Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Teun Seun op augustus 29, 2024, 14:29:43
Ik snap wat je zegt hoor. Maar ik zie wel kleine stappen. ik zie een goede keeper, ik zie Souren en Nieling die nog aan het wennen zijn maar echt potentie hebben, ik zie 3 spelers vertrekken die hier niets meer te zoeken hadden, en het belangrijkste is misschien nog wel dat ik een TD zie die rust uitstraalt en geen media opzoekt.

Zoals je als trainer afhankelijk bent van je selectie, zo ben je als TD afhankelijk van de markt (en geld). Ik heb er vertrouwen in dat wij met hem langzaam bouwen aan een topteam. Maar ook dat het de eerste weken, misschien wel half jaar, afzien wordt
vergeest misschien wel de belangrijkste. Casas.

De Gast

Wellicht over het hoofd gezien als rookie tm: goals hewwe we nodig!

Werkelijk niemand die wat voor de goal kan. Schandalig.

Trainert!


Holwerd voor Cambuur

Spits zit ik niet zo over in, die komt er wel.

Maar er m?et meer gebeuren ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

En toch de slechtsten op het veld waren een erfenis van zijn voorganger : vd Water, Poll , De Jong.
V Mullem en Ottensen is ook middelmaat en slapjes.

Bernardo

Ottesen heeft geen concurrent, dat zie je aan alles in zijn spel. Hoe lang moet Caschili nog? Veel meer mijn type back.

Trainert!

Citaat van: Bernardo op augustus 30, 2024, 22:54:41
Ottesen heeft geen concurrent, dat zie je aan alles in zijn spel. Hoe lang moet Caschili nog? Veel meer mijn type back.


meneer vingertje wijzen. Ook geen uitstraling.

Huizen

Spits
Goede buiten
CV
+ V.d. Weij

Succes!!  |:)

AL

Citaat van: Bussum op augustus 30, 2024, 23:53:23
Spits
Goede buiten
CV
+ V.d. Weij

Succes!!  |:)

En vd Water slijten!!!

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op augustus 30, 2024, 23:53:23
Spits
Goede buiten
CV
+ V.d. Weij

Succes!!  |:)
van der Weij moet je niet misschien volgend seizoen.
Het geld kunnen we beter gebruiken om nieuwe spelers te halen.

Vlampiep

Citaat van: AL op augustus 31, 2024, 00:08:33
En vd Water slijten!!!
Denk niet dat we hem nog verkopen nadat hij gisteravond weer terug is gekeerd in zijn lamlendig houding op het veld.
Dan maar het veries nemen en na het sluiten van de transferperiode het contract ontbinden met doorbetaling eindseizoen.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2024, 09:10:45
van der Weij moet je niet misschien volgend seizoen.
Het geld kunnen we beter gebruiken om nieuwe spelers te halen.
en dan zo doorgaan?  Heb al sinds februari gezegd dat een goede assistent trainer belangrijker is dan een speler

diekhuzen

Citaat van: Bankzitter op augustus 30, 2024, 22:48:43
En toch de slechtsten op het veld waren een erfenis van zijn voorganger : vd Water, Poll , De Jong.
V Mullem en Ottensen is ook middelmaat en slapjes.

De Jong en vd Water is in ieder geval geen erfenis afkomstig van Sjors.  Sjors heeft het ook met ellende van z?n voorganger moeten doen.
Henk is nu ook gewoon verantwoordelijk.

moodygrunn

Ik denk dat Bankzitter doelt op de voorganger Foeke, niet Sjors
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Reijnen.  8P

Maar vd Water is inderdaad nog van Booij/Henk de Jong.