Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Bernardo op april 20, 2024, 22:07:31
Dat je geen fan bent van Henk weten we nu wel, maar met beetje meer respect over hem praten met alles wat hij hier gepresteerd heeft zou wel op zijn plaats zijn.

Laat gaan.

Te dom om te poepen.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op april 20, 2024, 22:07:31
Dat je geen fan bent van Henk weten we nu wel, maar met beetje meer respect over hem praten met alles wat hij hier gepresteerd heeft zou wel op zijn plaats zijn.
oke bedankt voor de info  :y

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op april 20, 2024, 22:24:11
Laat gaan.

Te dom om te poepen.
klopt heb het net gedaan? :thumbsup

sunderland

Weg met Tol , van de Meer , Bergsma, Sylla, van Mullem, Uldrikus, Balk en van Osch.
Van Kaam geef ik nog het voordeel van de twijfel maar dan als linker middenveld zonder aanvoerdersband.
Nieuwe keeper, nieuw centraal duo en een nieuwe linksback.
Midden een goede 6 halen ( misschien wel het belangrijkste met een goede spits) een rechter middenvelder. Een 10 zou wenselijk zijn.
Voorin 2 buiten spelers met individuele kwaliteiten en scorend vermogen en nieuwe spits.
Daaromheen een Narthy, van de veen , kooistra, mercera.
De As moet ervaren zijn en de rest moet strijden voor een plek dan komen ook de jonkies in de basis als ze beter zijn. En Smit tja. Soms het je eens een seizoen waarin je veel scoort maar snel verkopen. Hij werkt wel altijd heel hard

DayDreamer

Afscheid nemen van de gehele selectie, Ottessen / Cachili / Narty voordeel van de twijfel, rest allemaal contract ontbinden.
Begin a.u.b. met een goede stabiele keeper en 2 goede cv's en een compleet nieuwe voorhoede.

Ik hoop echt dat ze afscheid nemen van dit gehele zooitje.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 21, 2024, 12:16:03
Weg met Tol , van de Meer , Bergsma, Sylla, van Mullem, Uldrikus, Balk en van Osch.
Van Kaam geef ik nog het voordeel van de twijfel maar dan als linker middenveld zonder aanvoerdersband.
Nieuwe keeper, nieuw centraal duo en een nieuwe linksback.
Midden een goede 6 halen ( misschien wel het belangrijkste met een goede spits) een rechter middenvelder. Een 10 zou wenselijk zijn.
Voorin 2 buiten spelers met individuele kwaliteiten en scorend vermogen en nieuwe spits.
Daaromheen een Narthy, van de veen , kooistra, mercera.
De As moet ervaren zijn en de rest moet strijden voor een plek dan komen ook de jonkies in de basis als ze beter zijn. En Smit tja. Soms het je eens een seizoen waarin je veel scoort maar snel verkopen. Hij werkt wel altijd heel hard
Xandro Schenk, Damon Mirani, Thierry Lutonda, Alex Plat, Nicky Souren, Lennerd Daneels, Ricuenio Kewal, Sven Blummel, Jeredy Hilterman hest ervaring maar geen bejaarde spelers.. Robertha heeft ook nog geen club zag ik..
IN HENK WE TRUST!!!

NRG

Allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk draait toch allemaal om geld en beschikbaar budget. Je kan nog zo?n goede TM of TD zijn, of geef het beestje maar een naam. Je kan nog zo?n goed netwerk hebben. Zonder budget ben je nergens. Spelers komen echt niet naar Leeuwarden voor het mooie nieuwe stadion of de geweldige supporters of omdat Henk zo?n leuke, innemende persoonlijkheid is. Spelers komen alleen naar Leeuwarden als daar een goede financi?le beloning tegenover staat.

Grijskijkert

Citaat van: NRG op april 21, 2024, 19:57:34
Allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk draait toch allemaal om geld en beschikbaar budget. Je kan nog zo?n goede TM of TD zijn, of geef het beestje maar een naam. Je kan nog zo?n goed netwerk hebben. Zonder budget ben je nergens. Spelers komen echt niet naar Leeuwarden voor het mooie nieuwe stadion of de geweldige supporters of omdat Henk zo?n leuke, innemende persoonlijkheid is. Spelers komen alleen naar Leeuwarden als daar een goede financi?le beloning tegenover staat.
Het is een combinatie, een goed netwerk/visie, het stadion, HENK, supporters en de centen ?n we zijn van het kunstgras af...
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 14:27:51
Xandro Schenk, Damon Mirani, Thierry Lutonda, Alex Plat, Nicky Souren, Lennerd Daneels, Ricuenio Kewal, Sven Blummel, Jeredy Hilterman hest ervaring maar geen bejaarde spelers.. Robertha heeft ook nog geen club zag ik..

Robertha zou ik wel toejuichen, vond ik destijds wel een goede aanvaller voor zijn leeftijd bij ons. Hilterman lijkt me echt onhaalbaar.

NRG

Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 20:06:13
Het is een combinatie, een goed netwerk/visie, het stadion, HENK, supporters en de centen ?n we zijn van het kunstgras af...

Mooi dat je er zo over denkt. Beetje na?ef ben ik bang. Geld staat op 1.  Visie, een nieuw stadion, supporters en Henk hobbelen daar een heel eind achteraan. Vergeet niet dat Leeuwarden voor de rest van Nederland een uithoek is. Goede spelers die ons echt vooruit helpen lok je alleen maar als daar een goede financi?le beloning tegenover staat.

Grijskijkert

Citaat van: papier op april 21, 2024, 20:09:22
Robertha zou ik wel toejuichen, vond ik destijds wel een goede aanvaller voor zijn leeftijd bij ons. Hilterman lijkt me echt onhaalbaar.
Hij wordt bij Willem2 niet verlengd en een goalemaker mag wat kosten lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: NRG op april 21, 2024, 19:57:34

Binnen de beperkingen kun je wel een selectie samenstellen die past bij een opstelling. Waarin verschillende types zitten en waarbij je voor iedere positie een speler hebt en het liefst twee. En waarbij deze spelers ook qua mentaliteit elkaar aanvullen. Op al die punten is het nagelaten.

papier

Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 20:12:27
Hij wordt bij Willem2 niet verlengd en een goalemaker mag wat kosten lijkt me..

Oh, dat had ik niet verwacht. Dan wel interessant ja.

Grijskijkert

Citaat van: NRG op april 21, 2024, 20:11:13

Mooi dat je er zo over denkt. Beetje na?ef ben ik bang. Geld staat op 1.  Visie, een nieuw stadion, supporters en Henk hobbelen daar een heel eind achteraan. Vergeet niet dat Leeuwarden voor de rest van Nederland een uithoek is. Goede spelers die ons echt vooruit helpen lok je alleen maar als daar een goede financi?le beloning tegenover staat.
Had ik al gezegd dat de opsomming in willekeurige volgorde was/is :koffie Maar wat ik zei, het hele verhaal moet kloppen... Wat betreft de uithoek LWD, daar hebben Emmen, Groningen en mindere mate AZ ook geen last van als ze spelers nodig zijn, maar er zullen vast spelers zijn die niet uit hun Randstedelijke bubbel willen vertrekken en dan moeten de lijstjes kloppen en is de volgende van het lijstje aan de beurt.
IN HENK WE TRUST!!!