en Nartey heeft iets onvoorspelbaars.
Het enige is dat Breij meer scorend vermogen heeft dan onze middenvelders. 

Dat Breij nu wat uitblinkt en een keer scoort zegt me niet veel. Roda speelt heel matig dus je steekt er al snel bovenuit. En staan 9e ofzo. Dus niet te vergelijken met Cambuur.

De Gast

Michael Breij heeft precies wat wij zoeken. Dus altijd halen als de mogelijkheid zich voordoet. Laat het nu ook weer zien bij Roda. Nu al betere statistieken na de winterstop dan Nartey in een heel seizoen.

mark1989

Citaat van: De Gast op maart 12, 2025, 06:56:33
Michael Breij heeft precies wat wij zoeken. Dus altijd halen als de mogelijkheid zich voordoet. Laat het nu ook weer zien bij Roda. Nu al betere statistieken na de winterstop dan Nartey in een heel seizoen.

Welke statistieken bedoel je dan?
En we zoeken toch ook niks. Ons middenveld staat toch heel goed. Anders kun je toch geen 2e staan?

papier

Breij had best iets toe kunnen voegen. Maar zou altijd een speler in de weg staan waarvan je ook prima kan vinden dat die moet spelen. Dus volledig terecht dat hij niet is teruggehaald.