Onderstaande valt nu al heel lang (half jaar?!) te lezen onder het kopje "Fanshop" op de www.cambuur.nl site
Beste klant,
Momenteel is de Jupiler League Online Fanshop wegens onderhoud offline.
Zodra we weer bereikbaar zijn zult u hier via uw favoriete Jupiler League club over geïnformeerd worden.
Bestellingen die reeds geplaatst zijn worden uiteraard nog bezorgd bij u.
Met vriendelijke groet,
De Jupiler League Online Fanshop
Wanneer gaat dit eindelijk opgelost worden? Je zou moeten profiteren van de hype die er nu heerst rondom SCC! En met dat Jupiler hebben we iig een jaar niks meer te maken.
Ik snap wel dat er op dit moment andere zaken misschien belangrijker zijn, maar hoop wel dat er zo snel mogelijk weer merchandise via internet verkocht kan worden.
kest wel een maile naar info@cambuur.nl sturen
Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 21:56:06
kest wel een maile naar info@cambuur.nl sturen
kan cambuur zelf geen webshop online zetten of kost dat teveel. Was vroeger toch ook zo.
Citaat van: Ruppppert op juni 29, 2013, 22:08:35
kan cambuur zelf geen webshop online zetten of kost dat teveel. Was vroeger toch ook zo.
Dat was ook zo totdat alles ineens in 1 algemene Jupiler fanshop moest... En nu ligt dat ding er al tijden uit, erg zonde want normaal gesproken ideaal om shirts te bekijken en te bestellen maar nu is het helemaal niet meer mogelijk om de shirts nog ergens online te krijgen :|
Ik dacht wellicht tijdelijk rond ongeveer het einde van de competitie zodat ze de webshop eventueel met nieuwe seizoenshirts uit konden breiden maar dat lijkt echter ook niet het geval, ergerde me er ook al aan in het uitshirt topic, d'r moet gewoon weer een officiele Cambuur webshop komen want er is volgens mij geen officiele eredivisie fanshop, voor cambuur kan het zo simpel zijn als de items op de site te zetten en een mailadres of telefoonnummer er bij
Wij hebben niks meer met die Jupiler Fanshop te maken... Dus dat is het eerste wat al weg moet.
Of er voor de Eredivisie ook wat geregeld is/wordt weet ik niet, maar dat er te gemakkelijk omgegaan wordt met dit soort zaken waarmee je toch geld kunt verdienen en Cambuur nog meer in de markt zet is in mijn ogen een feit.
Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2013, 23:07:25
Wij hebben niks meer met die Jupiler Fanshop te maken... Dus dat is het eerste wat al weg moet.
Of er voor de Eredivisie ook wat geregeld is/wordt weet ik niet, maar dat er te gemakkelijk omgegaan wordt met dit soort zaken waarmee je toch geld kunt verdienen en Cambuur nog meer in de markt zet is in mijn ogen een feit.
Tis inderdaad wel triest dat ze er zelf nog geen initiatief voor hebben ondernomen, zo simpel als een berich op de site 'kom bij ons langs' had 't ook wel kunnen zijn want ik denk dat er een massale interesse voor shirts was geweest rond de huldiging.
http://cambuurkleding.muta.nl/ is wel online !
Ik zou graag trouwens ook alle trainingskleding in het assortiment willen zien! |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 01, 2013, 12:03:31
http://cambuurkleding.muta.nl/ is wel online !
Ik zou graag trouwens ook alle trainingskleding in het assortiment willen zien! |:)
Nice, ik had die helemaal nog niet gezien, moet nog zeker zo'n zwart shirt in huis halen |:)
wel een beetje apart dat je niet kan aangeven welke maat je wilt bestellenop de site van Muta , of ik zie iets over het hoofd..
Citaat van: Leovardiascc op juli 01, 2013, 23:35:13
wel een beetje apart dat je niet kan aangeven welke maat je wilt bestellenop de site van Muta , of ik zie iets over het hoofd..
Ze hebben alleen de aangegeven maat, anders kan je wel kiezen.
De zwarte is dus enkel leverbaar in maat 116!
Citaat van: Len Cantello op juli 02, 2013, 12:09:06
:_schater
Voor de Dries Mertens van je familie 8P :_schater
ONTOPIC: Snel een online shop online met fanartikelen en wedstrijdshirts op voorraad, dit is het moment om zaken te doen!!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 02, 2013, 12:13:53
dit is het moment om zaken te doen!!
Idd. kijk nu alweer uit naar de open dag. Daar is het stapeltje wedstrijdshirts meestal na een 1/2 uur alweer uitverkocht....
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 02, 2013, 12:13:53
Voor de Dries Mertens van je familie 8P :_schater
ONTOPIC: Snel een online shop online met fanartikelen en wedstrijdshirts op voorraad, dit is het moment om zaken te doen!!
Of voor Dries zelf.
(https://pbs.twimg.com/media/BNyG5v7CQAAuhzC.jpg:large)
:0= TROTS!!!!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 02, 2013, 12:08:18
Ze hebben alleen de aangegeven maat, anders kan je wel kiezen.
De zwarte is dus enkel leverbaar in maat 116!
okee dat had ik dus over het hoofd gezien :P.
Ik heb op het marktplaatsforum al een keer gevraagd maar ik wil hier deze vraag nog een keer stellen:
Ik ben bezig met een verzameling Cambuursjaals.
Zijn hier mensen die nog sjaals hebben liggen die ze niet gebruiken, zoja dan zou ik ze wel willen overnemen.
Alvast bedankt!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 02, 2013, 12:08:18
Ze hebben alleen de aangegeven maat, anders kan je wel kiezen.
De zwarte is dus enkel leverbaar in maat 116!
Mooi, perfect voor mijn zoon :D
(https://pbs.twimg.com/media/BOQad3uCUAAaLd0.jpg:large)
Sample nieuwe sjaal via Christiaan de Jong op Twitter
Citaat van: Leeuwarden84 op juli 03, 2013, 16:44:42
(https://pbs.twimg.com/media/BOQad3uCUAAaLd0.jpg:large)
Sample nieuwe sjaal via Christiaan de Jong op Twitter
mooi! |:)
Hebbe, hebbe, hebbe! |:)
Die wil ik ook! |:)
Waar kun je deze kopen? |:)
Zijn nog niet te koop, komen binnenkort in de verkoop.
Ze beginnen het eindelijk te snappen bij Cambuur! Het echte wapen hoort overal te zijn!
Over het echte wapen gesproken, ik neem aan dat die ook gewoon op onze 2013/2014 shirts zitten?
Zal waarschijnlijk weinig veranderen gezien dezelfde sponsoren er voornamelijk nog opstaan, gaan de spelersnamen er nog op passen?
Deze week gespot.
Goodies van Cambuur bij de Halfords..
Citaat van: drg op juli 13, 2013, 20:40:14
Over het echte wapen gesproken, ik neem aan dat die ook gewoon op onze 2013/2014 shirts zitten?
Zal waarschijnlijk weinig veranderen gezien dezelfde sponsoren er voornamelijk nog opstaan, gaan de spelersnamen er nog op passen?
Het echte wapen heeft er altijd opgestaan, dus daarin verandert niks .
Waarschijnlijk ziet het nieuwe shirt er net iets anders uit dan dat van vorig seizoen, hoe het met de spelersnamen zit zou ik niet weten.
Citaat van: Dokkumer op juli 13, 2013, 22:25:01
Het echte wapen heeft er altijd opgestaan, dus daarin verandert niks .
Waarschijnlijk ziet het nieuwe shirt er net iets anders uit dan dat van vorig seizoen, hoe het met de spelersnamen zit zou ik niet weten.
Herinner me anders wel dat vorig jaar bijna het nieuwe logo op het shirt geplakt zou worden maar na een hoop heisa toch niet door ging.
Bijna inderdaad, maar dus nooit gebeurd. Overigens is de enige aanpassing aan het wapen op het shirt die ik persoonlijk zou goedkeuren "SC Cambuur" erboven. Dat is in de prehistorie van de club ook gebruikt
volgens mij is het in de eredivisie verplicht de namen op het shirt
Citaat van: Leeuwarden84 op juli 03, 2013, 16:44:42
(https://pbs.twimg.com/media/BOQad3uCUAAaLd0.jpg:large)
Sample nieuwe sjaal via Christiaan de Jong op Twitter
zou wel mooi zijn als deze al te koop zijn met de open dag |:)
De sjaal was ook nog echt te koop ! :D heb deze en nog een ultrassjaal mogen toevoegen aan mijn collectie |:)
Merchandise, merchandise.... Waar blijft de Webshop???? Vind dit echt een gemiste kans, al maanden geen webshop terwijl er zoveel merchandise verkocht had kunnen worden...... en dat terwijl we samenwerken met Friks... die kunnen dat notabene zo regelen lijkt me... jammer...
Citaat van: PeterTa op juli 28, 2013, 02:36:29
Merchandise, merchandise.... Waar blijft de Webshop???? Vind dit echt een gemiste kans, al maanden geen webshop terwijl er zoveel merchandise verkocht had kunnen worden...... en dat terwijl we samenwerken met Friks... die kunnen dat notabene zo regelen lijkt me... jammer...
http://cambuurkleding.muta.nl/
tis niet veel soeps, maar toch iets...
Erg slecht inderdaad dat er momenteel geen fatsoenlijke webshop in de lucht is. Met name na het kampioenschap zal men hier enkele duizenden euro's op zijn misgelopen.
Overigens was het zwarte uitshirt in de loop van de middag (helaas) al uitverkocht...
draaide gister als een trein vooral met shirts,,,,,,,we hevve ff gemeld dat ze oek ff xxxl in het pakket moeten doen :proost
Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 09:50:39
draaide gister als een trein vooral met shirts,,,,,,,we hevve ff gemeld dat ze oek ff xxxl in het pakket moeten doen :proost
En daarom is het zonde dat de webshop niet draait. Dit had echt veel omzet op het moment kunnen opleveren. Cambuur is hot na kampioenschap en had hier dus veel meer uit kunnen halen. Had je gewoon aan een student met hobby kunnen overlaten, inrichten webshop had dus zonder veel kosten gekund.
Als ik terug ben van vakantie maar even 't nieuwe uitshirt met bijpassend broekje halen :proost
Erg jammer dat ons prachtige logo niet op het broekje staat :|
Citaat van: GerardFraneker op juli 28, 2013, 19:06:14
Erg jammer dat ons prachtige logo WAPEN niet op het broekje staat :|
Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 09:50:39
draaide gister als een trein vooral met shirts,,,,,,,we hevve ff gemeld dat ze oek ff xxxl in het pakket moeten doen :proost
Het loopt nu door tot maat XL toch?
Onbegrijpelijk aangezien het shirt erg strak zit en klein valt.
Citaat van: Westerpark op juli 28, 2013, 21:24:03
Het loopt nu door tot maat XL toch?
Onbegrijpelijk aangezien het shirt erg strak zit en klein valt.
Ik heb afgelopen zaterdag het blauwe uitshirt in maat XXL gekocht.
Citaat van: Nightmarelwd op juli 29, 2013, 14:08:02
Ik heb afgelopen zaterdag het blauwe uitshirt in maat XXL gekocht.
Okee, mij is bij het halen van het zwarte shirt gezegd dat XL de grootste maat was. Dus toen maar voor lief genomen dat het wat aan de kleine kant was.
d'r is ook weer geen lijn te trekken op wat ze nou willen met 't logo he, op dat led bord dan wel weer het pama schildje en die aanvoerdersband die je nu kunt winnen via facebook staat wel weer het origineel, en dan op de bal weer het schildje en de kleding dan weer het origineel etc. 8P
Zouden ze stiekem volgend jaar het originele logo weer invoeren op alle artikelen en op alle uitingen?
waarom zit eredivisiebatch trouwens niet op de wedstrijdshirts
Zou nog graag een sjaal zien met alleen het wapen en de clubkleuren
Weet iemand waar en wat voor stickers er van Cambuur te krijgen zijn?
Officiële of van supporters
Mag allemaal!
Bedankt |:)
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 12, 2013, 23:04:03
Weet iemand waar en wat voor stickers er van Cambuur te krijgen zijn?
Officiële of van supporters
Mag allemaal!
Bedankt |:)
Cambuur culture had stickers maar zijn op geloof ik.
Cambuur had afgelopen seizoen met het afschuwelijke pama logo! :R
Er zijn nog een aantal stickers verkrijgbaar van Cambuur Culture. Zie http://cambuurculture.nl/wordpress/sticker-verkoop/ voor de stickers en prijzen. Als je stickers wilt bestellen kan je mailen naar redactie (@) cambuurculture.nl, of stuur een privébericht naar Cambuur Culture Facebook.
Binnenkort komen we ook met nieuwe stickers. |:)
Een sjaal in deze stijl zie ik graag komen: http://www.fanartikel.nl/pageid=175/productid=514/VIP-sjaal.html
Nog steeds geen webshop in de lucht. Gemiste kans en een zeer zwakke prestatie van de commerciële afdeling...
Mien dochter is inmiddels 8 maanden en ken nog geen (baby) scc spullen krijgen.(heb één romper en heb zelf maar scc kleren gemaakt en besteld) Merchandise is altijd al een drama geweest. Er zijn clubs (ja ook kleine en jupiler league) die zelfs "oldskool"spullen verkopen naast de "gewone"hedendaagse style. Dat zou ik graag zien.
Citaat van: Janus op augustus 13, 2013, 14:18:46
Mien dochter is inmiddels 8 maanden en ken nog geen (baby) scc spullen krijgen.(heb één romper en heb zelf maar scc kleren gemaakt en besteld) Merchandise is altijd al een drama geweest. Er zijn clubs (ja ook kleine en jupiler league) die zelfs "oldskool"spullen verkopen naast de "gewone"hedendaagse style. Dat zou ik graag zien.
