Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Naastismis

Ik dacht dat de lijstjes al klaar lagen, je spits weg wat iedereen zag aankomen,dan mag er wel meteen een nieuwe staan.

Jandehulk

Citaat van: Naastismis op augustus 28, 2024, 17:52:31
Ik dacht dat de lijstjes al klaar lagen, je spits weg wat iedereen zag aankomen,dan mag er wel meteen een nieuwe staan.
vind ik ook....valt allemaal erg tegen ....hij moest en zou komen als technisch directeur, maar iets verrassends nog niet gezien van de beste man....

EdsjeSCC

Het wordt steeds lachwekkender hier

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 28, 2024, 18:56:15
Het wordt steeds lachwekkender hier

Eerst lees ik de laatste posts over Diemers en nu dit.

Ongelooflijk inderdaad.
Het is dat ik weet dat het me niet gaat lukken om een forumpauze te namen, maar het zou eigenlijk wel beter zijn :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Groningen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 28, 2024, 20:06:09
Eerst lees ik de laatste posts over Diemers en nu dit.

Ongelooflijk inderdaad.
Het is dat ik weet dat het me niet gaat lukken om een forumpauze te namen, maar het zou eigenlijk wel beter zijn :X
Het is mij een tijd gelukt, heb me zelf weer opnieuw moeten registreren zelfs. Gewoon blijven en maar langs je heen laten glijden. Er zijn een aantal alleen maar hier aanwezig om hun gal te spuwen, dat mag, het is een forum. Ik ben altijd wel benieuwd hoe ze verder in het leven staan..

Cambuur Groningen

Citaat van: Jandehulk op augustus 28, 2024, 18:48:45
vind ik ook....valt allemaal erg tegen ....hij moest en zou komen als technisch directeur, maar iets verrassends nog niet gezien van de beste man....
Hij heeft Nieling gehaald, Casas gehaald, Smit voor over de miljoen verkocht en een aantal duurbetaalde spelers van de salarispost af weten te halen. Natuurlijk mag er nog iets bij, maar daar heeft hij nog 3 dagen voor. Hoezo prematuur reageren??

carlo de leeuw

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 28, 2024, 20:14:40
Hij heeft Nieling gehaald, Casas gehaald, Smit voor over de miljoen verkocht en een aantal duurbetaalde spelers van de salarispost af weten te halen. Natuurlijk mag er nog iets bij, maar daar heeft hij nog 3 dagen voor. Hoezo prematuur reageren??
:_schater en er nog op reageren ook!

sunderland

Ik vind Casas echt een top aankoop. Je kunt ook grote namen halen maar dat zegt niks.

Inferno-058

#218
Er valt weinig positiefs te berichten de laatste 2,5 jaar. Waarom zijn mensen verontwaardigd dat hier louter negatief wordt gepraat? Ik ben blij met het nieuwe stadion en dat de jeugd het leuk doet, de rest is momenteel dikke drama. Niks meer niks minder. Ik heb geen zin in nog zo'n dramatisch seizoen. Over Lambooij kan ik nog weinig zeggen, niet positief/negatief. Nieling en Casas zijn redelijk, de rest tja. Afwachten maar wat er gebeurd. Het is wel erg dat je nu tegen Dordrecht maar 1 spits hebt trouwens.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 28, 2024, 20:12:27
Het is mij een tijd gelukt, heb me zelf weer opnieuw moeten registreren zelfs. Gewoon blijven en maar langs je heen laten glijden. Er zijn een aantal alleen maar hier aanwezig om hun gal te spuwen, dat mag, het is een forum. Ik ben altijd wel benieuwd hoe ze verder in het leven staan..

Jah klopt heb jou account op je eigen verzoek na 2 keer gevraagd te hebben verwijderd, raar he dat je dan weer moet registreren.....
Welkom thuis trouwens, weer wat steun Uut Grunn erbij!

Cambuur Groningen

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 28, 2024, 20:28:16
Jah klopt heb jou account op je eigen verzoek na 2 keer gevraagd te hebben verwijderd, raar he dat je dan weer moet registreren.....
Welkom thuis trouwens, weer wat steun Uut Grunn erbij!
Ach, kleine moeite dat registreren, thanks Delfzijl

Cambuur Groningen

Citaat van: carlo de leeuw op augustus 28, 2024, 20:18:27
  :_schater en er nog op reageren ook!
Ja misschien moet ik dat ook maar niet meer doen :)

fred

Een mooie dag voor een paar inkomende transfers, Lars  :y

wiekie1969

Citaat van: Poetser op augustus 27, 2024, 13:52:37
:_schater och jonkje toch. Begin gewoon medelijden met je te krijgen. Sast maar su negatief in het leven staan..  ;(

Ik ben niet negatief, ik constateer dingen en dan geef ik daar mijn mening over. Daarvoor is dit forum.

Mike SCC

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 28, 2024, 20:28:16
Welkom thuis trouwens, weer wat steun Uut Grunn erbij!

Kunnen wel wat Groningse nuchterheid gebruiken hier  :koffie