Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: Mike SCC op september 20, 2024, 20:26:34
Ik gok dat onze nieuwe cultheld (mag je dat nu al zeggen?) Afolabi er dit seizoen nog wel minstens 10+ gaat maken. Ziet er sterk, handig en doelgericht uit dus lijkt me een goede spits in ons systeem. Komt allemaal wel goed. Nog meer dan 30 wedstrijden te gaan... :thumbsup

Ik hoop het met je, zal alleen nog weken duren voor hij volledig wedstrijd fit is. Daarbij is natuurlijk de aanvoer wel van belang en dat zie ik dan weer niet goedkomen

Harry L.

Citaat van: Bankzitter op september 21, 2024, 08:29:17
We hebben de aanval niet op orde omdat eerst Smit en vdWater weg moesten.
Dat heeft (doel)punten gekost.

Straks eerst eens een wedstrijd of 5 zien met Afolabi, Pauwels, Alhaft/Balk met Diemers en Nartey als aanvallende middenvelders.Daarbij hebben we ook minder goals nodig als we achterin zo weinig kansen weggeven.

Een complete samenstelling is natuurlijk een utopie, je hebt met blessures en schorsingen te maken.
Wat ik net eerder schreef, wie gaat afolabi bedienen? Al onze buitens zijn te traag en komen geen man voorbij, maar laat me graag verrassen natuurlijk

Mike SCC

Ik denk dat Alhaft echt wel van waarde kan zijn als hij 100% fit is en Pauwels moet nog even wat bijgeschaafd worden, kan zomaar de nieuwe Kallon gaan worden. Is rap genoeg.

Bens

Wat heeft Lambooij geweldige spelers aangetrokken tijdens de afgelopen transfer periode. Met deze spelers worden zeker dertien plaats. Meer zit er niet in.

Harry L.

Citaat van: Bens op september 29, 2024, 18:22:36
Wat heeft Lambooij geweldige spelers aangetrokken tijdens de afgelopen transfer periode. Met deze spelers worden zeker dertien plaats. Meer zit er niet in.

Na tien wedstrijden kun je de balans opmaken hoor ik wel eens. Bovenin het rechterrijtje is het maximaal haalbare zo lijkt het. Diep triest is het.

DayDreamer

Wat een schandalige selectie.

Trainert!

Bedankt! en direct opzouten! Wat een verstand om deze selectie samen te stellen.

wiekie1969

Ze mutte dei een ton geven, weet zeker dat jij betere spelers haalt dan mister Lambooij. Scouting!!!!!!!! Spelers zelf bekijken!!!!!!

Oud Cambuur

Kiek daar hewwe de positivo's oek weer met hun commentaar

Trainert!

Citaat van: Oud Cambuur op september 30, 2024, 07:23:18
Kiek daar hewwe de positivo's oek weer met hun commentaar


Hoe wil jij hier nou een positieve draai aan geven? recht lullen wat ontzettend krom is noem ik dat

Oud Cambuur

Lul niks recht maar zet maar eens een frisse trainer voor de groep dan zal je zien dat die veel meer uit deze selectie haalt dan wat er nu gebeurd. In potentie zijn het betere spelers dan die we vorig jaar hadden maar achter ons voetbal zit geen enkel idee op dit moment.

Cor

En zo is het. Selectie is niks mis mee.

Bankzitter

Henk is toch ook meer een prestatietrainer die met een volwassen groep spelers er net wat meer uit haalt dan een ander?
En niet echt een type opbouwtrainer die spelers beter maakt en zo marktwaarde cre?ert?

Hij heeft er 7 in het veld nodig die al weten wat ze doen en dan misschien 4 jonkies die zich daar tussen kunnen ontwikkelen.
Nu staan er 7 vrij onervaren spelers in hun eerste of tweede seizoen met 4 die iets meer ervaring hebben.

Dan is Henk ook niet op zijn best. En ik snap nog wel dat je 1 trainer doorschuift vanuit O21 als die wel spelers beter maakt, maar niet 2.
Langzaam aan een team bouwen matched niet met de prestaties die Henk en ook het publiek direct wil.

denistel

Citaat van: Bankzitter op september 30, 2024, 14:53:22
Henk is toch ook meer een prestatietrainer die met een volwassen groep spelers er net wat meer uit haalt dan een ander?
En niet echt een type opbouwtrainer die spelers beter maakt en zo marktwaarde cre?ert?

Hij heeft er 7 in het veld nodig die al weten wat ze doen en dan misschien 4 jonkies die zich daar tussen kunnen ontwikkelen.
Nu staan er 7 vrij onervaren spelers in hun eerste of tweede seizoen met 4 die iets meer ervaring hebben.

Dan is Henk ook niet op zijn best. En ik snap nog wel dat je 1 trainer doorschuift vanuit O21 als die wel spelers beter maakt, maar niet 2.
Langzaam aan een team bouwen matched niet met de prestaties die Henk en ook het publiek direct wil.

goed verhaal vind ik .valkuil voor henk is dat ie denkt dat ie met deze spelers groep ook
zo kan spelen als in de kampioens jaren maar dat kan deze selectie niet volgens mij maar het
het zal stukken beter moeten dan gister.te beginnen met een hardere aanpak het lieve gedoe
zie je in alles terug niemand pakt elkaar aan als er iets veranderd bij de tegenstander dan
weten spelers het niet meer omdat alles voorgekauwd wordt laatze zelf beslissingen nemen in
in het veld daar leren ze van en stap van sommige dingen al zoals altijd 10 man terug bij
een corner zoals gister ook weer je kopt de bal weg en die van emmen pakt em op en schiet
em er in omdat een ieder van ons nog vlak voor de goals staat, zet gewoon 3 aanvallers
voorop bij een corner dan houden die lui 4 man achter in.en deel eens uit in het veld tegenstanders
lopen ons voorbij of staan we er niet.les ook weer voor de toekomst haal ook eens 2 of 3 spelers
die fysiek wat kunnen brengen.

papier

Citaat van: HanBerger058 op september 30, 2024, 14:40:28
Naast Henk een ?chte assistent gaat al een heel groot verschil maken.

Henk voor het people-managen, de sfeer, vertrouwen, de mindset en het (boeg)beeld. En een tactisch sterke assistent met vuur in de donder voor het voetbal concept. Er zit zoveel
Meer in deze groep dan eruit komt! Grootste fout die Lambooij heeft gemaakt is om Burghout en Reinsma bij Henk in de schoot te werpen. Laat Henk ?cht zijn eigen keuze(s) daarin maken! Toen hij echt zelf keuzes mocht maken in TS, was hij succesvol!

Burghout naar voren geschoven door Reijnen. In mijn ogen wel een fout door er niemand met betaald voetbal ervaring in de TS te hebben dat kun je Lambooij wel verwijten aangezien hij wel betrokken is geweest bij het vertrek van Barto/aanstellen Reinsma.