Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: DayDreamer op september 18, 2024, 13:11:19
Ik snap dat je wat ervaring wilt hebben in je selectie, maar binne Kieftenbelt en de Leeuw niet te oud, die voegen in mijn ogen echt helemaal niks toe, en zijn waarschijnlijk ook erg dure jongens voor wat je er voor terug krijgt, die de Leeuw, als die op vrijdag speelt, moet die tot dinsdag in het ijs zitten om bij te komen, die kan dus geen 2 wedstrijden in de week spelen.

Voor in de breedte toch prima spelers? De Leeuw is ook gehaald als 2e spits.

DayDreamer

Citaat van: janou op september 18, 2024, 13:26:46
Voor in de breedte toch prima spelers? De Leeuw is ook gehaald als 2e spits.

Maar deze jongens komen niet voor een appel en een ei hierheen, dus dan moet je je afvragen wil je dit soort dure jongens in je selectie.

papier

Ken de contracten niet hoor. Maar ik verwacht dat die gasten minder verdienen dan een 'basisspeler' en meer dan een 'jeugdspeler'. Lambooij had toch ook wel gezien dat deze gasten op hun retour zijn. Volgens mij voor hun een mooie kans om de carriere nog net een jaartje door te trekken en oke te verdienen. En met oke bedoel ik dan beter dan een eventuele kantoorbaan. Maar zeker nite meer wat ze in hun 'prime' kregen.

janou

Citaat van: papier op september 18, 2024, 14:07:08
Ken de contracten niet hoor. Maar ik verwacht dat die gasten minder verdienen dan een 'basisspeler' en meer dan een 'jeugdspeler'. Lambooij had toch ook wel gezien dat deze gasten op hun retour zijn. Volgens mij voor hun een mooie kans om de carriere nog net een jaartje door te trekken en oke te verdienen. En met oke bedoel ik dan beter dan een eventuele kantoorbaan. Maar zeker nite meer wat ze in hun 'prime' kregen.

Dit denk ik ook. Zijn beide niet per s? als basisspeler gehaald. Allebei volgens mij heel blij dat ze nog een jaar doorkunnen als prof bij een mooie club.

Stiens

Denk dat de Leeuw z'n waarde nog wel gaat laten zien gedurende het seizoen. Kieftenbeld misschien in iets mindere mate. En misschien niet altijd in wedstrijdverband maar zeker op training en in de kleedkamer hebben deze jongens nog waarde tussen al die jonkies.

papier

Citaat van: Stiens op september 18, 2024, 14:28:01
Denk dat de Leeuw z'n waarde nog wel gaat laten zien gedurende het seizoen. Kieftenbeld misschien in iets mindere mate. En misschien niet altijd in wedstrijdverband maar zeker op training en in de kleedkamer hebben deze jongens nog waarde tussen al die jonkies.

In de spits is in mijn ogen ook veel minder concurrentie dan op het middenveld. Op de positie van Kieftenbelt zou je ook nog Souren/Mullem/Mercera/Diemers neer kunnen zetten. Dus inderdaad zal hij qua speeltijd denk ik minder minuten maken dan De Leeuw.

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op september 17, 2024, 20:42:10
Je zit met hele dure Non EU regelingen. Spelers met een niet europees paspoort of Engels paspoort moeten om en nabij 5 ton verdienen. Clubs als Cambuur kunnen dit simpelweg niet betalen zolang ze in de KKD spelen. Of de clubs moeten behoorlijk deel meebetalen van salaris maar is zeer lastig allemaal.

Luister de podcast met Lambooij bij Omroep Abe maar eens terug.


Je kunt ook scouten in de 2e en 3e divisie hoor. Lopen knappe voetballers rond daar. Spakenburg, Rijnsburgse Boys, HHC, AFC. Loopt genoeg rond.

Stiens

Namen willen we horen Wiekie. Noem er eens een paar?

wiekie1969

Must eens op de maandagavond kieke naar de regionale omroepen. Floris vd Linden. Heeft Groningen afgezegd. Gio van Ommeren Rijnsburgse Boys. Klok van HHC. En zo binne er wel meer in die tweede divisie.

oost

Ik snap dat mensen wanhopig worden, maar om nou naar spitsen uit de 3e divisie te gaan kijken gaat wel erg ver :_schater

wiekie1969


wiekie1969

Citaat van: oost op september 18, 2024, 21:44:59
Ik snap dat mensen wanhopig worden, maar om nou naar spitsen uit de 3e divisie te gaan kijken gaat wel erg ver :_schater

Kest er wel om lachen, maar sommige spelers bij Cambuur hewwe dat niveau

wiekie1969

Poll, Kooistra, Jonker, Rolke, Marsman, Balk. Om er een paar te noemen.

FrancoLWD

Citaat van: wiekie1969 op september 18, 2024, 17:12:16



Je kunt ook scouten in de 2e en 3e divisie hoor. Lopen knappe voetballers rond daar. Spakenburg, Rijnsburgse Boys, HHC, AFC. Loopt genoeg rond.

Van mij hoeven ze niet knap te zijn, als ze maar scoren 8P

denistel

Citaat van: wiekie1969 op september 18, 2024, 17:12:16



Je kunt ook scouten in de 2e en 3e divisie hoor. Lopen knappe voetballers rond daar. Spakenburg, Rijnsburgse Boys, HHC, AFC. Loopt genoeg rond.

zijn wel heel veel spelers bij die ook al ere div of kkd hebben gespeeld en nu afbouwen
of net niet goed genoeg zijn voor de kkd.