Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 07:47:37
Een dramatische selectie samengesteld met de wetenschap dat je veel geld ontvangen hebt voor Bangura en Smit.


Out deze man!
gaat niet gebeuren kerel :_schater

Bens

Een ding kun je Lambooij en Henk de Jong verwijten dat ze hebben gefaald in het aantrekken van vervangers van Smit en van de Water. Ze hebben spelers gehaald die niet fit en blessures hadden. en die tot de kerst niet of bijna niet zullen spelen. Dat is een kwalijke zaak.

Bankzitter

Het is wel lastig te beoordelen als je niet weet welke alternatieven er waren. Ze moesten weg, dat kan niet anders. En welke speler we eventueel ook hadden kunnen contracteren in plaats van Alofabi en Alhaft weten eenvoudig weg niet.

michello

Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 07:47:37
Een dramatische selectie samengesteld met de wetenschap dat je veel geld ontvangen hebt voor Bangura en Smit.


Out deze man!

8 fucking wedstrijden waarvan je er ook 6 had kunnen winnen. Laten we onze TM en de trainer eruit gaan gooien. :_schater

Trainert!

Citaat van: michello op oktober 04, 2024, 11:14:36
8 fucking wedstrijden waarvan je er ook 6 had kunnen winnen. Laten we onze TM en de trainer eruit gaan gooien. :_schater


Alles kan, maar niet gebeurd. kwaliteit haal je, en is niet gebeurd. Wie is hier debet aan?

YellowBlue

Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 13:42:58

Alles kan, maar niet gebeurd. kwaliteit haal je, en is niet gebeurd. Wie is hier debet aan?

Ik snap de frustratie, maar het is ?cht nog te vroeg om sommige spelers al af te branden.
Souren, Nieling, Casas, Kieftenbelt kunnen beter als dat ze tot nu toe hebben laten zien, daar ben ik van overtuigd.
Nartey, Pauwels, Mercera, Schaapman, Jansen, Jonker, Marsman met een hoop potentie.


Trainert!

Citaat van: YellowBlue op oktober 04, 2024, 13:56:36
Ik snap de frustratie, maar het is ?cht nog te vroeg om sommige spelers al af te branden.
Souren, Nieling, Casas, Kieftenbelt kunnen beter als dat ze tot nu toe hebben laten zien, daar ben ik van overtuigd.
Nartey, Pauwels, Mercera, Schaapman, Jansen, Jonker, Marsman met een hoop potentie.


Jonker? op basis van?
Bob Ross? kan toch niet op dit niveau. Mee op komend prima, maar staat steeds verkeerd te dekken.

YellowBlue

Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 15:50:08

Jonker? op basis van?
Bob Ross? kan toch niet op dit niveau. Mee op komend prima, maar staat steeds verkeerd te dekken.

Op basis van genoeg wedstrijden van O21 te hebben gezien. Bob Ross moet naar de kapper, mee eens  :D, maar net doorgebroken, gun die jonge knapen eens wat tijd om te groeien.

De Gast

Ben benieuwd of Lars op de ??n of andere manier ergens nog een spits wegtovert. We kunnen zo niet verder met een hoogbejaarde spits en verder niks. Dat kost je zoveel punten.

Naar het schijnt heeft Lars opdracht gegeven om Afolabi wel te laten spelen ondanks dat de fysio al door had dat dit niet verantwoord was.
Hoe kan het dat de club w??r een speler vastlegt die niet fit is. Ze hebben zich al zo vaak gestoten aan dezelfde steen en zoveel geld hiermee verbrast. Onverantwoord en gewoonweg amateuristisch.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 09, 2024, 16:32:57
Ben benieuwd of Lars op de ??n of andere manier ergens nog een spits wegtovert. We kunnen zo niet verder met een hoogbejaarde spits en verder niks. Dat kost je zoveel punten.
Naar het schijnt heeft Lars opdracht gegeven om Afolabi wel te laten spelen ondanks dat de fysio al door had dat dit niet verantwoord was.
Hoe kan het dat de club w??r een speler vastlegt die niet fit is. Ze hebben zich al zo vaak gestoten aan dezelfde steen en zoveel geld hiermee verbrast. Onverantwoord en gewoonweg amateuristisch.
Gaat Lambooij wat nattigheid voelen ?

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op oktober 09, 2024, 16:32:57
Ben benieuwd of Lars op de ??n of andere manier ergens nog een spits wegtovert. We kunnen zo niet verder met een hoogbejaarde spits en verder niks. Dat kost je zoveel punten.

Naar het schijnt heeft Lars opdracht gegeven om Afolabi wel te laten spelen ondanks dat de fysio al door had dat dit niet verantwoord was.
Hoe kan het dat de club w??r een speler vastlegt die niet fit is. Ze hebben zich al zo vaak gestoten aan dezelfde steen en zoveel geld hiermee verbrast. Onverantwoord en gewoonweg amateuristisch.
Naar het schijnt? Bron? Lijkt me persoonlijk nogal sterk.

papier

Citaat van: De Gast op oktober 09, 2024, 16:32:57
Ben benieuwd of Lars op de ??n of andere manier ergens nog een spits wegtovert. We kunnen zo niet verder met een hoogbejaarde spits en verder niks. Dat kost je zoveel punten.

Naar het schijnt heeft Lars opdracht gegeven om Afolabi wel te laten spelen ondanks dat de fysio al door had dat dit niet verantwoord was.
Hoe kan het dat de club w??r een speler vastlegt die niet fit is. Ze hebben zich al zo vaak gestoten aan dezelfde steen en zoveel geld hiermee verbrast. Onverantwoord en gewoonweg amateuristisch.

Uiteindelijk bepaalt Henk de opstelling. Niet Lambooij. Niet de fysio.

De Gast

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 09, 2024, 17:02:11
Naar het schijnt? Bron? Lijkt me persoonlijk nogal sterk.

Werd naar voren gebracht bij de sportcast.

papier

Citaat van: De Gast op oktober 09, 2024, 17:55:58
Werd naar voren gebracht bij de sportcast.

Kwam nogal 'van horen zeggen' over. Niet gecheckt bij een paar bronnen zoals het journalistiek zou moeten. Dan had men het wel opgeschreven ipv zo beetje noemen in een podcastje.

De Gast

Klopt. Maar toch.. het zou me ook niks verbazen. Er stond natuurlijk wel druk op om hem te presenteren aan het publiek. Dat is gebeurd en het bleek onverantwoord. En je proeft een beetje dat iedereen dat eigenlijk wel wist.