Had voor mijn zoon romper, slabbetje en sokjes via de JL-fanshop. Moet vast nog wel ergens verkrijgbaar zijn.
Op Facebook staat nu een Romper!
https://www.facebook.com/sccambuur?hc_location=stream (https://www.facebook.com/sccambuur?hc_location=stream)
Hoelang moet dit nog duren voor er een fatsoenlijke webshop opduikt?
ideetje voor CC... Hoodies en polo's?
Duurt allemaal veul te lang met die webshop, vandaag die shop van Muta even bekeken maar dat is ook allemaal net niks... Kom mensen, het is 2013... een fatsoenlijke webshop is toch het minste.... :(
Citaat van: PeterTa op augustus 23, 2013, 21:04:58
Duurt allemaal veul te lang met die webshop, vandaag die shop van Muta even bekeken maar dat is ook allemaal net niks... Kom mensen, het is 2013... een fatsoenlijke webshop is toch het minste.... :(
In de webshop van Cambuur Culture is ook weinig keus op dit moment, maar hij werkt in elk geval: http://webshop.cambuurculture.nl/?product=anti-fries-sjaal
Het is echter wel de bedoeling dat in de loop van dit seizoen meer producten worden toegevoegd. :proost
Weet iemand waar ik het Cambuur embleem kan krijgen? "vroeger kon je die los kopen voor op je bomberjack... Ik ga naar de oktoberfest in München en wil mijn lederhose even mooi maken met een Cambuur logo :scc
Ik geloof dat ze niet meer te koop zijn. Zal eens voor je kijken of ik nog 1 dubbel heb, dan mag je die wel hebben.
We zijn nu 4 speelrondes ver en nog steeds is de fanshop met 250 artikelen niet online. Wordt wel een keer tijd want misschien is dit juist de tijd dat er veel merchandise verkocht kan worden (=inkomsten)
Nou inderdaad, dat binnenkort is natuurlijk een te vaag en te ruim begrip maar het mag wel eens online komen. Kijken of er nog een mooie sjaal bij staat.
Citaat van: papier op augustus 30, 2013, 13:45:51
Nou inderdaad, dat binnenkort is natuurlijk een te vaag en te ruim begrip maar het mag wel eens online komen. Kijken of er nog een mooie sjaal bij staat.
http://webshop.cambuurculture.nl/
[verwijderd door de beheerder]
Haha, ik ken hem maar ik hoop dus nog op een geel/blauw gestreepte sjaal met het oude logo geborduurd onderin.
Citaat van: papier op augustus 30, 2013, 18:27:59
Haha, ik ken hem maar ik hoop dus nog op een geel/blauw gestreepte sjaal met het oude logo geborduurd onderin.
Dat heeft ook wel wat idd. Zal mij benieuwen of ze met zoiets komen.
Citaat van: Don op augustus 30, 2013, 18:55:37
Dat heeft ook wel wat idd. Zal mij benieuwen of ze met zoiets komen.
Ik hoop het, vooralsnog loop ik wel met een andere Cambuur sjaal rond maar die stijl heeft echt mijn voorkeur. Anders misschien zelf er maar eens achteraan, had al eens een link gepost van een pagina waar je een offerte aan kan vragen. Een dergelijke sjaal is er overigens al eens geweest met gele, witte en blauwe strepen. Erg fraai.
Citaat van: papier op augustus 13, 2013, 09:36:56
Een sjaal in deze stijl zie ik graag komen: http://www.fanartikel.nl/pageid=175/productid=514/VIP-sjaal.html
Hier nog een mogelijkheid: http://www.idwear.nl/textiel/sjaals/gebreide_fansjaal__xl_.aspx
En zo zullen er nog legio zijn
Heb zelf deze van Arsenal. Kleuren zijn perfect alleen het embleem niet :insane. Nu nog eentje met :scc logo. http://arsenaldirect.arsenal.com/content/ebiz/afc/invt/a8763/A8763_F_500.jpg (http://arsenaldirect.arsenal.com/content/ebiz/afc/invt/a8763/A8763_F_500.jpg)
Citaat van: DonHenkie op augustus 30, 2013, 19:14:01
Heb zelf deze van Arsenal. Kleuren zijn perfect alleen het embleem niet :insane. Nu nog eentje met :scc logo. (https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Farsenaldirect.arsenal.com%2Fcontent%2Febiz%2Fafc%2Finvt%2Fa8763%2FA8763_F_500.jpg&hash=ea09c6778a395777ed0083247a41b2407e744fca)
Hehe, ik heb een gestreepte zonder logo van Cardiff City. Die voldoet ook aardig maar dat is het natuurlijk net niet, ik kan wel eens gaan informeren hoe dat werkt, zoiets kan geen kwaad.
Als je nog eens in de stad loopt, en het regent.(of niet)
Maak dan even een praatje(kan al snel een half uur of langer worden) met de man van Wevers
sportkleding in de Doelesteeg.
Dan hoor je wat er allemaal mis is met de Merchandise bij Cambuur.
Het amateuristische gedrag van onze club heeft zeker zijn charme, maar loopt hierdoor ook
behoorlijk wat inkomsten mis.
Tot die tijd en zo moeilijk is dat niet........
http://webshop.cambuurculture.nl (http://webshop.cambuurculture.nl)
Citaat van: DonHenkie op augustus 30, 2013, 19:14:01
Heb zelf deze van Arsenal. Kleuren zijn perfect alleen het embleem niet :insane. Nu nog eentje met :scc logo. http://arsenaldirect.arsenal.com/content/ebiz/afc/invt/a8763/A8763_F_500.jpg (http://arsenaldirect.arsenal.com/content/ebiz/afc/invt/a8763/A8763_F_500.jpg)
Zo hoort een sjaal te zijn! Klein cambuur logo aan beide kanten. |:)
Citaat van: SCCornjum op augustus 31, 2013, 09:26:43
Tot die tijd en zo moeilijk is dat niet........
http://webshop.cambuurculture.nl (http://webshop.cambuurculture.nl)
Bijna alles uitverkocht, dat schiet op.....
Citaat van: SCCornjum op augustus 31, 2013, 09:26:43
Als je nog eens in de stad loopt, en het regent.(of niet)
Maak dan even een praatje(kan al snel een half uur of langer worden) met de man van Wevers
sportkleding in de Doelesteeg.
Vroeger zat Nol Hoekstra daar op als eigenaar. Zit ie er nog steeds? Daar heb ik aardig wat partijtjes tegen getafeltennist toen ie nog bij Aegon pingpongde. Maar om naar binnen te stappen moet je idd wel even de ijd voor nemen
Citaat van: DonHenkie op augustus 30, 2013, 19:14:01
Heb zelf deze van Arsenal. Kleuren zijn perfect alleen het embleem niet :insane. Nu nog eentje met :scc logo. http://arsenaldirect.arsenal.com/content/ebiz/afc/invt/a8763/A8763_F_500.jpg (http://arsenaldirect.arsenal.com/content/ebiz/afc/invt/a8763/A8763_F_500.jpg)
Nou, ik wil niet zeuren, maar die kleuren deugen van geen kant. Dit is okergeel, Cambuur is kanariegeel. En blauw is ook niet goed. Deze is te donker.
Vandaag om 12uur de nieuwe fanshop online .. ik ben benieuwd
Citaat van: pvanbuijtene op september 02, 2013, 09:58:25
Vandaag om 12uur de nieuwe fanshop online .. ik ben benieuwd
Ben benieuwd !!
http://shop.cambuur.nl/
Shop ziet er leuk uit, alleen de voorraad is blijkbaar nog steeds op... ;(
Vette sneakers tot maat 42 ;(
Hoop dat er nog een aantal nieuwe artikelen bijkomen, bijna al deze producten stonden ook in de oude shop. Daarnaast heeft ons wapen bijna op alle artikelen een deukje :(
Er zit ook een 'mooie' aanbieding bij:
Combi van thuis- en uitshirt: 110 euro
Thuisshirt los: 60 euro
Uitshirt los:40 euro
Of lees ik dit verkeerd
http://shop.cambuur.nl/product/wedstrijdshirt-uit-blauw/
http://shop.cambuur.nl/product/thuisshirt/
http://shop.cambuur.nl/product/wedstrijdshirt-combi/
Citaat van: Inglorious Bastard op september 02, 2013, 13:52:55
Hoop dat er nog een aantal nieuwe artikelen bijkomen, bijna al deze producten stonden ook in de oude shop. Daarnaast heeft ons wapen bijna op alle artikelen een deukje :(
Van wat ik begrepen heb is dit rest voorraad. En zullen de nieuwe artikelen voorzien worden van het officiele wapen |:)
Citaat van: moodygrunn op september 02, 2013, 14:01:35
Er zit ook een 'mooie' aanbieding bij:
Combi van thuis- en uitshirt: 110 euro
Thuisshirt los: 60 euro
Uitshirt los:40 euro
Of lees ik dit verkeerd
http://shop.cambuur.nl/product/wedstrijdshirt-uit-blauw/
http://shop.cambuur.nl/product/thuisshirt/
http://shop.cambuur.nl/product/wedstrijdshirt-combi/
Kindermaten is uitshirt 39,95, grote maten 59,95 ;)
Is er al eeb kampioens dvd uit en/of van kampioenswedstrijd vanuit de club?
Die komt niet. Heeft met rechten te maken helaas.
Citaat van: clint op september 02, 2013, 14:10:35
Die komt niet. Heeft met rechten te maken helaas.
F*ck
Vind het wel een beetje een aanfluiting al die "restjes", doe het dan meteen goed als je een nieuwe webshop in de lucht hangt. Overigens blijft die Quick merchandise prachtig helaas valt het wat te klein voor de wat forseren onder ons laatst de sweater even gepast waar ik normaal xl / xxl draag leek ik wel een rollade in de xxl variant.
Citaat van: Inglorious Bastard op september 02, 2013, 15:48:55
Vind het wel een beetje een aanfluiting al die "restjes", doe het dan meteen goed als je een nieuwe webshop in de lucht hangt. Overigens blijft die Quick merchandise prachtig helaas valt het wat te klein voor de wat forseren onder ons laatst de sweater even gepast waar ik normaal xl / xxl draag leek ik wel een rollade in de xxl variant.
:_schater ken ook iemand die zo'n ding heeft, de grootste maat, maar pas er amper in, vind die sweater wel heel mooi trouwens.
Webshop ziet er super mooi uit. Goed om te horen/lezen dat het assortiment straks fors wordt uitgebreid en tegelijk jammer dat het nog niet zo ver is.
Blijft toch een gemiste kans dat er ten tijde van promotie geen webshop online was. Wat zou het toch mooi zijn als we in de toekomst weer een échte eigen fanshop krijgen. Zaterdag even in die van PSV geweest, was echt een prachtig ding wat zichzelf verkoopt!
Citaat van: 0517 op september 02, 2013, 19:03:16
Webshop ziet er super mooi uit. Goed om te horen/lezen dat het assortiment straks fors wordt uitgebreid en tegelijk jammer dat het nog niet zo ver is.
Blijft toch een gemiste kans dat er ten tijde van promotie geen webshop online was. Wat zou het toch mooi zijn als we in de toekomst weer een échte eigen fanshop krijgen. Zaterdag even in die van PSV geweest, was echt een prachtig ding wat zichzelf verkoopt!
Wat een megagrote shop was dat he? Die 100 jaar shirtjes gingen in grote aantallen als warme broodjes weg. Mooi zelfs in uit- en thuisversie.
Verder viel het me op dat wel heel veel psv supporters in een psv shirt lopen van jong tot oud ongeacht geslacht
Ben ook wel bij Feyenoord en Ajax geweest, maar kan me niet herinneren dat die zo'n mooie (grote) shop hadden!
FC Twente heeft ook een aardige. Daar verkopen ze zelfs Twente condooms :O
Maar die van psv was toch wat groter (en daarnaast ook nog heel veel kraampjes buiten met merchandise; zat niks in geel/blauw tussen; zelfs de sjaal van de jubileumswedstrijd niet)
Een vraagje aan Cambuur Culture,
Ik heb donderdag op de webshop de Cambuur+Antifries sjaal besteld.
en ik kreeg maandag een email dat de bestelling voltooid is.
Wanneer kan ik hem in mijn brievenbus verwachten |:) ?
Citaat van: Leovardiascc op september 04, 2013, 08:57:13
Een vraagje aan Cambuur Culture,
Ik heb donderdag op de webshop de Cambuur+Antifries sjaal besteld.
en ik kreeg maandag een email dat de bestelling voltooid is.
Wanneer kan ik hem in mijn brievenbus verwachten |:) ?
als het goed is morgen. Heb je geen mail ontvangen gisteren?
@dejongjunior: Nieuwe stickervellen in aantocht! #cambuur #scc @HaanReklame http://twitter.com/dejongjunior/status/375230360768249856/photo/1
(https://pbs.twimg.com/media/BTUWBlPIAAAbMJ4.jpg)
Komt nog wel een kleine aanpassing, door het invoeren van hoofdletters ;)
Citaat van: Dokkumer op september 04, 2013, 14:49:48
(https://pbs.twimg.com/media/BTUWBlPIAAAbMJ4.jpg)
Komt nog wel een kleine aanpassing, door het invoeren van hoofdletters ;)
Eindelijk met het échte wapen
Lijkt het nu zo of zijn de herten lichtroder geworden?
Tja, het Hert is ook al bijna 50, dus moet die nodig weer een kleurspoelinkje... We wudde allemaal wat valer op die leeftied :P
Het is natuurlijk moeilijk te zien omdat het een foto van een scherm is, maar het kan inderdaad zijn dat het rood wat valer is.
Citaat van: SCC-J op september 04, 2013, 09:13:52
als het goed is morgen. Heb je geen mail ontvangen gisteren?
