Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: Derkx R.H. op oktober 16, 2025, 16:27:12
Dan verwacht ik dat Ruben doorschuift...

Das precies wat ik ook dacht. Dat Cambuur de opvolger al in huis heeft.

michello

Dat Henk ons ook nog eens zo?n zoon schenkt. Ongekend.   8P

Lore

Citaat van: michello op oktober 17, 2025, 16:49:21
Dat Henk ons ook nog eens zo?n zoon schenkt. Ongekend.   8P

Hahaha. Noord-Koreaanse trekjes!

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2025, 18:07:20
Lars heeft ook een contract. Daarbij, pad anderhalf jaar TM (niet eens directie). Je kan zijn contract/positie ook nog opwaarderen.

Daarbij moet er een structuur en beleid zijn om los van de personen langdurig succesvol te kunnen zijn.

Dat gesprek mag je wmb ook al voeren met hem. Het feit dat hij een arbitragezaak tegen rkc heeft aangespannen toont wel aan dat hij ambities heeft. Die zullen vermoedelijk en begrijpelijk verder zijn dan TM bij Cambuur. Heeft nu aangetoond dat hij dit goed kan en het is dan ook niet gek om hem de positie van TD die Reijnen wel had in het vooruitzicht te stellen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op oktober 17, 2025, 18:40:06
Dat gesprek mag je wmb ook al voeren met hem. Het feit dat hij een arbitragezaak tegen rkc heeft aangespannen toont wel aan dat hij ambities heeft. Die zullen vermoedelijk en begrijpelijk verder zijn dan TM bij Cambuur. Heeft nu aangetoond dat hij dit goed kan en het is dan ook niet gek om hem de positie van TD die Reijnen wel had in het vooruitzicht te stellen.

Ik vraag me wel af of hij op elk niveau evenveel succes zou hebben. Spelers geschikt voor Cambuur zijn natuurlijk niet genoeg voor de top drie van NL
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 17, 2025, 19:43:55
Ik vraag me wel af of hij op elk niveau evenveel succes zou hebben. Spelers geschikt voor Cambuur zijn natuurlijk niet genoeg voor de top drie van NL

Klopt. Maar denk dat hij wel de ambitie heeft om daar zelf achter te komen.

sunderland


PePe


sunderland

Citaat van: PePe op november 26, 2025, 22:33:39
Die blijft, zegt Kooi.
ja en positie verbetering telt niet. Die gaat echt wel

michello

Geld zat in Alkmaar, dus dan maar betalen. Voor Reijnen kregen we een paar ton destijds en een oefenpot cadeau. Weet niet of het wenselijk is om Ruben door te schuiven als zijn vader de trainer is.

Bankzitter

Lars kan zich hier ook nog verbeteren
Hij was bij RKC scout, bij ons Technisch Manager... we hebben geen technisch Directeur. Ik mij voorstellen dat je de directie nog wel wilt uitbreiden in de toekomst.

Ruben De Jong in de toekomst als TM of TD heb je inderdaad het probleem dat hij dan zijn vade moet beoordelen of in het ergste geval ontslaan. Dat kan inderdaad dan niet.

Overigens... Huiberts vertrekt pas na het seizoen bij dus in de winterstop speelt dit zeker nog niet.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op november 27, 2025, 09:46:34
Lars kan zich hier ook nog verbeteren
Hij was bij RKC scout, bij ons Technisch Manager... we hebben geen technisch Directeur. Ik mij voorstellen dat je de directie nog wel wilt uitbreiden in de toekomst.

Ruben De Jong in de toekomst als TM of TD heb je inderdaad het probleem dat hij dan zijn vade moet beoordelen of in het ergste geval ontslaan. Dat kan inderdaad dan niet.

Overigens... Huiberts vertrekt pas na het seizoen bij dus in de winterstop speelt dit zeker nog niet.
alles is mooi. Alles draait om de poen in deze wereld en dat is bij Az volop aanwezig

Noordcambuur

Kunnen we de hoofdprijs van krijgen dan speler(s) verkopen we hebben de miljoenen wel nodig.

Arno A

    "Behoefte om na dit seizoen wat afstand te nemen van de voetbalwereld"
    Max Huiberts

Komt niet lijkt mij.

Lambooij naar AZ lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Die wil ook graag mee naar de eredivisie. Met een groter budget ???

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op november 27, 2025, 09:05:28
Geld zat in Alkmaar, dus dan maar betalen. Voor Reijnen kregen we een paar ton destijds en een oefenpot cadeau. Weet niet of het wenselijk is om Ruben door te schuiven als zijn vader de trainer is.

Hoe kom je er bij dat AZ belangstelling zou hebben?
Henk, held, bedankt