Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: mark1989 op juni 20, 2025, 18:04:32
Smit werd pas op de laatste dag verkocht. En alle opties die Cambuur had waren toen al weg. Het was kiezen tussen een middelmatig speler die wel zeker fit was. of een risico met een speler die meer talent had en kon doorgroeien en die konden ze dan ook overnemen voor een gelimiteerde som. Dat laatste was Afolabi. En de geluiden waren dat ie binnen een paar weken fit zou zijn. Ik vind het dan een logische keuze dat je wat risico neemt. Je hebt niks aan 2e de Leeuw. Dat het zo uit zou pakken wist niemand. Dus het is een bewust risico. Dat is geen fout maar part of the job.

2 blunders Aflopabi en Hilterman. Regeren is vooruitzien.

mark1989

Citaat van: diekhuzen op juni 20, 2025, 18:39:19
2 blunders Aflopabi en Hilterman. Regeren is vooruitzien.

Kun jij ons dan alvast vertellen wat de volgende "blunders" worden? Achteraf is makkelijk wonen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: mark1989 op juni 20, 2025, 19:20:50
Achteraf is makkelijk wonen.

Mooi wonen vooral, maar dat is makkelijk praten :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Korezev

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 20, 2025, 19:51:53


https://youtu.be/dllNjnJVL-8
ik bekijk die onzin niet eens van bijna een jaar gelden,
Zijn hier nog mensen die iets positiefs te melden hebben?

Johan-12

Citaat van: Korezev op juni 20, 2025, 20:57:26
ik bekijk die onzin niet eens van bijna een jaar gelden,
Zijn hier nog mensen die iets positiefs te melden hebben?
Het was vandaag lekker weer. 8)

Maar in de forum sfeer te blijven, het wordt wel warm hoor dit weekend  :proost

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Korezev op juni 20, 2025, 20:57:26
ik bekijk die onzin niet eens van bijna een jaar gelden,
Zijn hier nog mensen die iets positiefs te melden hebben?

Waarom reageer je dan? Meld anders iets positiefs ofzo :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

diekhuzen

#562
Citaat van: mark1989 op juni 20, 2025, 19:20:50
Kun jij ons dan alvast vertellen wat de volgende "blunders" worden? Achteraf is makkelijk wonen.

Beide centrumspitsen verkopen waarvan ??n op de het laatste moment is een keuze. Dat extra poen dat Cambuur voor Milan ontvangt zijn ze nu kwijt door mogelijk mislopen promotie en huren van twee andere spitsen.

Ik vind het opmerkelijk dat je wederom een niet fitte spits zonder wedstrijdritme haalt als vervanger voor een spits met zelfde mankementen. 
Maar als seizoenkaarthouder mag je ook kritisch zijn. Verder heeft Lars ook goed wel verricht.

De Gast

Wat zou nou eigenlijk de gedachte zijn geweest van het halen van een 38 jarige, zo goed als versleten, spits als je die positie maar met twee spelers kunt invullen. Die heb ik nooit begrepen.
Nu hebben ze alweer heel vroeg een onbekende uit Oostenrijk met zwakke statistieken. Het wordt wel spannend voor Lambooij. Hii kan het zich niet veroorloven weer die positie dramatisch in te vullen.

Oud Cambuur

Citaat van: De Gast op juni 21, 2025, 07:33:55
Wat zou nou eigenlijk de gedachte zijn geweest van het halen van een 38 jarige, zo goed als versleten, spits als je die positie maar met twee spelers kunt invullen. Die heb ik nooit begrepen.
Nu hebben ze alweer heel vroeg een onbekende uit Oostenrijk met zwakke statistieken. Het wordt wel spannend voor Lambooij. Hii kan het zich niet veroorloven weer die positie dramatisch in te vullen.

Misschien komt er nog wel een 1ste spits bij je weet maar nooit

oost

Citaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 08:34:54
Misschien komt er nog wel een 1ste spits bij je weet maar nooit

Kyan Visser? :devil

Oud Cambuur

Die moer het eerst nog maar ff laten zien h?. Ik bedoelde dat za nog een spits aantrekken

papier

Citaat van: De Gast op juni 21, 2025, 07:33:55
Wat zou nou eigenlijk de gedachte zijn geweest van het halen van een 38 jarige, zo goed als versleten, spits als je die positie maar met twee spelers kunt invullen. Die heb ik nooit begrepen.
Nu hebben ze alweer heel vroeg een onbekende uit Oostenrijk met zwakke statistieken. Het wordt wel spannend voor Lambooij. Hii kan het zich niet veroorloven weer die positie dramatisch in te vullen.

Als cambuur weer derde wordt en hij nog een jaar een miljoen in de plus gaat eindigen met transfers dan vult hij het geweldig in. Helemaal als hij dat andermaal weet te doen zonder fatsoenlijke spits.

sunderland

Citaat van: De Gast op juni 21, 2025, 07:33:55
Wat zou nou eigenlijk de gedachte zijn geweest van het halen van een 38 jarige, zo goed als versleten, spits als je die positie maar met twee spelers kunt invullen. Die heb ik nooit begrepen.
Nu hebben ze alweer heel vroeg een onbekende uit Oostenrijk met zwakke statistieken. Het wordt wel spannend voor Lambooij. Hii kan het zich niet veroorloven weer die positie dramatisch in te vullen.
alle vroege aankopen zijn wel een schot in de roos

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op juni 21, 2025, 10:16:30
alle vroege aankopen zijn wel een schot in de roos

Eerst maar ff afwachten h?