Ik had maandag al een mail gekregen :)
Ik heb mijn sjaal nog steeds niet binnen.
Hopen dat ie er morgen is dan. :)
Citaat van: Leovardiascc op september 05, 2013, 17:37:22
Ik heb mijn sjaal nog steeds niet binnen.
Hopen dat ie er morgen is dan. :)
Ja je zou morgen maar zonder sjaal zitten. Mooi klaar met. Brrr.... ;)
Haha, ik heb genoeg sjaaltjes maar vind het apart want heb m vorige week besteld.
Citaat van: Leovardiascc op september 05, 2013, 19:02:15
Haha, ik heb genoeg sjaaltjes maar vind het apart want heb m vorige week besteld.
niet zeuren ik wacht al 5 weken op een nieuw bed :_schater
Dat is wel een hogere prioriteit natuurlijk :insane
Citaat van: marrumer op september 05, 2013, 19:06:57
niet zeuren ik wacht al 5 weken op een nieuw bed :_schater
:_schater
Citaat van: Leovardiascc op september 05, 2013, 19:02:15
Haha, ik heb genoeg sjaaltjes maar vind het apart want heb m vorige week besteld.
Misschien kan je een beter een mailtje sturen. Zo dat we achter de oorzaak aan kunnen ......
Citaat van: marrumer op september 05, 2013, 19:06:57
niet zeuren ik wacht al 5 weken op een nieuw bed :_schater
Sinds wanneer verkoopt Cambuur bedden? :devil
Citaat van: Dokkumer op september 06, 2013, 12:06:11
Sinds wanneer verkoopt Cambuur bedden? :devil
Ik denk dat ie die liekkist bedoeld :insane
Citaat van: Yellow Army op september 06, 2013, 12:23:26
Ik denk dat ie die liekkist bedoeld :insane
Dan mut er eerst met sien ferklaring fan overlijden komme :devil
Citaat van: SCC-J op september 05, 2013, 19:35:15
Misschien kan je een beter een mailtje sturen. Zo dat we achter de oorzaak aan kunnen ......
Heb hem binnen hoor |:)
Citaat van: Janus op augustus 25, 2013, 22:14:14
Weet iemand waar ik het Cambuur embleem kan krijgen? "vroeger kon je die los kopen voor op je bomberjack... Ik ga naar de oktoberfest in München en wil mijn lederhose even mooi maken met een Cambuur logo :scc
Volgens mij heeft de BVO hierop gehoor gegeven, ze staan inmiddels in de webshop.
Heeft iemand trouwens ook al het thuisshirt via de website gekocht? Op de afbeeldingen staat alleen het DD en Quick logo maar op de mouwen en rug lijkt verder niets te staan, is dit een ander shirt dan waar mee gespeeld wordt?
Nieuw in de webshop!
(https://pbs.twimg.com/media/BUw4GXYCIAAQJFT.jpg:large)
webshop.cambuurculture.nl (http://webshop.cambuurculture.nl)
Citaat van: SCC-J op september 22, 2013, 13:30:33
Nieuw in de webshop!
(https://pbs.twimg.com/media/BUw4GXYCIAAQJFT.jpg:large)
webshop.cambuurculture.nl (http://webshop.cambuurculture.nl)
supermooie stickers |:) _O_
Heel mooi. Behalve webshop ook tijdens wedstrijden op tribune in de verkoop? |:)
Als je ze wil hebben voor DKV uit kan je het beste kopen via webshop, we hebben namelijk geen verkoop in Katwijk.
Misschien voor vertrek nog ergens..
Komt er ook een stickerversie van het Hert met de vieze vlag in zijn bek? Wel mooi gemaakt, mits de achtergrond in de banen van de Leeuwarder vlag komen ;)
de skyline sjaaltjes zijn dr weer :D
Gelijk maar besteld voor mn collectie |:)
Citaat van: Leovardiascc op oktober 02, 2013, 23:16:13
de skyline sjaaltjes zijn dr weer :D
Gelijk maar besteld voor mn collectie |:)
Goed bezig :thumbsup
Citaat van: Leovardiascc op oktober 02, 2013, 23:16:13
de skyline sjaaltjes zijn dr weer :D
Gelijk maar besteld voor mn collectie |:)
Heb er ook gelijk één besteld, voor mijn nek! :)
skyline sjaaltje is binnen , hij is mooi! |:)
Gelijk even bestellen natuurlijk! ;)
Citaat van: Leovardiascc op oktober 08, 2013, 19:14:56
skyline sjaaltje is binnen , hij is mooi! |:)
Klopt!! _O_ |:) _O_ |:) _O_
Nu twittert Cambuur dat er een pet te koop is in de online shop met het wapen van Cambuur. Ik helemaal blij en ga kijken.
Wat een lelijke pet zeg, niet normaal meer. Het model pet geven ze weg als relatiegeschenken, lekker goedkoop. Wees eerlijk, daar wil toch niemand mee lopen.
Hahha wat een lachertje inderdaad. En ook nog blauw-wit! Ongelofelijk wat een domme actie.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fshop.cambuur.nl%2Ffriksbeheer%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F10%2FCapwapen.jpg&hash=c7b845eb6e217c52ae593594bc331fe60f6cfff2)
Tja...dit is weer niet slim, in de kleuren van DKV. Dit had je toch gemakkelijk in blauw-geel kunnen doen?
Gemiste kans!
Snapbacks werkt een stuk beter
http://www.def-shop.nl/heren/snapback-caps/
Op zich is dit ook gewoon een snapback, alleen dan oerlelijk.
Het enige mooie aan deze pet is het wapen.
Kleur blauw lijkt me op de foto ook niet de juiste, maar dat laat ik liever aan de opper cultuurbewaker en kleurofiel Clint over ;)
En dat hert dan? Of openen we nu de pot met wormen?
:devil
Het hert lijkt er goed uit te zien :devil
Citaat van: Dokkumer op oktober 21, 2013, 15:12:53
Het enige mooie aan deze pet is het wapen.
Kleur blauw lijkt me op de foto ook niet de juiste, maar dat laat ik liever aan de opper cultuurbewaker en kleurofiel Clint over ;)
Wapen staat er perfect op, maar die kleuren he? De kleur van die flap is helemaal niks. Waarom niet donkerblauw voorkant en Cambuurgeel achterkant. Dan kun je desnoods die flap eventueel nog zwart doen. De enige kleur die wat met de Cambuurkleuren te maken heeft is de achterkant.
En buiten dat, ik vind het ook nog eens een zeer goedkoop type pet lijken..
Waarom wordt er niet even een klein onderzoekje gedaan onder de supporters. Als ze deze pet aan een aantal supporters hadden voorgelegd dan was hij er denk ik niet gekomen. Met alleen al de reacties op dit forum zouden ze een andere pet hebben samengesteld.
Ik zeg het niet snel maar wat een LELIJKE pet. Een :rodekaart voor degene die deze heeft besteld/samengesteld
Puur de markt op geslingerd om het echte wapen te tentoonstellen, wat mij betreft hadden ze direct voor kwaliteit moeten gaan en het logo als badge er op moeten naaien zoals dat ook ops shirts zit
Wat een lelijke goedkope pet ;(
Citaat van: drg op oktober 22, 2013, 08:59:34
en het logo als badge er op moeten naaien zoals dat ook ops shirts zit
Juist. Gaan voor kwaliteit en niet met plakplaatjes of opdrukseltjes werken.
Bij de weg: Het is GEEN logo. ;)
Citaat van: DayDreamer op oktober 22, 2013, 09:19:24
Wat een lelijke goedkope pet ;(
Idd, wie bedenkt zoiets binnen de club? Lijkt wel de merchandise van midden jaren 90, de lelijkste en goedkoop ogende items kwamen destijds voorbij die zo groots waren ingekocht dat die rotzooi 10 jaar later nog werd verkocht. Waarom niet weer een mooi item ism Quick? Die schoenen en vooral dat retro vest waren niet aan te slepen!
Haha skitterend! Wie bedenkt zoiets? :insane
Kras er 26-01-14 op en slijt ze maar aan het uitvak. Mooie combi-pet voor de dkv-ers :_schater
Citaat van: clint op oktober 22, 2013, 09:45:21
Juist. Gaan voor kwaliteit en niet met plakplaatjes of opdrukseltjes werken.
Bij de weg: Het is GEEN logo. ;)
tis ook geen wapen maar een schild :zweep
zie trouwens wel veel varianten tegenwoordig, op die pet lijkt het gele stuk boven de bovenste kammetjes weer een stuk ruimer
Zo lelijk ding zeg... het is een pet die voornamelijk verstandelijk beperkte mensen vaak op hebben... toen we nog voetbalspul op braderie verkochten en zulke pette hadden waren vooral deze mensen die t leuk vonden...(materiaal en achterkant zo erg slecht )
Degene die dit petje heeft bedacht moet daar maar eens verplicht een weekje mee rondlopen.....Waar zien ze ons voor aan zeg...
Prima pet voor de stewards
Als ze dan toch graag iets nieuws willen uitbrengen... dan graag een simpel sjaaltje...
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van: mescc op oktober 22, 2013, 13:29:37
Als ze dan toch graag iets nieuws willen uitbrengen... dan graag een simpel sjaaltje...
Doe dan dit, die witte kleur heeft niks met cambuur te maken:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.madaboutflags.co.uk%2Fekmps%2Fshops%2Fmadflags%2Fimages%2Fblue-and-yellow-retro-bar-scarf.-11614-p.jpg&hash=41e48fb73c61c2501bb6a884784cd6ce47c86557)
In Engeland had je altijd die helemaal zwarte sjaals met alleen een klein logo! Kan je hem ook naar het werk nog eens om!
Citaat van: drg op oktober 22, 2013, 10:36:27
tis ook geen wapen maar een schild :zweep
zie trouwens wel veel varianten tegenwoordig, op die pet lijkt het gele stuk boven de bovenste kammetjes weer een stuk ruimer
Nimmer maar dan ook nimmer meer de alwijze CLINT tegenspreken. Het is een afgeleide van het FAMILIEWAPEN van de Cammingha's
!
Een wapen, of blazoen, is in de heraldiek een teken dat is verbonden aan een persoon, een familie, een stad of staat, of een groep bij elkaar horende mensen. Traditioneel werd het gedragen op het schild.
aldus wikipedia
In een brief van 7 juni 1964 geeft jonkheer Ruurd Carel van Cammingha toestemming aan de BVO Cambuur om het schild uit het familiewapen te gebruiken.
Hij geeft de volgende omschrijving van het familiewapen: "In goud een liggend rood hert, de voorpoten uitgestrekt, vergezeld van drie zwarte kammen met twee rijen tanden, twee van boven en een van onderen. Gekroonde helm met goudroode dekkleeden. Helmteken: een uitkomend rood hert. Schildhouders: twee roodgetongde zilveren leeuwen. Het wapengeheel staande op een gouden arabesk".
Cambuur heeft dit originele schild uit het wapen in gebruik gekregen van de Van Cammingha's en heeft het een eigen 'tintje' gegeven zoals het er nu uitziet. Dit is gedaan door de Leeuwarder fotograaf Dick van der Heijde.
In een brief van 19 december 1969 vond de Jonkheer de uitvoering bijzonder smaakvol en sierlijk.
Aldus Clintpedia.
Clint, je hebt ons al die jaren voorgelogen l0l
:_schater
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1298.photobucket.com%2Falbums%2Fag58%2Ftoydamsma%2FCambuurwapens_zpse3bcf41a.png&hash=762f3e9bea806c8cdad2cfc2d09e310690908df7) (http://s1298.photobucket.com/user/toydamsma/media/Cambuurwapens_zpse3bcf41a.png.html)
aldus Kuzmapedia
In ieder geval geen logo, dat schild weer. :?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 23, 2013, 13:15:58
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1298.photobucket.com%2Falbums%2Fag58%2Ftoydamsma%2FCambuurwapens_zpse3bcf41a.png&hash=762f3e9bea806c8cdad2cfc2d09e310690908df7) (http://s1298.photobucket.com/user/toydamsma/media/Cambuurwapens_zpse3bcf41a.png.html)
aldus Kuzmapedia
Ik vind die middelste de mooiste.. En die linksonder.. Moet die bevallen ofzo? :devil
Van mij mogen ze 't schild met 2 leeuwen er wel op zetten, heb ik ook nog ergens op een shirt van Edel Grass. :thumbsup
Maar als ze gewoon 't originele schild houden van 64 vind ik 't ook prima, zal me eigenlijk worst wezen zolang dat blauw/gele randje er maar niet om heen zit.
Citaat van: drg op oktober 23, 2013, 16:27:59
Van mij mogen ze 't schild met 2 leeuwen er wel op zetten, heb ik ook nog ergens op een shirt van Edel Grass. :thumbsup
Maar als ze gewoon 't originele schild houden van 64 vind ik 't ook prima, zal me eigenlijk worst wezen zolang dat blauw/gele randje er maar niet om heen zit.
In het seizoen van het 40 jarig bestaan werd inderdaad het familiewapen op de shirts gedragen.
Citaat van: Dokkumer op oktober 23, 2013, 18:35:54
In het seizoen van het 40 jarig bestaan werd inderdaad het familiewapen op de shirts gedragen.
Dat blijft echt een hele mooie!!
hallo
onze dochter van 15 maanden oud slaapt sinds haar geboorte met een cambuur knuffel, een soort van klein vierkant doekje met op de bovenkant een beertje ofzo en kan niet zonder meer slapen.
nu begint deze beetje bij beetje kapot te gaan.
ben overal al geweest waar ze fan artikelen verkopen maar ze zijn der niet meer.
op het stadion zeggen ze dat ze niet meer komen.
Mijn vraag: is er iemand die z'n knuffel heeft en dit meisje er blij mee wil maken?
meindert
Citaat van: mescc op oktober 22, 2013, 13:29:37
Als ze dan toch graag iets nieuws willen uitbrengen... dan graag een simpel sjaaltje...
