Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Tot nu toe kloppen bijna alle geruchten dat spelers getekend hadden, maar inderdaad nog niks bevestigd.
Saljic zijn ze al lange tijd mee bezig, kan zijn dat zo'n Kooij daar net het laatste zetje heeft gegeven... zou mooi zijn.

mark1989

Citaat van: Specuveter op augustus 09, 2025, 10:23:23
Staan straks weer prima talenten met een 3 jarig contract
En die pareltjes worden weer goed doorverkocht en daarvoor haal je weer duurdere nieuwe talenten.
Op deze manier maak je er een stabiele eredivisie club van.
Helaas kun je zoiets niet in ??n dag realiseren.

Precies. En bovendien we hebben nu al een paar spelers verkocht met doorverkoop percentages dat gaat op den duur ook een zijn vruchten werpen.
Er wordt goed aan en verkocht. En er zit een duidelijke visie achter. En daar sta ik achter.
En Binder heb ik wel vertrouwen in. Die gaat het redden hier. Maar geef hem even iets meer tijd dan 1 wedstrijd uit tegen dordrecht.

oost

Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 14:09:16
Precies. En bovendien we hebben nu al een paar spelers verkocht met doorverkoop percentages dat gaat op den duur ook een zijn vruchten werpen.
Er wordt goed aan en verkocht. En er zit een duidelijke visie achter. En daar sta ik achter.
En Binder heb ik wel vertrouwen in. Die gaat het redden hier. Maar geef hem even iets meer tijd dan 1 wedstrijd uit tegen dordrecht.

Ik hoop heel erg met je mee dat hij het gaat redden.
Maar ik heb zoals velen hier wel een beetje mijn twijfels. Bij een Hemmen zag je die houd de bal vast. Een mark de vries won veel kop duels. Barto heb ik vaak vervloekt maar had ook zo zijn kwaliteiten.
Bij Binder zie ik niks van dat alles ook niet tijdens de oefen campagne. Maar je kan als TD ook niet altijd een 6 gooien. Hopelijk groeit Binder nog in het seizoen net als de rest van de aankopen |:)

mark1989

Citaat van: oost op augustus 09, 2025, 16:30:48
Ik hoop heel erg met je mee dat hij het gaat redden.
Maar ik heb zoals velen hier wel een beetje mijn twijfels. Bij een Hemmen zag je die houd de bal vast. Een mark de vries won veel kop duels. Barto heb ik vaak vervloekt maar had ook zo zijn kwaliteiten.
Bij Binder zie ik niks van dat alles ook niet tijdens de oefen campagne. Maar je kan als TD ook niet altijd een 6 gooien. Hopelijk groeit Binder nog in het seizoen net als de rest van de aankopen |:)

Ik ben het wel met je eens dat je op dit moment weinig aanknopingspunten ziet met Binder. Maar het elftal draait ook nog niet lekker. Ik zie hem wel terugkomen en ballen afschermen. En ik denk dat als het team wat beter draait dat hij wel een paar goals gaat maken. Het is al beter dan de Leeuw. Want die vond ik echt tekort komen.

De Gast

Een paar goals? Er hoort hier een Cambuur waardige spits te voetballen. Een afmaker en publiekstrekker. Niet ??n of andere kopie van Uldrikis waarvan je maar moet afwachten of hij iets kan. En Uldrikis kon praktisch al niks.
Een afstandsschot heeft hij al niet hebben we al meegekregen. Het moet dus alweer in de 16 gebeuren.

Poetser

Citaat van: De Gast op augustus 09, 2025, 18:10:54
Een paar goals? Er hoort hier een Cambuur waardige spits te voetballen. Een afmaker en publiekstrekker. Niet ??n of andere kopie van Uldrikis waarvan je maar moet afwachten of hij iets kan. En Uldrikis kon praktisch al niks.
Een afstandsschot heeft hij al niet hebben we al meegekregen. Het moet dus alweer in de 16 gebeuren.

Maar wat is een Cambuur waardige spits dan? Muhren? Vd Laan? Ogbeche? Dat waren uitzonderingen, geen regel.

