Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

michello

 :0= Lambooij maak ons kampioen in de Kooi!   |:)

PePe

Waarom deze topic? Er is al een TD topic. SLOTJE!!

Trainert!

Zoveel luchtfietsers voorbij zien komen, eerst maar weer zien en niet teveel geloven in praatjes

Vlampiep

Citaat van: michello op april 16, 2024, 13:04:39
:0= Lambooij maak ons kampioen in de Kooi!   |:)
Een kampioenschap  cq promotie lijkt mij op korte termijn schier onmogelijk. Lambooij zal niet met een goed gevulde zak geld de markt op kunnen, dus moeten we de verwachtingen dan ook niet te hoog stellen.

Stiens


michello

Citaat van: Vlampiep op april 16, 2024, 14:53:32
Een kampioenschap  cq promotie lijkt mij op korte termijn schier onmogelijk. Lambooij zal niet met een goed gevulde zak geld de markt op kunnen, dus moeten we de verwachtingen dan ook niet te hoog stellen.

We moeten streven om binnen de  3 komende seizoenen te promoveren.  Veel langer moet je niet in de KKD willen blijven plakken. Lastige opgave maar als we gaan groeien moet elk seizoen de kans groter worden normaal gesproken.

poelie-lwd

Goed verhaal. Welkom Lars  |:)

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Heeft Lars afgelopen week nog aandelen gekocht?  :_schater

Specuveter

Citaat van: Trainert! op april 16, 2024, 13:48:38
Zoveel luchtfietsers voorbij zien komen, eerst maar weer zien en niet teveel geloven in praatjes
mister positivo

okkele

Citaat van: Trainert! op april 16, 2024, 13:48:38
Zoveel luchtfietsers voorbij zien komen, eerst maar weer zien en niet teveel geloven in praatjes
:_schater  :_schater  :_schater  :_schater
nu is mn dag compleet, welterusten.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Hij is ook technisch manager, dus de eindverantwoordelijkheid blijft bij de directie te liggen. Eerste indruk uit het interview is prima. Nu de bezem erdoor.

sunderland

Interview even gekeken. Goed gevoel bij deze man.
Geen luchtfietser maar rustig en heeft zelf gevoeld en is al jaren werkzaam in de voetbalwereld.
Ook wel duidelijk waarom Cambuur zo lang op hem heeft gewacht en waarom er een klik is.
Welkom Lars |:)

papier

Citaat van: sunderland op april 17, 2024, 08:30:34
Interview even gekeken. Goed gevoel bij deze man.
Geen luchtfietser maar rustig en heeft zelf gevoeld en is al jaren werkzaam in de voetbalwereld.
Ook wel duidelijk waarom Cambuur zo lang op hem heeft gewacht en waarom er een klik is.
Welkom Lars |:)

In tegenstelling tot Reijnen ook iemand die stap voor stap zijn carri?re lijkt op te bouwen op het voetbaltechnische vlak. Dat sluit in mijn ogen ook beter aan bij de manier waarop wij als club stappen zetten. Een voor een, en niet dankzij een rijke tatta een enorme stap die zomaar fout kan gaan.

Specuveter

Ervaring en leiderschap moet er komen aldus Lambooy.
Klinkt goed.
En eerst bouwen aan de As |:)