Zal meer om het idee gaan, gestreept in clubkleuren met geborduurd logo. Ik hoop toch dat die komt nu het oude logo terug is.
(https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1527095_550848821678163_670235674_n.jpg)
Hier op commando een nieuwe sjaal. Oldehove gedeelte vind ik echt prachtig, het SC Cambuur daarentegen weer stukken minder. Vind de gele kant wat amateuristisch ogen, dus per saldo gematigd positief.
Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 17:32:52
(https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1527095_550848821678163_670235674_n.jpg)
Hier op commando een nieuwe sjaal. Oldehove gedeelte vind ik echt prachtig, het SC Cambuur daarentegen weer stukken minder. Vind de gele kant wat amateuristisch ogen, dus per saldo gematigd positief.
Mooi zo in de nac/vitesse/roda kleuren :P
Dat lijkt zo, maar het is echt blauw ;)
Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 17:32:52
(https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1527095_550848821678163_670235674_n.jpg)
Ik heb deze vanmiddag aan mijn collectie mogen toevoegen, teller staat op 20 |:)
Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 17:47:20
Dat lijkt zo, maar het is echt blauw ;)
Vandaag ook aangeschaft en inderdaad Dokkumer, hij is echt blauw. |:)
Gelukkig waren er ook mutsen met het nieuwe logo er op. w:)
Citaat van: Tukker op januari 26, 2014, 22:58:47
Vandaag ook aangeschaft en inderdaad Dokkumer, hij is echt blauw. |:)
Gelukkig waren er ook mutsen met het nieuwe logo er op. w:)
Ik heb de sjaal vandaag ook aangeschaft, met een kritische kanttekening die ik eerder al noemde.
:0=
WAPEN
Vanaf nu verkrijgbaar in onze (online) Fanshop: stijlvolle #Cambuur - sjaal en mutsen! Op=op! http://bit.ly/1c2tIsS pic.twitter.com/AZ0H27HQZU
(https://pbs.twimg.com/media/BgMkLiSCEAASYjR.png)
Nou, nu nog even zo'n geborduurd logo als op de mutsen op de sjaal in plaats van dat gebreide en ik koop hem.
Tja, dat is de pest met die gebreide dingen. Het hert liekt zo wel een konijn.
Citaat van: Bernardo op februari 11, 2014, 15:14:54
Vanaf nu verkrijgbaar in onze (online) Fanshop: stijlvolle #Cambuur - sjaal en mutsen! Op=op! http://bit.ly/1c2tIsS pic.twitter.com/AZ0H27HQZU
(https://pbs.twimg.com/media/BgMkLiSCEAASYjR.png)
Die mutsen zijn wel vet
Citaat van: Bernardo op februari 11, 2014, 15:14:54
Vanaf nu verkrijgbaar in onze (online) Fanshop: stijlvolle #Cambuur - sjaal en mutsen! Op=op! http://bit.ly/1c2tIsS pic.twitter.com/AZ0H27HQZU
(https://pbs.twimg.com/media/BgMkLiSCEAASYjR.png)
vette mutsen en sjaaltje is ook vet!
Citaat van: clint op februari 11, 2014, 15:40:07
Tja, dat is de pest met die gebreide dingen. Het hert liekt zo wel een konijn.
Dat hevve je met tattoeerde herten soms oek wellus 8P
Citaat van: clint op februari 11, 2014, 15:40:07
Tja, dat is de pest met die gebreide dingen. Het hert liekt zo wel een konijn.
En ik altijd maar denken dat we een Konijn in ons wapen hadden! :_schater
Citaat van: Galdiano op februari 11, 2014, 20:31:59
En ik altijd maar denken dat we een Konijn in ons wapen hadden! :_schater
:_schater :_schater
Hallo mensen!
zoals jullie weten verzamel ik Cambuursjaals.
Ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn die nog een sjaal hebben liggen waar ze niks meer mee doen, als ik deze nog niet in mijn collectie heb zou ik hem graag van je willen overnemen.
hieronder de sjaals die ik al wel heb.
(https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash2/t1/579968_484241691624771_737016259_n.jpg)
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1000208_531598466889093_351563017_n.jpg)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.marktplaats.com%2F00%2Fs%2FNTAwWDM3NQ%3D%3D%2Fz%2FYcEAAOxywh1TAkyO%2F%24_85.JPG&hash=023b9f092ba67026e0f6ffb847356325d4fe6e41)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fshop.cambuur.nl%2Ffriksbeheer%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F02%2FDSCF3236.jpg&hash=650e098137a5bbe8ce8e1c3bcc7c208ed8d26644)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fshop.cambuur.nl%2Ffriksbeheer%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F01%2FOldehovekopie.jpg&hash=3af4cb93b98a2b7364507ff910c5613da3f86d95)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwebshop.cambuurculture.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F08%2FDSC_0004.jpg&hash=3f7eab2689163043e196cea97b915dfc553fa8bc)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwebshop.cambuurculture.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F08%2FIMG_0469.jpg&hash=1712f76b9eae7a6f5236d5c717f0694e5ea3eed0)
Ik hoop dat iemand van jullie mij verder kan helpen
Alvast bedankt |:)
Heb je die geelblauw gestreept uit 1997 ongeveer al ? Hij was toen ook in versie half geelblauw- half rood-wit?
Ik had eentje destijds , helaas verdwenen .
Weet u wlke ik in gedachte hev?
Citaat van: losang09 op februari 21, 2014, 21:15:41
Heb je die geelblauw gestreept uit 1997 ongeveer al ? Hij was toen ook in versie half geelblauw- half rood-wit?
Ik had eentje destijds , helaas verdwenen .
Weet u wlke ik in gedachte hev?
Ahhh die heb ik!
Edit: niet die van jou 8P (denk ik ;))
Nee dat is die van mij....
Verstuurd vanaf mijn spambox
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2014, 21:26:55
Nee dat is die van mij....
Verstuurd vanaf mijn spambox
Zou kunnen... van een toenmalige vriend gekregen;)
Citaat van: losang09 op februari 21, 2014, 21:15:41
Heb je die geelblauw gestreept uit 1997 ongeveer al ? Hij was toen ook in versie half geelblauw- half rood-wit?
Ik had eentje destijds , helaas verdwenen .
Weet u wlke ik in gedachte hev?
De fotos hierboven is mijn hele collectie, en ik weet niet welke je bedoelt, heb je ergens een foto?
Haha
@ Leovardiascc. Ik denk dat veel mensen hem nog wel hebben. Is een prachtige sjaal ( heb geen foto 1,2, 3, maar hij lijkt op Die nieuwe van cambuurshop met 058 en logo .
En dan was er nog een met half geelblauw gestreept - om rood wit gestreept . Ook wel speciaal.
Deze?
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van: pvanbuijtene op februari 21, 2014, 21:53:48
Deze?
Waauw das een hele mooie! Als iemand die voor me heeft zou ik heel dankbaar zijn
Citaat van: Leovardiascc op februari 22, 2014, 05:48:21
Waauw das een hele mooie! Als iemand die voor me heeft zou ik heel dankbaar zijn
Die van mij is niet geheel onbeschadigd......
Die van mij is in de Kuip gejat ;(, zal nu wel ergens in Rotterdam hangen :thumbsup
Was inderdaad een hele, hele mooie sjaal.
Op Marktplaats staat nog een heel oude uit de jaren 80, maar dan moet je wel betalen, helaas!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 22, 2014, 11:08:25
Op Marktplaats staat nog een heel oude uit de jaren 80, maar dan moet je wel betalen, helaas!
en hij moet helemaal uit limburg komen ;(
Citaat van: Leovardiascc op februari 22, 2014, 13:42:04
en hij moet helemaal uit limburg komen ;(
Och dat is 2 euro in een enveloppe :y
(https://fbcdn-photos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/s720x720/1662189_624158894299716_538899840_n.jpg)
met grote dank aan pvanbuijtene deze mogen toevoegen aan mijn collectie |:)
Als er nog meer mensen zijn die een sjaal hebben liggen die ze niet meer gebruiken en ik heb m nog niet in mijn collectie, dan zou je mij er heel blij mee maken.
Citaat van: Leovardiascc op februari 21, 2014, 18:04:03
Hallo mensen!
zoals jullie weten verzamel ik Cambuursjaals.
Ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn die nog een sjaal hebben liggen waar ze niks meer mee doen, als ik deze nog niet in mijn collectie heb zou ik hem graag van je willen overnemen.
hieronder de sjaals die ik al wel heb.
Ik hoop dat iemand van jullie mij verder kan helpen
Alvast bedankt |:)
Op dit moment een 7-tal sjaals op Marktplaats.
Advertentie 793391048
Citaat van: Tukker op maart 27, 2014, 20:08:15
Op dit moment een 7-tal sjaals op Marktplaats.
Advertentie 793391048
had je pb ook al gezien hartstikke top om het even te zeggen |:)
Super mooi tenue! _O_
mooi tenue wanneer verkrijgbaar ?
Binnenkort. Dus dat is ergens tussen volgende week en eind oktober :devil
Mooi shirt hoor...niks mis mee
Citaat van: Dokkumer op juli 15, 2014, 20:17:05
Binnenkort. Dus dat is ergens tussen volgende week en eind oktober :devil
:zweep :_schater
Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar het zwarte uitshirt van vorig jaar in de maat XL of groter.
Is er iemand die er nog een heeft liggen die hij of zij kwijt wil dan heb ik interesse.
Citaat van: Leovardiascc op juli 30, 2014, 17:51:19
Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar het zwarte uitshirt van vorig jaar in de maat XL of groter.
Is er iemand die er nog een heeft liggen die hij of zij kwijt wil dan heb ik interesse.
All bij het stadion geprobeerd. Ze hadden er laatst nog een paar hangen weet alleen niet welke maat.
hallo,
is er nog ergens een cambuur sweater te koop?? (die blauwe met gele banden die op de site 35 euries is),
want ik zou deze heel graag willen kopen!
maar hij is uitverkocht en om met m'n pa vanuit zeewolde naar leeuwarden te rijden voor een sweater is ook een gedoe,
heeft er iemand nog een liggen? of is hij nog verkrijgbaar?? laat maar horen
mvg janou
ps, het lukte me niet om de foto van het sweater bij dit bericht te doen
Ik ben op zoek naar een leverancier van SCC shirtjes. Poelie junior gaat in september voor het eerst naar de peuterschool, uiteraard gebeurd dat in vol ornaat :thumbsup
Iemand tips? Als ik kijk op de site van de BVO zijn ze daar allemaal uitverkocht :zucht
Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2014, 09:07:00
Ik ben op zoek naar een leverancier van SCC shirtjes. Poelie junior gaat in september voor het eerst naar de peuterschool, uiteraard gebeurd dat in vol ornaat :thumbsup
Die van mij mag over 6 maanden, dus als je iets gevonden hebt!
Citaat van: janou op juli 30, 2014, 23:18:27
hallo,
is er nog ergens een cambuur sweater te koop?? (die blauwe met gele banden die op de site 35 euries is),
want ik zou deze heel graag willen kopen!
maar hij is uitverkocht en om met m'n pa vanuit zeewolde naar leeuwarden te rijden voor een sweater is ook een gedoe,
heeft er iemand nog een liggen? of is hij nog verkrijgbaar??
mvg janou
ps, het lukte me niet om de foto van het sweater bij dit bericht te doen
leuk man, cambuurbolwerk in zeewolde? Dacht dat ik de enige was hier.
ik ga (misschien) naar de open dag , misschien kan ik je dan helpen.
Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2014, 09:07:00
Ik ben op zoek naar een leverancier van SCC shirtjes. Poelie junior gaat in september voor het eerst naar de peuterschool, uiteraard gebeurd dat in vol ornaat :thumbsup
Iemand tips? Als ik kijk op de site van de BVO zijn ze daar allemaal uitverkocht :zucht
Misschien in de Doelesteeg?
Mutasport.nl kan je ook een gokje wagen! (die heeft jarenlang een Quick-cambuur shop gehad, online)
Citaat van: poelie-lwd op juli 31, 2014, 09:07:00
Ik ben op zoek naar een leverancier van SCC shirtjes. Poelie junior gaat in september voor het eerst naar de peuterschool, uiteraard gebeurd dat in vol ornaat :thumbsup
Iemand tips? Als ik kijk op de site van de BVO zijn ze daar allemaal uitverkocht :zucht
Gewoon bij het stadion, heb ik ook gedaan, nog genoeg voorraad. Anders even via de twatter met Niels overleggen, legt hij hem ook nog voor je klaar!
Allen bedankt voor het meedenken!
Lore,
Ik laat het je weten als het is gelukt :thumbsup
Citaat van: zeewolde op juli 31, 2014, 09:28:23
leuk man, cambuurbolwerk in zeewolde? Dacht dat ik de enige was hier.
ik ga (misschien) naar de open dag , misschien kan ik je dan helpen.
jaaa m'n pa heeft jarenlang seizoenskaartje gehad, en t cambuurvirus heb ik overgenomen van hem :)
voetbal jij toevallig bij vvzeewolde?"
gr janou
Citaat van: janou op juli 31, 2014, 11:58:41
jaaa m'n pa heeft jarenlang seizoenskaartje gehad, en t cambuurvirus heb ik overgenomen van hem :)
voetbal jij toevallig bij vvzeewolde?"
gr janou
En ik maar denken dat janou dan wel de zoon van Zeewolde zou zijn. 8P
nee haha alhoewel me pa ook fanatiek supporter is
Ik voetbal ook bij zeewolde bij de oude mannen 8)
Train altijd in cambuur shirt. Welk elftal speel je?
Citaat van: zeewolde op juli 31, 2014, 13:55:54
Ik voetbal ook bij zeewolde bij de oude mannen 8)
Train altijd in cambuur shirt. Welk elftal speel je?
