Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Gelukkig kan Balk altijd nog in de spits. Of Rolke. Mogelijkheden te over, top 5 zeker realistisch.

Trainert!

Citaat van: De Gast op oktober 18, 2024, 23:35:25
Gelukkig kan Balk altijd nog in de spits. Of Rolke. Mogelijkheden te over, top 5 zeker realistisch.

Balk spits, en rolke 2 jaar contract. Duidelijk een klap van de molen gehad

papier

Ja goed, ik snap eerder niet dat de Leeuw niet gewoon in de spits start ipv Balk? Desnoods balk naar rechts en nartey erachter. In ieder geval in balbezit. Dat je zonder bal balk druk wil laten zetten prima

DayDreamer

Goals kun je "kopen", en dat is niet gebeurt, Balk in de spits, man man man, wat een uitspraken, gewoon slecht ingekocht en een slechte balans in selectie.
Alleen keeper is meer dan prima, rest is pure middelmaat.

Bankzitter

Dus we hadden spitsen en buitenspelers moeten kopen terwijl vd Water en Smit nog rondliepen.
Van welk geld dan?

En dan het middenveld en achterhoede niet repareren die zo lek als een mandje waren.

DayDreamer

Citaat van: Bankzitter op oktober 19, 2024, 18:42:20
Dus we hadden spitsen en buitenspelers moeten kopen terwijl vd Water en Smit nog rondliepen.
Van welk geld dan?

En dan het middenveld en achterhoede niet repareren die zo lek als een mandje waren.

Achterhoede is nog steeds ruk toch, middenveld is ook niks, ondanks dat we daar legio mogelijkheden hebben.
Wat ik probeer te zeggen is, je maakt toch lijstjes met spelers die bewezen hebben goals te maken, dat soort gasten probeer je aan te trekken,
Als je dan een Balk een jaar huurt van Utrecht, om hem daarna ook nog vast te leggen, sorry, maar daar snap ik echt niks van.

Noordcambuur

Willen de spelers wel naar Leeuwarden vraag ik me soms wel af.

DayDreamer

Nieuw ( sfeervol ) stadion, echt gras, redelijk budget.

Grijskijkert

Citaat van: DayDreamer op oktober 19, 2024, 18:54:39
Achterhoede is nog steeds ruk toch, middenveld is ook niks, ondanks dat we daar legio mogelijkheden hebben.
Wat ik probeer te zeggen is, je maakt toch lijstjes met spelers die bewezen hebben goals te maken, dat soort gasten probeer je aan te trekken,
Als je dan een Balk een jaar huurt van Utrecht, om hem daarna ook nog vast te leggen, sorry, maar daar snap ik echt niks van.
Dat ligt dan geheel aan u zelf... Vorig seizoen als rechtsbuiten 9 doelpunten en 8 assists...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: DayDreamer op oktober 19, 2024, 18:58:28
Nieuw ( sfeervol ) stadion, echt gras, redelijk budget.
Ver van huis in de meeste gevallen en dan is een redelijk salaris niet aantrekkelijk genoeg.
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 19:05:04
Ver van huis in de meeste gevallen en dan is een redelijk salaris niet aantrekkelijk genoeg.
zo denk ik dat de meeste spelers ook zo denken.
En ze willen niet teveel veel vrije tijd inleveren hoe heet alweer hoe kan ik het makkelijk verdienen.

Specuveter

Denk dat Lars het toch niet zo slecht gedaan heeft
Afscheid genomen van ( veel) overbodige spelers
Soms zelfs voor een mooi bedrag
Met Janssen een prima keeper aangetrokken
Met Nieling een prima CV
Met Pauwels een pareltje voor de toekomst
De Leeuw Diemers en Kieftenbeld ervaring
Als hij nou in de winterstop ook nog een FITTE spits kan halen is het al met al een dikke voldoende.

PePe

Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2024, 15:27:35
Denk dat Lars het toch niet zo slecht gedaan heeft
Afscheid genomen van ( veel) overbodige spelers
Soms zelfs voor een mooi bedrag
Met Janssen een prima keeper aangetrokken
Met Nieling een prima CV
Met Pauwels een pareltje voor de toekomst
De Leeuw Diemers en Kieftenbeld ervaring
Als hij nou in de winterstop ook nog een FITTE spits kan halen is het al met al een dikke voldoende.

Lars heeft veel werk verzet, is hier niet eerder vertoond.
Nu op naar de top 3. (was toch zijn doelstelling)

Gabster

Citaat van: PePe op oktober 27, 2024, 21:40:34
Lars heeft veel werk verzet, is hier niet eerder vertoond.
Nu op naar de top 3. (was toch zijn doelstelling)

Top 5 budget, top 5 ranking
In Henk we trust!

EdsjeSCC

Larsie mag ik een spitsieeee, heb je een spitsie voor miiijjjj