Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op mei 13, 2025, 07:44:11
Zorgen dat mensen volgend seizoen in het stadion wakker blijven mag zijn opdracht concreet worden.
:_schater
Henk, held, bedankt

Trainert!

Citaat van: PePe op mei 12, 2025, 22:43:38
Lars hoeft voorlopig nog geen vakantie te boeken. Er is genoeg te doen.


Graag een enkeltje voor deze man. Unieke prestatie om 3 niet fitte spitsen aan te trekken.

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op mei 13, 2025, 09:40:44

Graag een enkeltje voor deze man. Unieke prestatie om 3 niet fitte spitsen aan te trekken.
jaaaaa wat moet ik hier opzeggen  :?

gobo

Citaat van: Trainert! op mei 13, 2025, 09:40:44

Graag een enkeltje voor deze man. Unieke prestatie om 3 niet fitte spitsen aan te trekken.
Graag blokkeren deze man! Unieke prestatie om nog nooit iets positiefs te hebben gepost.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

papier

Citaat van: Arno A op april 18, 2025, 09:31:33
Dit waren/zijn de Lambooijs ;

jansen
diemers
souren
casas
kieftenbeld
r?lke
de leeuw
nieling
pauwels
hilterman
afolabi
galvez
alhaft
marsman
jonker
vd water
smand

Inderdaad ZEVENTIEN aanwinsten / spijtoptant

Hoeveel zouden het er nu worden? En WIE ?

Die laatste 4 zijn toch helemaal niet van Lambooij? Marsman/Smand/Jonker uit de jeugd. En de slechtste transfer aller tijden op naam van Booy?

Specuveter

Citaat van: Trainert! op mei 13, 2025, 09:40:44

Graag een enkeltje voor deze man. Unieke prestatie om 3 niet fitte spitsen aan te trekken.
:_schater :_schater jij bent ook echt niet serieus te nemen h?

michello

Toch pijnlijk dat dit seizoenen de boeken in gaat als het seizoen van de geflopte spitsen, waardoor promotie vrijwel zeker is misgelopen.

Succes de komende maanden.

Noordcambuur

Lars haal 2 goede spitsen  :thumbsup

De Gast

Dat niet alleen..

Twee scorende middenvelders is ook broodnodig.

Diemers is een baas maar scoort te weinig en Nartey wordt ?m niet.

Trainert!

scoren/diepgang/actie/mentaliteit/fitheid

gas erop!!

Huizen

Types Burgering, van Mieghem, kom maar dooorrrrrr

zeewolde

Spits : Oliver R?lke
20 goals in regionalliga voor Hertha 2.

Laat Tony maar eens met hem praten.

Is nog maar 20 jaar

Inferno-058

Totaal gefaald betreft de spitspositie

Johan-12

Citaat van: zeewolde op mei 17, 2025, 07:47:47
Spits : Oliver R?lke
20 goals in regionalliga voor Hertha 2.

Laat Tony maar eens met hem praten.

Is nog maar 20 jaar
Vorig jaar dan contact gezocht met de verkeerde Rolke? Ik heb dit seizoen niet kunnen zien wat zijn kwaliteiten nu zijn en waarom je zo'n speler uit het buitenland moet halen. Er lopen in 2e divisie betere spelers rond.

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op mei 17, 2025, 07:53:24
Totaal gefaald betreft de spitspositie
amen zo zit het hele seizoen?