Je weet dat je ook prive berichten kan sturen? :|
Citaat van: Sakas op juli 30, 2014, 22:04:09
All bij het stadion geprobeerd. Ze hadden er laatst nog een paar hangen weet alleen niet welke maat.
L was de grootste en dat past me helaas niet.
Citaat van: Leovardiascc op juli 31, 2014, 16:11:41
L was de grootste en dat past me helaas niet.
Misschien nog op de opendag proberen a.s. zaterdag?
Hoop dat de algehele voorraad van de shirts flink verhoogd zal worden dit seizoen |:)
SC Cambuur bestaat 50 jaar, dus vond Supportersclub Cambuur Culture het tijd worden voor een 100% retro-shirt. Geen merkjes, geen sponsors: geen fratsen! 100% katoen en 100% retro. Net als 50 jaar geleden.
Nu voor € 25,00 en voor leden €20,00!
Bestellen kan hier >> http://webshop.cambuurculture.nl/ (http://webshop.cambuurculture.nl/)
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10530945_786136898104522_6546797451165419339_n.png)
Citaat van: zeewolde op juli 31, 2014, 13:55:54
Ik voetbal ook bij zeewolde bij de oude mannen 8)
Train altijd in cambuur shirt. Welk elftal speel je?
dat dacht ik al want ik zag altijd een man in cambuurshirt trainen!
ik speelde afgelopen seizoen in de B1 als keeper.
als ik die sweater heb gekocht dan ben ik ook beter herkenbaar!
want als ik in mn cambuurshirt met korte mouw ga duiken, ligt mn hele elleboog open :)
super tof retro shirt!
super!
Prachtig zo hoort een jubileumshirt eruit te zien, zo kun je je ee n echte Roelfsema voelen
(Mag iedereen trouwens het Cambuurwapen gebruiken of wordt daar geld voor afhgedragen?)
Dat mag eigenlijks niet. Is in de tijd van Pama toen notarieel vastgelegd. Maar kan mij toch niet voorstellen dat ze daar moeilijk over gaan doen, alhoewel.....
Citaat van: Clint op augustus 01, 2014, 07:18:23
Dat mag eigenlijks niet. Is in de tijd van Pama toen notarieel vastgelegd. Maar kan mij toch niet voorstellen dat ze daar moeilijk over gaan doen, alhoewel.....
Dan is de volgende vraag... WELK wapen is indertijd vastgelegd? Die met dat schild of het alles omvattende wapen (bijvoorbeeld zonder schild, het Cammingha wapen, etc)
Dat ging over het normale Cambuurschild wat nu gebruikt wordt en ook op het shirt staat.
Het Camminghawapen is van adel en hoort eigenlijks helemaal (uit goed gebruik) niet gebruikt te worden.
Voor wat betreft dat Camminghawapen. Ik heb contact gehad toentertijd met jonkvrouw mw. Van Cammingha en ik heb een brief van haar waarin zij toestemming geeft aan de KVC om haar familiewapen te mogen gebruiken voor een aantal items.
Citaat van: Clint op augustus 01, 2014, 08:01:42
Ik heb contact gehad toentertijd met jonkvrouw mw. Van Cammingha
Wanneer was dat? Anno 1642?
:0= VIESPEUK!
Citaat van: Clint op augustus 01, 2014, 08:01:42
Dat ging over het normale Cambuurschild wat nu gebruikt wordt en ook op het shirt staat.
Het Camminghawapen is van adel en hoort eigenlijks helemaal (uit goed gebruik) niet gebruikt te worden.
Voor wat betreft dat Camminghawapen. Ik heb contact gehad toentertijd met jonkvrouw mw. Van Cammingha en ik heb een brief van haar waarin zij toestemming geeft aan de KVC om haar familiewapen te mogen gebruiken voor een aantal items.
Lijkt me duidelijk. En met gebruik wordt in principe alleen commercieel gebruik bedoeld? Anders haal ik het Archief vandaag nog uit de lucht :P
Volgens Pama gold dat toen ook voor websites die het wapen gebruikten, maar dat zal niet zo'n vaart lopen lijkt mij.
Toch zeker niet voor die prachtige website. _O_
Citaat van: poelie-lwd op augustus 01, 2014, 08:16:39
Wanneer was dat? Anno 1642?
:0= VIESPEUK!
He seun, ik heb Mata Hari nimmer bedrogen. :devil
Citaat van: Clint op augustus 01, 2014, 08:31:43
Volgens Pama gold dat toen ook voor websites die het wapen gebruikten, maar dat zal niet zo'n vaart lopen lijkt mij.
Toch zeker niet voor die prachtige website. _O_
Je weet maar nooit.. Als de BVO moeilijk wil gaan doen dan hebben we een probleem 8P
De CC verkoopt dus producten met afbeeldingen van het wapen, waarvan de BVO de rechten heeft en die aan de KvC heeft doorgegeven?? Heeft de CC ook een begroting of jaarrekening?
Hoewel het om kleine bedragen gaat zou dit natuurlijk ook kunnen meespelen in hun houding tov de CC?
Ik vind de produkten trouwens een echte aanvulling op het aanbod!
CC heeft zowel een begroting als een jaarrekening. En als dit mee zou spelen in hun houding tegen CC zou men dit best kenbaar mogen maken.
Verder wordt de opbrengst gebruikt voor sfeeracties (en uiteraard ontwikkelen nieuwe merchandise), dus indirect in het voordeel van de BVO. Er blijft niks aan de strijkstok hangen voor eigen gewin.
Als CC tegenwoordig (grotendeels) verantwoordelijk is voor de sfeeracties dan moet er toch ook overlegd worden met de BVO? Of zie ik dat verkeerd?
Citaat van: zeewolde op augustus 01, 2014, 10:26:26
Als CC tegenwoordig (grotendeels) verantwoordelijk is voor de sfeeracties dan moet er toch ook overlegd worden met de BVO? Of zie ik dat verkeerd?
Met Sarah tromp veiligheidscoördinator. Het afstemmen van sfeeracties is eigenlijks het enige wat goed gaat tussen BVO - CC.
Echter hebben we sinds november al geen overleg meer gehad.. Als sinds maart bezig om partijen(BVO-KVC-CC) om tafel te krijgen. Seizoen begint volgende week!!! hoe zit het bijv. met de uitkaart? (zou een aparte evaluatie komen, heeft ook nooit plaats gevonden.)
Bij welke partij stokt het dan? Heeft de CC toezeggingen gehad daaromtrent?
Citaat van: poelie-lwd op augustus 01, 2014, 10:52:05
Bij welke partij stokt het dan? Heeft de CC toezeggingen gehad daaromtrent?
Elk kwartaal zou er een overleg plaats vinden.
Draagt CC ook een gedeelte van hun opbrengst af aan de BVO? Of wordt alles besteed aan sfeeracties?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 01, 2014, 10:20:26
De CC verkoopt dus producten met afbeeldingen van het wapen, waarvan de BVO de rechten heeft en die aan de KvC heeft doorgegeven?? Heeft de CC ook een begroting of jaarrekening?
Hoewel het om kleine bedragen gaat zou dit natuurlijk ook kunnen meespelen in hun houding tov de CC?
Ik vind de produkten trouwens een echte aanvulling op het aanbod!
Volgens mij heeft Feyenoord ook een keer een conflict hierover gehad. Is ook wel een interessante discussie. Wie mag zomaar het Wapen van Cambuur gebruiken?
Citaat van: John Hiatt op augustus 01, 2014, 11:33:40
Draagt CC ook een gedeelte van hun opbrengst af aan de BVO? Of wordt alles besteed aan sfeeracties?
Groten deels aan sfeeracties en minder mate aan activiteiten. Cambuur culture beschikt niet over dusdanig veel geld dat we zomaar een deel afdragen aan de bvo. Leden willen dat het geld wordt gestopt in de supporters niet in een speler.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 31, 2014, 18:44:58
Hoop dat de algehele voorraad van de shirts flink verhoogd zal worden dit seizoen |:)
Dat hoop ik wel, in de webshop van de club is een aantal artikelen in de meest voorkomende maten gewoon niet te bestellen. Wilde dat jubileumshirt wel hebben, gewoon niet te doen.
Ook bijzonder, waarom kun je alleen dingen kopen in de webshop die op voorraad zijn? Sommige webshops kun je ook alvast een bestelling plaatsen. Misschien een idee?
Citaat van: moodygrunn op augustus 01, 2014, 14:09:28
Dat hoop ik wel, in de webshop van de club is een aantal artikelen in de meest voorkomende maten gewoon niet te bestellen. Wilde dat jubileumshirt wel hebben, gewoon niet te doen.
Ook bijzonder, waarom kun je alleen dingen kopen in de webshop die op voorraad zijn? Sommige webshops kun je ook alvast een bestelling plaatsen. Misschien een idee?
Inderdaad. Dat er bij 50 bestellingen weer een nieuwe voorraad komt o.i.d. Lijkt mij ook vrij makkelijk te regelen en dat je tot die 50 bestellingen er zijn ook vrij eenvoudig kunt annuleren... Maar vooral met het jubileumshirt zou dat niet snel gebeuren. Ik wil er ook graag 1
word de collectie die nu op de site staat gewoon weer bijgevuld?
of komt dr weer een hele nieuwe collectie (sweaters+trainingspakken enzo)?
http://pic.twitter.com/p1XdXuSqIf
Mijn collectie cambuursjaals :)
Als er iemand is die een cambuursjaal heeft die er niet tussen staat en je wilt hem kwijt dan ben ik zeker geimtereseerd :)
Waar kan je die genot artikelen kopen? polo's stickers etc.
Komt dat mooie donkerblauwe trainingsjasje van Quick nog terug? Zal wel niet.. Cambuur loopt echt zoveel geld mis door de waardeloze opzet van de merchandise...
Citaat van: Eewal op september 16, 2014, 16:54:03
Komt dat mooie donkerblauwe trainingsjasje van Quick nog terug? Zal wel niet.. Cambuur loopt echt zoveel geld mis door de waardeloze opzet van de merchandise...
Deze: http://shop.cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2013/11/QJacket-689x298.jpg
Staat er nog wel op, maar is inderdaad niet zo mooi blauw als die daarvoor.
Volgende week dinsdag weer sinterklaas verkoop! Mooi feest
:sccmakkers,
het volgende, mijn schoonvader gaat medio december met de pensioen. Als echte :sccman heeft hij eigenlijk alles al, hij heeft al eeuwen een seizoenskaart en uiteraard heeft hij ook het cambuurboek al besteld. Ik wil hem eigenlijk een gesigneerd wedstrijdshirt geven, uiteraard door alle spelers getekend en met een kleine persoonlijke noot erop.
iemand een idee welke weg te bewandelen?
Citaat van: manolo op november 18, 2014, 20:44:34
:sccmakkers,
het volgende, mijn schoonvader gaat medio december met de pensioen. Als echte :sccman heeft hij eigenlijk alles al, hij heeft al eeuwen een seizoenskaart en uiteraard heeft hij ook het cambuurboek al besteld. Ik wil hem eigenlijk een gesigneerd wedstrijdshirt geven, uiteraard door alle spelers getekend en met een kleine persoonlijke noot erop.
iemand een idee welke weg te bewandelen?
Ik zou zeggen koop een shirtje en ga naar de training.
Iemand al bij de sinterklaasverkoop van 'oude' spullen geweest? Is het wat?
ik ga vanavond even kijkje nemen
Citaat van: Mitar op november 26, 2014, 14:48:08
Iemand al bij de sinterklaasverkoop van 'oude' spullen geweest? Is het wat?
Als het net zo is als vorig jaar zou ik de moeite niet nemen;)
Is nu goed georganiseerd hoor!
prima voor elkaar en leuke aanbiedingen.
Ik heb een shirtje en broekje voor mijn zoontje van 21 maanden gehaald.
Zegt hij: "Sinterklaas"
Zeg ik: Ja papa koopt het even want Sinterklaas heeft het druk, krijgt papa de centjes weer terug van Sinterklaas.
Nieuwe shawl in de Cambuur Culture webshop: http://webshop.sccambuurculture.nl/producten-3/cambuur-culture-shawl/#
Leden hebben 2,50 korting.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwebshop.sccambuurculture.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F12%2FCambuur-Culture-Sjaal24-1024x683.png&hash=207be5364814d3dc792143ca26ae3b8fd5feb0bf)
Iemand enig idee waar ik een SCC - LWD shirt kan kopen?
Hier maar even:
Hebben we vanaf komend seizoen een nieuw shirt?
http://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-versterkt-zich-aanvaller-ninos-gouriye/ (http://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-versterkt-zich-aanvaller-ninos-gouriye/)
Het is niet heel goed te zien, maar persoonlijk vind ik het niet geweldig, is nogal geel :P
Edit:
Zie hier nu ook het artikel van Cambuur.
http://cambuur.nl/nieuws/nieuw-thuisshirt-koop-op-open-dag/ (http://cambuur.nl/nieuws/nieuw-thuisshirt-koop-op-open-dag/)
http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20160718071941&SearchText=cambuur
Zelfs op aliexpress joh, zie toevallig die lelijke lamp die ik totaal niet wil voor het drievoudige bedrag op marktplaats staan :') mocht iemand hebben geboden en op dit forum zitten... bestel hem lekker bij ali voor 10 euro.
Haha, staan ook vlaggen op van fc cambuur :rodekaart
https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/875720655416774656/photo/1
Het nieuwe thuis shirt, mooier dan die van vorig seizoen vind ik
Ik vind het niks met die blauwe mauwen. Moet je nagaan als ze met lange mauwen spelen.
Vindt dit shirt ook niet echt mooi..lijkt zo kinderlijk met die kleuren zo. Blauw broekje geel shirt zo moet het gewoon..
Ik vind m wel mooi..
