Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op september 12, 2024, 22:18:10
Kinderhand is snel gevuld. Nu wij in een nieuw stadion spelen mogen we de lat best wel wat hoger leggen.
klopt maar ik had zoveel frustraties het laatste half jaar dus daarom is dit eerst mijn doelstelling. Dat ik weer met plezier kijk ?

Tanjajeah

Zoals Hans Kraaij altijd zegt als een team nauwelijks scoort: te weinig goals ingekocht. Er is bij het halen van spelers nauwelijks gekeken naar het scorende vermogen. Ga de goals van vorig seizoen van de spelers die gehaald zijn maar es tellen. En dat afzetten tegen de doelpunten die Smit en Breij samen maakten.

Trainert!

Gefaald dus in zijn aankoopbeleid wat ik al eerder benoemde. Het is toch gvd van de zotte dat je niet fitte/goede spelers kan halen. zoveel goals tegen afgelopen jaar en je haalt vrijwel niks.

wiekie1969

Eens. Zijn 7 verdedigers vertrokken en maar 2 gehaald. Terwijl je 71 goals tegen had.

Bernardo

Citaat van: Trainert! op september 14, 2024, 01:13:31
Gefaald dus in zijn aankoopbeleid wat ik al eerder benoemde. Het is toch gvd van de zotte dat je niet fitte/goede spelers kan halen. zoveel goals tegen afgelopen jaar en je haalt vrijwel niks.

Want het aantal tegengoals is dit seizoen tot nu toe het probleem?

Trainert!

Citaat van: Bernardo op september 14, 2024, 07:27:31
Want het aantal tegengoals is dit seizoen tot nu toe het probleem?

Het is schuiven achterin. Elke wedstrijd weer een andere linksback, en na gisteravond is poll ineens 3e keuze voor die positie? Centraal achterin oogt het zo krakkemikkig. We missen daar een ervaren en over mijn lijk verdediger die de anderen achterin ook kan aansturen. de speler die we daarvoor zouden hebben, hebben we nog niks aan gehad.


in aanvallend opzicht missen we de tijden van kallon en antonia op de vleugels. We hebben totaal geen diepgang in het spel met en zonder bal. Schrijnend om dit gisteravond te zien.

De Gast

Verdedigend uitstekend, slechts 3 clubs hebben minder goals tegen.

Maar aanvallend.. Kieftenbeld, de Leeuw. Totaal overbodige spelers. Te oud. Niet meer de klasse van voorheen en niet wat we nodig hebben. Complete missers en geldverspilling. Al Haft en Afolabi zijn gokjes. Optrainen en dan maar fingers crossed. Pauwels lijkt wel wat te kunnen maar is om wat voor reden dan ook vaker afwezig dan aanwezig. Diemers is je in de schoot geworpen en een gelukje. R?lke voegt niks toe. Een raadsel waarom die bij Hertha opgepikt moest worden.
Het is veel te min.. geen enkele smaakmaker. Het publiek zit verveeld op de tribune. Een dikke onvoldoende op dit moment wat mij betreft.

Bankzitter

Natuurlijk zitten er wat middelmatige spelers en zwakke spelers in de selectie.

Maar we hebben wel degelijk spelers met kwaliteit: Diemers, Jansen , Nieling, Alhaft, De Leeuw (als pinchhitter).
Pauwels , Afolabi en Nartey zijn ook leuke spelers om naar te kijken. Genoeg smaakmakers als we compleet zijn.

Andy King

Citaat van: Bankzitter op september 17, 2024, 18:11:53
Natuurlijk zitten er wat middelmatige spelers en zwakke spelers in de selectie.

Maar we hebben wel degelijk spelers met kwaliteit: Diemers, Jansen , Nieling, Alhaft, De Leeuw (als pinchhitter).
Pauwels , Afolabi en Nartey zijn ook leuke spelers om naar te kijken. Genoeg smaakmakers als we compleet zijn.

Gezien het budget vind ik dat Lambooij het goed heeft gedaan. Natuurlijk zitten er ook wat twijfelgevallen bij, maar dat houd je altijd. Ook bij topclubs.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter link=topic=2612.msg367797#  date=1726589513
Natuurlijk zitten er wat middelmatige spelers en zwakke spelers in de selectie.

Maar we hebben wel degelijk spelers met kwaliteit: Diemers, Jansen , Nieling, Alhaft, De Leeuw (als pinchhitter).
Pauwels , Afolabi en Nartey zijn ook leuke spelers om naar te kijken. Genoeg smaakmakers als we compleet zijn.
Nieling moet ik nog zien :?
Zet Mercera bij Nartey en Pauwels.
Mercera heeft een geweldige techniek/snelheid en ziet het spelletje.

nee,wel?

wat het die man in engeland deen alleen gezellig theekransje?

PePe

Citaat van: nee,wel? op september 17, 2024, 20:23:15
wat het die man in engeland deen alleen gezellig theekransje?

Solliciteerd bij Arne?  _O_

Galdiano

Citaat van: nee,wel? op september 17, 2024, 20:23:15
wat het die man in engeland deen alleen gezellig theekransje?

Je zit met hele dure Non EU regelingen. Spelers met een niet europees paspoort of Engels paspoort moeten om en nabij 5 ton verdienen. Clubs als Cambuur kunnen dit simpelweg niet betalen zolang ze in de KKD spelen. Of de clubs moeten behoorlijk deel meebetalen van salaris maar is zeer lastig allemaal.

Luister de podcast met Lambooij bij Omroep Abe maar eens terug.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

nee,wel?

Citaat van: Galdiano op september 17, 2024, 20:42:10
Je zit met hele dure Non EU regelingen. Spelers met een niet europees paspoort of Engels paspoort moeten om en nabij 5 ton verdienen. Clubs als Cambuur kunnen dit simpelweg niet betalen zolang ze in de KKD spelen. Of de clubs moeten behoorlijk deel meebetalen van salaris maar is zeer lastig allemaal.

Luister de podcast met Lambooij bij Omroep Abe maar eens terug.

ja dat is zo maar stiekem hoop je op een uitwisseling van talenten of vergelijkbare constructie

DayDreamer

Ik snap dat je wat ervaring wilt hebben in je selectie, maar binne Kieftenbelt en de Leeuw niet te oud, die voegen in mijn ogen echt helemaal niks toe, en zijn waarschijnlijk ook erg dure jongens voor wat je er voor terug krijgt, die de Leeuw, als die op vrijdag speelt, moet die tot dinsdag in het ijs zitten om bij te komen, die kan dus geen 2 wedstrijden in de week spelen.