Mensen moeten hier hun onrealistische verwachtingen gaan bijstellen. Dat maakt het Cambuur-leven zoveel makkelijker.

We zijn bezig met een jarenplan. Na 1 nederlaag bij Dordrecht (die al 33 wedstrijden thuis ongeslagen zijn in competitieverband) en de hele wereld vergaat lijkt het hier wel.

Jum lieke allemaal wel een stelletsje wieven bij mekaar man.

Lore

Citaat van: Poetser op augustus 09, 2025, 18:43:25
Maar wat is een Cambuur waardige spits dan? Muhren? Vd Laan? Ogbeche? Dat waren uitzonderingen, geen regel.

Mensen moeten hier hun onrealistische verwachtingen gaan bijstellen. Dat maakt het Cambuur-leven zoveel makkelijker.

We zijn bezig met een jarenplan. Na 1 nederlaag bij Dordrecht (die al 33 wedstrijden thuis ongeslagen zijn in competitieverband) en de hele wereld vergaat lijkt het hier wel.

Jum lieke allemaal wel een stelletsje wieven bij mekaar man.

Helemaal mee eens en daarnaast toen muhren bij ons tekende lachte heel NAC ons uit en de statistieken van ogbeche waren ook nou niet bepaald top. Dat kunnen wij namelijk nooit betalen.

Cor

Citaat van: Poetser op augustus 09, 2025, 18:43:25
Maar wat is een Cambuur waardige spits dan? Muhren? Vd Laan? Ogbeche? Dat waren uitzonderingen, geen regel.

Mensen moeten hier hun onrealistische verwachtingen gaan bijstellen. Dat maakt het Cambuur-leven zoveel makkelijker.

We zijn bezig met een jarenplan. Na 1 nederlaag bij Dordrecht (die al 33 wedstrijden thuis ongeslagen zijn in competitieverband) en de hele wereld vergaat lijkt het hier wel.

Jum lieke allemaal wel een stelletsje wieven bij mekaar man.

Die nederlaag zegt me niks. Het voetbal dat ik heb gezien wel, zelfde niveau als afgelopen seizoen. Dat baart zorgen.

Poetser

Citaat van: Cor op augustus 09, 2025, 19:16:42
Die nederlaag zegt me niks. Het voetbal dat ik heb gezien wel, zelfde niveau als afgelopen seizoen. Dat baart zorgen.

Dan is dat gewoon het niveau.

Cor

Citaat van: Poetser op augustus 09, 2025, 19:29:27
Dan is dat gewoon het niveau.

Dat is dan niet best. Mooi dat dat voor jou voldoende is, ik verwacht meer na alle grootspraak vooraf. En verwijt het Lambooij niet, de selectie lijkt wel op orde.

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 09, 2025, 09:38:34
Binder in de voorbereiding, hamstringblessure 2 weken niet trainen, daarna knieblessure aangepast trainen. Denken jullie dat het geen invloed heeft op zijn spel/prestatie?
Kan er geen klote van

Zuid1991

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 09, 2025, 09:38:34
Binder in de voorbereiding, hamstringblessure 2 weken niet trainen, daarna knieblessure aangepast trainen. Denken jullie dat het geen invloed heeft op zijn spel/prestatie?
Als je niet ziet dat hij er niet veel van kan, hest er niet veel kijk op?

Lore

Citaat van: Zuid1991 op augustus 09, 2025, 20:13:28
Als je niet ziet dat hij er niet veel van kan, hest er niet veel kijk op?

Want? Jij hebt monopolie op de waarheid?

Zuid1991

Citaat van: Lore op augustus 09, 2025, 20:31:24
Want? Jij hebt monopolie op de waarheid?
Nou iedereen met bitsje verstand van voetbal kan dit zien.
Is niet arrogant bedoelt, is mijn zienswijze en mening.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op augustus 09, 2025, 20:41:02
Nou iedereen met bitsje verstand van voetbal kan dit zien.
Is niet arrogant bedoelt, is mijn zienswijze en mening.

Ik hoop stiekem toch nog dat de scouts van de nationale Oostenrijkse jeugdelftallen en onze scouts er meer kijk op hebben :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021