Ik vind het niet mooi. Een klein streepje blauw op de mouw zoals 2-3 jaar geleden vind ik prima, maar dit is teveel blauw. Het doet mij wat RKC-achtig aan.
Nog even en we hebben een shirt met de helft blauw en de andere helft geel.
Vind het niks die blauwe mouwen. Lijkt net een of ander pyjama shirt...
Dan vind ik het shirt van 2009 nog steeds een favoriet met het blauw aan 1 kant over de lengte en om de mouw heen.
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.oldfootballshirts.com%2Fimg%2Fshirts%2F783%2Fextra_football_shirt_14160_1.jpg&hash=236df7dd87b27d217bbe447df5f5a90ae8a44127)
Ik vind het juist een prachtig shirt, doet me een beetje denken aan het shirt van 1986-87 en ook wel aan bovenstaand shirt.
En over mouwen moeten jullie niet mauwen, we spelen alleen nog maar met korte mouwen!!
Ik vind het ook een prima shirt. Smaken verschillen, zullen we maar zeggen.
Mooier dan dit jaar, tevreden
Weet je wat ik veel belangrijker vind? Dat we weer met die afschuwlijke witte sokken spelen.
Die moeten geel!!
@SCCambuurLwd: ? OUT NOW! Het splinternieuwe uitshirt van SC #Cambuur is vanaf NU verkrijgbaar in onze Fanshop! https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/895246081818341376/photo/1
Ziet er prima uit!
Mooi!!
Babyblauw. Mooi hoor.... :zucht
Vond het thuisshirt al niet mooi, maar dit is nog slechter.
Smaken verschillen nou eenmaal.
Ik vind hem ook wel mooi
Citaat van: speculeter op augustus 09, 2017, 17:44:52
Smaken verschillen nou eenmaal.
Ik vind hem ook wel mooi
Vind het zelfs prachtig!!
Mee eens, mooi uittenue, valt op iig
Prachtig uit tenue hoor!
Ik vond het bij de kakkies al niet mooi om op het veld te zien, dus nu ook niet. Het straalt mijns inziens in tegenstelling tot het thuisshirt te weinig uit. En nu komt de grote discrepantie in mijn post... Ik vind het juist wel een mooi shirt om te dragen.
Wel een hoog F'noord gehalte idd, maar who cares. Me gusta
Lichtblauw past totaal niet bij Cambuur
Volgende moet maar in het zwart weer please!
RKC-shirts ;( ;(
Goedemorgen,
Heeft iemand de cap van de onderstaande link toevallig nog liggen en doet er zelf niks meer? Ik zou hem graag van je willen overnemen :)
Ik heb hem zelf helaas gemist in de tijd dat deze wel te koop was
http://cambuur.nl/nieuws/vanaf-nu-verkrijgbaar-officiele-glatcher-scc-cap/
Alvast bedankt |:)
Hele andere vraag.
Mijn zoon is gek van Cambuur en spaart alles.
Nou was de laatste speaker heel snel op en heeft hij hem niet kunnen bemachtigen. ...Dus verdrietige zoon hier.
Iemand die hem toevallig over heeft of al heeft gelezen en hem wel kwijt wil??
Citaat van: speculeter op april 27, 2018, 10:02:24
Hele andere vraag.
Mijn zoon is gek van Cambuur en spaart alles.
Nou was de laatste speaker heel snel op en heeft hij hem niet kunnen bemachtigen. ...Dus verdrietige zoon hier.
Iemand die hem toevallig over heeft of al heeft gelezen en hem wel kwijt wil??
Lagen na de wedstrijd tegen Helmond nog hele grote stapels bij de hoofdingang. Misschien even met de club bellen maandag, is vast wel iets te regelen
Hopelijk komend seizoen weer een thuisshirt zonder blauwe mouwen |:)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuur.nl%2Ffriksbeheer%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F07%2FTenue-1819-2.jpg&hash=44c30234b220c7dfc60ea4e8b53f99cee6a58149)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuur.nl%2Ffriksbeheer%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F07%2FTenue-1819-1-865x659.jpg&hash=5d7045f6f7dd674a2ff7c98b8869a6f9e50051a6)
Uit shirt is mooier met DD erop.
https://www.waldnet.nl/wn/nieuws/64680/Fietsenfabriek_maakt_SC_Cambuur_fietsen.html (https://www.waldnet.nl/wn/nieuws/64680/Fietsenfabriek_maakt_SC_Cambuur_fietsen.html)
Iemand een idee wanneer de nieuwe tenue's bekend worden? Beetje laat inmiddels al.
Hoorde in de shop dat zaterdag het thuis shirt op de markt kwam
Citaat van: sunderland op augustus 03, 2020, 17:56:57
Hoorde in de shop dat zaterdag het thuis shirt op de markt kwam
De markt is toch altijd vrijdag?
Ik zag overigens zaterdag dat de shop verhuisd is naar de Jumbo of is dat een dependance oid geworden? Dat laatste mag ik toch eigenlijk hopen..
Citaat van: De Gast op augustus 03, 2020, 19:44:54
Ik zag overigens zaterdag dat de shop verhuisd is naar de Jumbo of is dat een dependance oid geworden? Dat laatste mag ik toch eigenlijk hopen..
Ik keek zaterdag naar binnen bij de shop en die was volledig ontruimd, toen maar ff in de shop in de Jumbo gekeken, wat een aanfluiting is dat zeg...
Dan kun je beter de hele zooi dichtgooien, is toch niet normaal.
Volgens mij hebben ze in de oude shop de fout gemaakt teveel op dure kleding in te zetten en kon het schijnbaar niet meer uit.
Dat ding op het zaailand is dat wel wat? Vond de locatie en de shop zoals die was prima bij het stadion.
Ik ben nog nooit in het Zaailand geweest moet ik zeggen maar die vierkante meter in de Jumbo is wel superschraal. Je hoort toch op zn minst een volwaardige fanshop bij het stadion te hebben. Wat daar staat is misschien 25% van wat er in die andere shop stond.
Shop zaailand is prima. Wel wat dicht bij de vrijdagmarkt voor zuid :devil
Heb aantal weken geleden shirt en broekje gekocht voor 10 e voor mijn zoon. Koopje.
Citaat van: De Gast op augustus 04, 2020, 07:58:02
Ik ben nog nooit in het Zaailand geweest moet ik zeggen maar die vierkante meter in de Jumbo is wel superschraal. Je hoort toch op zn minst een volwaardige fanshop bij het stadion te hebben.
Kijk en dat bedoel ik dus ook. Een normale fanshop, geen 4 meter vakje onbeheerd in een Jum.
We kunnen alles wel voorelkaar maken in het nieuwe stadion, maar zolang we hier zitten zal er ook een fanshop moeten zijn.
Iemand enig idee waarom onze fanshop closed is?
Of hebben we toch veel minder centjes dan wat naar buiten komt.
Gisteren even gekeken maar inderdaad triest.
Winkel in Zaailand ziet er 100 procent beter uit.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 05, 2020, 00:23:20
Kijk en dat bedoel ik dus ook. Een normale fanshop, geen 4 meter vakje onbeheerd in een Jum.
We kunnen alles wel voorelkaar maken in het nieuwe stadion, maar zolang we hier zitten zal er ook een fanshop moeten zijn.
Iemand enig idee waarom onze fanshop closed is?
Of hebben we toch veel minder centjes dan wat naar buiten komt.
Iets met 1,5 meter..
Wat een verschrikkelijk lelijk thuis tenue.
Wie verzint dit in hemelsnaam!? :|
(https://www.oldfootballshirts.com/img/shirts/783/cambuur-away-football-shirt-1993-1994-s_31567_1.jpg)
Hij doet mij aan deze denken
Citaat van: Treb op augustus 23, 2020, 09:14:47
Wat een verschrikkelijk lelijk thuis tenue.
Wie verzint dit in hemelsnaam!? :|
Eens! ;(
Dat een stukje mouw of de kraag een blauw kleurtje heeft, oke. Maar de rest van het shirt hoort geel.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2020, 10:52:43
Eens! ;(
Dat een stukje mouw of de kraag een blauw kleurtje heeft, oke. Maar de rest van het shirt hoort geel.
waarom hoort dat?
Eerste shirt was blauw met een gele baan verticaal. Dat zou dan zijn wat hoort
Rectificatie:
De rest van het shirt hoor wat míj betreft geel! |:)
Lijkt wel wat gebaseerd op het shirt van PSG, met die baan. Is even wennen, zeker met dat rood. Alleen een blauwe baan was naar mijn mening mooier geweest. Maar het went, en zal zeker een uniek shirt zijn wat past bij een sowieso al uniek seizoen.
Citaat van: Treb op augustus 23, 2020, 09:14:47
Wat een verschrikkelijk lelijk thuis tenue.
Wie verzint dit in hemelsnaam!? :|
Heb je gelijk in. Ik vind een shirt niet gauw lelijk maar wie verzint dit? Een blauwe zaag in het midden met een rode rand aan de ene kant. Inspiratieloos. Na vorig jaar al het embleem op het uitshirt af te schaffen mag dit van mij wel het laatste seizoen Craft zijn.
Mooi shirt. Gedurft, uniek, weer eens wat anders.
Citaat van: De Gast op augustus 24, 2020, 15:07:49
Heb je gelijk in. Ik vind een shirt niet gauw lelijk maar wie verzint dit? Een blauwe zaag in het midden met een rode rand aan de ene kant. Inspiratieloos. Na vorig jaar al het embleem op het uitshirt af te schaffen mag dit van mij wel het laatste seizoen Craft zijn.
Craft is sowieso kut.
Wij hebben ook craft spul op de club.. het staat niet mooi, het zit niet lekker. Rotzooi.
Muta of Quick is zooveel beter.
Ik vind het een mooi shirt, maar ik vind natuurlijk alle kampioenshirts mooi |:)
Nu ik ze heb zien spelen in dit shirt, vindt ik het ook mooi.
Speciaal shirt voor een speciaal seizoen.
Vind het ook wel wat hebben. Shirts leken de afgelopen seizoenen steeds wat op elkaar als ik eerlijk ben. Dat is weer eens wat anders.
Benieuwd naar het uitshirt, waar blijft ie!! 8)
Citaat van: Diemen op augustus 31, 2020, 17:06:30
Benieuwd naar het uitshirt, waar blijft ie!! 8)
Ik verwacht em zaterdag :clint
Er wordt ook niks aan gedaan de shirts aan de man te brengen of zie ik het mis.. en het uitshirt is er nog niet eens. Zijn we ook nog eens veel later begonnen dan normaal.
Citaat van: De Gast op september 01, 2020, 12:22:13
Er wordt ook niks aan gedaan de shirts aan de man te brengen of zie ik het mis.. en het uitshirt is er nog niet eens. Zijn we ook nog eens veel later begonnen dan normaal.
Er is geen online winkel meer op dit moment. Ik kon niets vinden
Zou dit aan craft liggen of is Cambuur hier laks in? Lijkt mij dat dit bij craft wegkomt. Cambuur zit in zo'n lekker swung dat ze juist dmv merchandise weer meer geld kunnen binnen harken. Hoe beter het gaat, des te meer merchandise je verkoopt.. Heel vreemd..
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2020, 12:29:19
Er is geen online winkel meer op dit moment. Ik kon niets vinden
Bizar dat dit allemaal zo lang duurt. Social Media is erg op orde, volgende stap de merch? |:)
Citaat van: TM op september 01, 2020, 12:34:09
Zou dit aan craft liggen of is Cambuur hier laks in? Lijkt mij dat dit bij craft wegkomt. Cambuur zit in zo'n lekker swung dat ze juist dmv merchandise weer meer geld kunnen binnen harken. Hoe beter het gaat, des te meer merchandise je verkoopt.. Heel vreemd..
Thuisshirts waren vertraagd door corona, en lever zou pas ergens september worden, maar wanneer? Thuis shirt toch geen belang bij, met die baan erop.
Mvv speelt in rood. Dus zal wel thuisshirt worden
https://www.cambuurshop.nl/
half september
Meer clubs hebben problemen met de levertijd:
https://fanshop.almerecity.nl/product/official-2018-2019-replica-thuisshirt/
(6 weken..... Craft heeft z'n zaakjes niet echt op orde lijkt het?)
PS: Hoop dat het uitshirt beetje in de richting van Almere komt, in onze kleuren uiteraard :insane
Geldt waarschijnlijk ook bij PEC, ook Craft. Hebben alleen maar sale op hun webshop staan
Citaat van: Diemen op september 07, 2020, 11:06:31
Meer clubs hebben problemen met de levertijd:
https://fanshop.almerecity.nl/product/official-2018-2019-replica-thuisshirt/
(6 weken..... Craft heeft z'n zaakjes niet echt op orde lijkt het?)
PS: Hoop dat het uitshirt beetje in de richting van Almere komt, in onze kleuren uiteraard :insane
In de hele keten zit vertraging op het moment. Fabrieken hebben een tijd niet, of op halve kracht gedraaid. Daardoor zit er vertraging in de hele keten. Dus de fout ligt niet perse bij Craft maar is gewoon een gevolg van verminderde productiecapaciteit in maart, april.
https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1303244475150589955
Ik ben benieuwd
https://youtu.be/Kww8GIievrM
Lijkt veel op PSV, maar wel erg mooi gedaan dit! Ga hem zeker halen! Mooi stukje historie dit!
Mooi! |:)
Super vet
Citaat van: Chielvak19 op september 08, 2020, 12:57:14
https://youtu.be/Kww8GIievrM
Lijkt net PSV, maar wel erg mooi gedaan dit! Ga hem zeker halen!
Ik vind hem echt geweldig |:)
Wat een mooi en goed doordacht verhaal met respect naar de historie zit er achter!
En het lijkt ook nog eens op een van de mooiste shirts die ik hier heb gezien; De BFI shirts uit, ik meen, 93-94?
Dit vind ik echt mooi, zowel het shirt zelf als het verhaal erachter! V.w.b. het thuisshirt moest ik net als velen even wennen aan die baan, maar die vind ik er vanaf een afstandje (vanaf de tribune of voor de tv) ook gewoon prima uitzien.
UItshirt is een voltreffer. Thuis shirt is een apart shirt voor een aparte club, vind dat wel mooi.
Citaat van: Chielvak19 op september 08, 2020, 12:57:14
https://youtu.be/Kww8GIievrM
Lijkt net PSV, maar wel erg mooi gedaan dit! Ga hem zeker halen!
_O_ _O_ _O_ voor verhaal + tenue (vooral met zwarte broek erbij)
Voor de millennials onder ons; verdiep je eens in de historie voor te roepen dat we op PSV TOP Oss of Sparta lijken.
Ik vind het echt een collectors item en een prachtig shirt om kampioen in te worden.
Toen ik in de C-tjes bij Cambuur speelde, speelde de hele club ook in dit tenue!
Ohhh mooi hoor!
Sun shirt hek vroeger self oek aan had in de jeugd bij vv Leeuwarden |:)
Weet iemand ook iets meer over de pasvorm van de Craft shirts?
Ik wil er wel goed in zitten met mien bealig :_schater
Citaat van: Drumfather SCC op september 08, 2020, 14:54:48
Weet iemand ook iets meer over de pasvorm van de Craft shirts?
Ik wil er wel goed in zitten met mien bealig :_schater
Zoals (naar mijn ervaring) met veel sportshirts, dat de pasvorm dusdanig is dat je (meestal) een maatje groter moet bestellen
Citaat van: Chielvak19 op september 08, 2020, 15:04:59
Zoals (naar mijn ervaring) met veel sportshirts, dat de pasvorm dusdanig is dat je (meestal) een maatje groter moet bestellen
Oke bedankt! Die bestelling wordt dus, net als alle oude jurken van Erica Terpstra, lang van stof :insane
Tja, ik ben der niet kapot van.
Citaat van: sunderland op september 08, 2020, 17:27:47
Tja, ik ben der niet kapot van.
Niet? Sunderland is toch ook rood-wit? ;)
Ieder zn meug maar ik vind het prachtig |:)
Prachtig shirt :y
Echt vreselijk. Niet dat het shirt lelijk is, maar dit past totaal niet bij de club. Wij spelen nu eenmaal niet in het rood wit. Dat zijn ook niet de kleuren van de stad of de club.
Er was vast wel iets moois te verzinnen in het blauw en geel.
Citaat van: gobo op september 08, 2020, 21:12:35
Echt vreselijk. Niet dat het shirt lelijk is, maar dit past totaal niet bij de club. Wij spelen nu eenmaal niet in het rood wit. Dat zijn ook niet de kleuren van de stad of de club.
Er was vast wel iets moois te verzinnen in het blauw en geel.
Daarom is het ook het uitshirt. Ik vind het juist heel erg goed om met het naderende afscheid aan het plein stil te staan bij de geschiedenis. Zonder VV Leeuwarden was er geen SC Cambuur.
Citaat van: Drumfather SCC op september 08, 2020, 17:37:59
Niet? Sunderland is toch ook rood-wit? ;)
Ieder zn meug maar ik vind het prachtig |:)
ik wou het niet noemen :devil . Ik vind de kleuren gewoon niet bij Cambuur passen.
Citaat van: gobo op september 08, 2020, 21:12:35
Echt vreselijk. Niet dat het shirt lelijk is, maar dit past totaal niet bij de club. Wij spelen nu eenmaal niet in het rood wit. Dat zijn ook niet de kleuren van de stad of de club.
Er was vast wel iets moois te verzinnen in het blauw en geel.
zo kijk ik er ook naar.
Citaat van: sunderland op september 08, 2020, 22:07:25
zo kijk ik er ook naar.
Heren, dit is toch een UIT shirt.
Een verwijzing naar historie waar we vandaan komen.
Wees blij dat Cambuur aandacht besteed aan historie.
Dat willen we als achterban toch; genaaid wapen etc.
Stelletje conservatieven.. een uitshirt in iets geels of blauw? Het mooie van een uitshirt is dat het alle kanten op mag. Volgend jaar mogen ze van mij in een groen/wit Bouman shirt spelen. Dit is juist een prachtig nostalgisch shirt.
De verwijzing naar de historie vind ik erg mooi.
Leuk voor 1 seizoen.
Shirt zelf vind ik niet mooi. Rood wit doet mij teveel denken aan sparta of Psv. Bovendien de kleuren vd stad zijn blauw en geel.
Volgend seizoen maar in de mooie blauwe shirts met gele baan zoals we vroeger ook speelden.
Maar nogmaals het idee erachter vind ik wel mooi.
Rood wit, wie speelt daar in?
Sparta, psv top Oss Ajax feyenoord en zo vergeet ik er vast wel een paar.alleen iets ander design de 1 of de ander. Niet echt uniek dit shirt.
En de historie het zal wel. Ik ben cambuur fan geen vv Leeuwarden.
Citaat van: zeewolde op september 09, 2020, 08:32:08
Rood wit, wie speelt daar in?
Sparta, psv top Oss Ajax feyenoord en zo vergeet ik er vast wel een paar.alleen iets ander design de 1 of de ander. Niet echt uniek dit shirt.
En de historie het zal wel. Ik ben cambuur fan geen vv Leeuwarden.
Zonder vv Leeuwarden was er geen Cambuur...
Citaat van: zeewolde op september 09, 2020, 08:32:08
Rood wit, wie speelt daar in?
Sparta, psv top Oss Ajax feyenoord en zo vergeet ik er vast wel een paar.alleen iets ander design de 1 of de ander. Niet echt uniek dit shirt.
En de historie het zal wel. Ik ben cambuur fan geen vv Leeuwarden.
Voor cambuur is het uniek, ik vind het leuk dat ze een keer niet voor het geëikte blauw zijn gegaan.
Nee of zwart of wit.. allemaal zo voorspelbaar.
Citaat van: Grijskijkert op september 09, 2020, 08:36:25
Zonder vv Leeuwarden was er geen Cambuur...
dat klopt, ik geef alleen aan dat ik er niet zoveel mee heb. Is meer een gevoel.
Mijn kinderen vinden het een prachtig shirt, dus zal er bij ons vast wel komen.
Citaat van: De Gast op september 09, 2020, 07:48:05
Stelletje conservatieven.. een uitshirt in iets geels of blauw? Het mooie van een uitshirt is dat het alle kanten op mag. Volgend jaar mogen ze van mij in een groen/wit Bouman shirt spelen. Dit is juist een prachtig nostalgisch shirt.
Zo sta ik er ook in. Al leveren veel shirts ook discussie op :D
Thuisshirt is vanaf vanavond 19u30 te koop in de fanshop op t kassaplein
Citaat van: Chielvak19 op september 11, 2020, 16:58:32
Thuisshirt is vanaf vanavond 19u30 te koop in de fanshop op t kassaplein
Bedoel je ons eigen fanshop....of die paar meter in de Jumbo?
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 11, 2020, 17:17:11
Bedoel je ons eigen fanshop....of die paar meter in de Jumbo?
Uit de tekst bij Cambuur begreep ik dat het in de eigen fanshop was. Ze hebben echter een kraampje naast de kassa's
Uitshirts zijn woensdag voor het eerst te koop in de Klomp, evenals broekjes voor zowel thuis- als uitshirt. Ook het thuisshirt wordt dan weer verkocht en ook de tranings- en vrije tijdskleding is aan te kopen. Event duurt tussen 16u en 19u.
Uitshirt is €64 toch redelijk stevig aan de prijs of vergis ik me hierin?
Citaat van: sk13 op september 14, 2020, 18:25:01
Uitshirt is €64 toch redelijk stevig aan de prijs of vergis ik me hierin?
Valt wel mee naar mijn idee. Clubs als NEC en PEC vragen 65 euro voor hun shirt, Almere en De Graafschap 59,95€. Onze shirts zijn jaren 59,95€ geweest dus een prijsverhoging is wel gerechtvaardigd (vind ik). Kindershirts blijven overigens wel 49,95€
Hoop dat ze m aantrekken tegen Top Oss uit!?
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2020, 06:15:57
Hoop dat ze m aantrekken tegen Top Oss uit!?
:_schater :_schater
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2020, 06:15:57
Hoop dat ze m aantrekken tegen Top Oss uit!?
Zie nu net dat het uit tenue van Top blauw geel is 8P
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2020, 21:54:56
Zie nu net dat het uit tenue van Top blauw geel is 8P
Kunnen zij dat mooi in Leeuwarden aantrekken, dan nog een commentator als Siert erbij...en het feest is compleet.???
Doke Schmidt is ook voorstander. Dan speelt hij altijd naar dezelfde kleur. :zweep
Citaat van: Bankzitter op september 16, 2020, 07:31:31
Doke Schmidt is ook voorstander. Dan speelt hij altijd naar dezelfde kleur. :zweep
:_schater
De webshop is nog steeds niet weer online. Is toch een gemiste kans vind ik. Kinderen die bv shirts willen kunnen beter weer wachten tot volgend seizoen. En ook overige zaken zou er gewoon al moeten zijn
Nieuwe fanshop is online, weliswaar enkel de wedstrijd- en trainingskleding. Te vinden via voetbalshop.nl
Citaat van: Chielvak19 op oktober 02, 2020, 11:32:48
Nieuwe fanshop is online, weliswaar in enkel de wedstrijd- en trainingskleding. Te vinden via voetbalshop.nl
De keuze is reuze! :wall
Wat een aanfluiting. Hier had je geld mee kunnen verdienen en dan heb je alleen wedstrijdkleding en een spuuglelijk hoodie.
Er komt meer keuze volgens de club.
Citaat van: hobbes op oktober 02, 2020, 15:39:43
Er komt meer keuze volgens de club.
Dat moet toch in 1x goed...
Zo moeilijk is het toch niet zou je zeggen?
Geen idee wat de club hiermee kan verdienen - en hoe groot het risico van groter inkopen is - maar het is toch niet moeilijk om van de meeste maten voldoende voorraad te hebben. Trainingsoutfit: geen enkele maat beschikbaar, alleen 2 S'jes. Bij de broekjes nog erger: alleen XS. Polo's maar 6 stuks beschikbaar.
Dit zou je kunnen oplossen door een pre-order in te stellen, met name bij de nieuwe thuis en uitshirts.
Snap ook niet waarom ze de eigen fanshop niet behouden in plaats van het uit te besteden aan een algemene merchandise webshop, als club hoor je toch een eigen online fanshop te hebben zou je zeggen. Alsof het onderhouden ervan zoveel extra veel geld & moeite kost. Juist in deze tijd willen supporters hun aankopen meer op het internet doen. Een eigen webshop komt dan veel authentieker en professioneler over!
Eens. Dit zou ook de URL worden/ zijn: https://www.cambuurshop.nl/
Dit is nu een aanfluiting eerste klas. Het lijkt erop dat Siebe het óf niet in de macht heeft, óf nog niet alle kneepjes van commercie kent.
Gemiste kans!
Citaat van: Inferno-058 op oktober 02, 2020, 17:04:24
Snap ook niet waarom ze de eigen fanshop niet behouden in plaats van het uit te besteden aan een algemene merchandise webshop, als club hoor je toch een eigen online fanshop te hebben zou je zeggen. Alsof het onderhouden ervan zoveel extra veel geld & moeite kost. Juist in deze tijd willen supporters hun aankopen meer op het internet doen. Een eigen webshop komt dan veel authentieker en professioneler over!
Helemaal mee eens. Dit komt erg onprofessioneel over.
https://www.voetbalshop.nl/fanshop/cambuur-leeuwarden (https://www.voetbalshop.nl/fanshop/cambuur-leeuwarden)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 03, 2020, 18:59:23
https://www.voetbalshop.nl/fanshop/cambuur-leeuwarden (https://www.voetbalshop.nl/fanshop/cambuur-leeuwarden)
Dank
Is de fanshop bij het stadion nog open?. Kan nergens info vinden
Citaat van: Batsum op november 13, 2020, 20:43:59
Is de fanshop bij het stadion nog open?. Kan nergens info vinden
Enkel op wedstrijddagen. Maar die hebben we spijtig genoeg voorlopig niet (met publiek dan).... wel heb je de fanshop in de Jumbo aan het Cambuurplein en de Voetbalshop in de stad nog
Uitshirts helaas nog niet op voorraad maar die nieuwe kersttrui: GENIAAL |:)
Uitshirts worden wel verkocht bij die winkel in het centrum. Is nu overigens van voetbalshop.nl
Citaat van: gobo op december 08, 2020, 20:43:05
Uitshirts worden wel verkocht bij die winkel in het centrum. Is nu overigens van voetbalshop.nl
En hoe zou je het uitshirt dan kunnen kopen als je niet in Liwadden woont?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 08, 2020, 21:49:40
En hoe zou je het uitshirt dan kunnen kopen als je niet in Liwadden woont?
Tsja dat is jou eigen keus. :devil
Hoe vallen die shirts überhaupt? Ik wil nog wel eens een rondje hardlopen maar de L van 2 seizoenen terug is niet de L van 20 jaar terug. Net als mijn lichaam.
Citaat van: papier op december 09, 2020, 09:28:21
Hoe vallen die shirts überhaupt? Ik wil nog wel eens een rondje hardlopen maar de L van 2 seizoenen terug is niet de L van 20 jaar terug. Net als mijn lichaam.
Hier boven de 2 meter, XXL nodig. Bij Nike vaak XL, dus ik zou 1 maatje groter nemen bij Craft. Net ook het trainingsoutfitje binnen |:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 08, 2020, 21:49:40
En hoe zou je het uitshirt dan kunnen kopen als je niet in Liwadden woont?
waar woon je dan?
Citaat van: sunderland op december 09, 2020, 11:40:30
waar woon je dan?
Wel nu niet in sunderland.
Maar ik weet het goed gemaakt. Ik maak geld over naar jou en jij koopt het shirt en stuurt het naar mij op. Doe ik er nog wat biertjes voor onder de kerstboom bij. Zo mooi dat je mij wilt helpen _O_. Was iedereen maar zoals jij.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 09, 2020, 13:25:27
Wel nu niet in sunderland.
Maar ik weet het goed gemaakt. Ik maak geld over naar jou en jij koopt het shirt en stuurt het naar mij op. Doe ik er nog wat biertjes voor onder de kerstboom bij. Zo mooi dat je mij wilt helpen _O_. Was iedereen maar zoals jij.
is goed
Citaat van: Galdiano op december 09, 2020, 11:47:46
Ik denk in Amersfoort. :_schater
Hahaa dacht even zien hoe men hier reageert. :devil
Citaat van: sunderland op december 09, 2020, 20:35:52
maat S ?
Ik ben inderdaad goddelijk slank, maar laten we maar met een xl beginnen. Ik stuur wel even een pb. Of wil je jouw bankrekeningnummer voor de liefhebbers hier openbaar maken :proost
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 09, 2020, 20:39:11
Ik ben inderdaad goddelijk slank, maar laten we maar met een xl beginnen. Ik stuur wel even een pb. Of wil je jouw bankrekeningnummer voor de liefhebbers hier openbaar maken :proost
neee
Citaat van: gobo op december 08, 2020, 20:43:05
Uitshirts worden wel verkocht bij die winkel in het centrum. Is nu overigens van voetbalshop.nl
Daar hebben ze ook alleen maar kleine maatjes net als online. Ben er dit weekend speciaal naar toe gereden vanuit Hengelo maar helaas. Volgens mij vallen deze shirts net als die van Quick vrij klein uit.
Citaat van: Tukker op december 09, 2020, 21:57:15
Daar hebben ze ook alleen maar kleine maatjes net als online. Ben er dit weekend speciaal naar toe gereden vanuit Hengelo maar helaas. Volgens mij vallen deze shirts net als die van Quick vrij klein uit.
O jee wordt het echt een S-je :zweep
Ik ben eigenlijk al 1.5 jaar opzoek naar iets van Cambuur in de auto. Een vaantje of een sjaaltje. Tot dusver nergens te koop? :?
Citaat van: thankyou op februari 27, 2021, 08:39:55
Ik ben eigenlijk al 1.5 jaar opzoek naar iets van Cambuur in de auto. Een vaantje of een sjaaltje. Tot dusver nergens te koop? :?
https://www.voetbalshop.nl/sc-cambuur-autosjaal.html ?
Misschien een ideetje om kampioenschap vlaggen te laten drukken en dat we kampioen zijn de vlaggen op te hangen thuis of op het werk enz enz.
Of met een cambuurdres in de auto of misschien hebben jullie ideeën.
Is het nog mogelijk ergens een Cambuur vlag te scoren vandaag?
Citaat van: Unknown op april 16, 2021, 12:25:44
Is het nog mogelijk ergens een Cambuur vlag te scoren vandaag?
Met die vraag zat ik ook al. |:)
Citaat van: Unknown op april 16, 2021, 12:25:44
Is het nog mogelijk ergens een Cambuur vlag te scoren vandaag?
Zaailand net nog 1 gehaald #CambuurKomtEraan
Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2021, 16:04:39
Misschien een ideetje om kampioenschap vlaggen te laten drukken en dat we kampioen zijn de vlaggen op te hangen thuis of op het werk enz enz.
Of met een cambuurdres in de auto of misschien hebben jullie ideeën.
#KomtEraan! |:)
https://www.haanshop.nl/
Kwam dit tegen, de kampioensvlag is er dus. Uiteraard gelijk besteld??
Citaat van: Chielvak19 op april 23, 2021, 08:52:12
https://www.haanshop.nl/
Kwam dit tegen, de kampioensvlag is er dus. Uiteraard gelijk besteld??
verkeerde jaartallen staan erop!
Top, meteen besteld |:)
Mooi vlaggetje |:) |:)
Citaat van: Eewal op april 23, 2021, 09:17:15
verkeerde jaartallen staan erop!
Verwacht je volgend jaar kampioen te worden in de eredivisie, dan? :proost :proost
Het moet zijn Kampioen 2019-2021.
Dat moet je gewoon claimen als club en supporters.
Er zullen ook weinig voetballiefhebbers het daarmee oneens zijn.
Citaat van: Eewal op april 23, 2021, 09:17:15
verkeerde jaartallen staan erop!
2019 mist :_schater
Kampioensmerchandise is er inmiddels ook. Voetbalshop.be / voetbalshop.nl!
Citaat van: Eewal op april 23, 2021, 09:17:15
verkeerde jaartallen staan erop!
Officieel wordt alleen het jaar benoemd waarin het kampioenschap is behaald. 2020 2021 (zonder - ) kun je op 2 manieren interpreteren. ;)
betaald voetbalshop een fee of iets dergelijks aan cambuur om de merchandise van cambuur te mogen verkopen?
ik persoonlijk zie toch liever dat ik de merchandise bij cambuur zelf koop dan bij vs . daarnaast heb ik het idee dat het assortiment in de fanshop aan het kassaplein ook breder was dan nu het geval bij vs.
in het nieuwe stadion, cambuur zelf maar weer een fanshop.
Citaat van: nee,wel? op april 30, 2021, 14:00:26
betaald voetbalshop een fee of iets dergelijks aan cambuur om de merchandise van cambuur te mogen verkopen?
ik persoonlijk zie toch liever dat ik de merchandise bij cambuur zelf koop dan bij vs . daarnaast heb ik het idee dat het assortiment in de fanshop aan het kassaplein ook breder was dan nu het geval bij vs.
in het nieuwe stadion, cambuur zelf maar weer een fanshop.
Zal wel goedkoper wezen om het uit te besteden aan voetbalshop. Vind het ook erg jammer dat het zo moet, en ja het assortiment is inderdaad kleiner geworden.
Citaat van: nee,wel? op april 30, 2021, 14:00:26
betaald voetbalshop een fee of iets dergelijks aan cambuur om de merchandise van cambuur te mogen verkopen?
ik persoonlijk zie toch liever dat ik de merchandise bij cambuur zelf koop dan bij vs . daarnaast heb ik het idee dat het assortiment in de fanshop aan het kassaplein ook breder was dan nu het geval bij vs.
in het nieuwe stadion, cambuur zelf maar weer een fanshop.
Gvd al 2 of 3 maanden geen thuisshirt meer te krijgen in L of XL.. Toch slecht. In deze tijd moet je alles op voorraad hebben om dikke omzetten te maken.
Citaat van: TM op april 30, 2021, 14:56:39
Gvd al 2 of 3 maanden geen thuisshirt meer te krijgen in L of XL.. Toch slecht. In deze tijd moet je alles op voorraad hebben om dikke omzetten te maken.
Wat minder vreten misschien :devil
Misschien kan bij The Saint een cambuur merchandise verkoop komen.
Ik weet niet of cambuur huur moest betalen aan jumbo voor fanshop kassaplein, de vrouw van paul (elftalbegeleider) stond daar als vrijwilligster. Tjamme had wel een betaalde functie ,maar ik weet niet of die er nog zit.
De trui die jan bruin aanhad ,bij uitreiking schaal wou ik graag in het wit hebben maar helaas ,en zo is er wel meer maar schijnbaar moeten we het hier meedoen.
Ik ben op zoek naar echte Cambuur voetbalsokken. Op dit moment zijn er alleen algemene gele sokken te koop, maar er zijn ooit sokken geweest met het wapen er op. Weet iemand of die nog ergens verkrijgbaar zijn of heeft iemand nog oude thuis liggen die ze wel wil verkopen?
Help me _O_
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 02, 2021, 18:04:35
Ik ben op zoek naar echte Cambuur voetbalsokken. Op dit moment zijn er alleen algemene gele sokken te koop, maar er zijn ooit sokken geweest met het wapen er op. Weet iemand of die nog ergens verkrijgbaar zijn of heeft iemand nog oude thuis liggen die ze wel wil verkopen?
Help me _O_
leer toch eens borduren :_schater :_schater
Citaat van: zeewolde op juni 02, 2021, 18:34:41
leer toch eens borduren :_schater :_schater
Bedankt Zeewolde.... Jij had geen behoefte om een beetje mee te draaien in de pool merk ik wel l0l
Is er al wat bekend wanneer het uitshirt en de nieuwe trainingskleding komt?
Op voetbalshop tot nu toe alleen kleding van afgelopen seizoen en het nieuwe thuisshirt.
Het nieuwe uitshirt is zojuist gepresenteerd.
(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2021/07/Uitshirt-spelers-16-865x656.jpg)
Anders dan andere jaren met meer verloop van kleuren (moet rook voorstellen) maar volgens mij een prachtig uitshirt! |:)
Schitterend |:)
Cambuur op social media; het was NIKS, maar het is nu ALLES! prachtig filmpje, complimenten.
Lijkt het allemaal niet wat teveel op elkaar? Komt er nog een tenue 3?
Citaat van: Eewal op juli 30, 2021, 10:44:28
Cambuur op social media; het was NIKS, maar het is nu ALLES! prachtig filmpje, complimenten.
Lijkt het allemaal niet wat teveel op elkaar? Komt er nog een tenue 3?
Begreep dat het rood/witte tenue van vorig jaar als 3e gebruikt gaat worden.
Wel echt enorm gaaf die tekst in de kraag en dat rook effect. Speelt perfect in op de uitduels. Chapeau |:)
Wel een beetje apart dat de 3 mannen die Corona hebben hier bij elkaar staan ?
Het rood/witte uitshirt van vorig seizoen zal dit seizoen inderdaad als 3e shirt worden gebruikt:
SC Cambuur 3e Shirt 2021-2022
https://www.voetbalshop.nl/sc-cambuur-uitshirt-2020-2021.html
Net t uitshirt gehaald.. erg mooi! Valt wel kleiner dan het thuisshirt
Een schitterend shirt en dan te bedenken dat ze het Zwolle uitshirt behoorlijk hebben verpest. Nee, ik vind het zeer zeker een kunstwerkje met dat gele rondom het logo.
Citaat van: Stiens op juli 30, 2021, 10:27:17
Het nieuwe uitshirt is zojuist gepresenteerd.
(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2021/07/Uitshirt-spelers-16-865x656.jpg)
Anders dan andere jaren met meer verloop van kleuren (moet rook voorstellen) maar volgens mij een prachtig uitshirt! |:)
En dan gooien wij een geel potje en dan heb ik drie stewards in mijn nek en een SV. Laten we het dit jaar eens proberen
Heel veel maten al uitverkocht van nieuwe uitshirt.
Slecht ingekocht of loopt het zo hard?
Voor de sjaalliefhebbers: de winkel van Voetbalshop aan t Zaailand heeft nu een nieuwe (soort) sjaal beschikbaar. 12,50€
Voor de liefhebbers van vaantjes: bij de Voetbalshop in de stad liggen weer vanen en baniertjes!
Citaat van: Chielvak19 op september 30, 2021, 08:52:58
Voor de liefhebbers van vaantjes: bij de Voetbalshop in de stad liggen weer vanen en baniertjes!
oke bedankt |:)
Voor de liefhebber: bij Voetbalshop Lwd en online hebben ze momenteel Eredivisie replicaballen met ons wapen erop. 20? per stuk
Citaat van: Chielvak19 op oktober 15, 2021, 10:53:09
Voor de liefhebber: bij Voetbalshop Lwd en online hebben ze momenteel Eredivisie replicaballen met ons wapen erop. 20? per stuk
Heb je een linkje?
https://www.voetbalshop.nl/sc-cambuur-eredivisiebal-2021-2022.html
Top :thumbsup
'Foute' Cambuur kersttrui binnen ??n dag uitverkocht. 'De trui sit as getten. Ik wol mei krysttiid noait wer in oare trui oan'
Het sportieve succes van SC Cambuur gaat verder dan een (voorlopig) schitterende vijfde plek in de stand van de Eredivisie. De driehonderd ?foute? kersttruien die de Leeuwarder club liet maken waren dit weekeinde in ??n dag weg.
Friesch Dagblad (https://frieschdagblad.nl/sport/Foute-Cambuur-kersttrui-binnen-??n-dag-uitverkocht-27269382.html)
Citaat van: Viper op november 29, 2021, 15:00:18
'Foute' Cambuur kersttrui binnen ??n dag uitverkocht. 'De trui sit as getten. Ik wol mei krysttiid noait wer in oare trui oan'
Het sportieve succes van SC Cambuur gaat verder dan een (voorlopig) schitterende vijfde plek in de stand van de Eredivisie. De driehonderd ?foute? kersttruien die de Leeuwarder club liet maken waren dit weekeinde in ??n dag weg.
Friesch Dagblad (https://frieschdagblad.nl/sport/Foute-Cambuur-kersttrui-binnen-??n-dag-uitverkocht-27269382.html)
net als vorig jaar. Zijn gewoon veel te weinig besteld.
Citaat van: zeewolde op november 29, 2021, 15:37:04
net als vorig jaar. Zijn gewoon veel te weinig besteld.
Misschien een idee om een pre order in te voeren, dan weet je op voorhand of het een succes kan worden.
Nieuwe uitshirt was ook een drama
Die 3d puzzel van het Cambuurstadion, waarvoor je bij de 3 lokale Jumbo's kunt sparen, dat is een leuke actie.
Is die puzzel ook ergens te koop, net wat voor de kids tijdens de kerstvakantie.
Citaat van: SCC op december 01, 2021, 10:07:08
Die 3d puzzel van het Cambuurstadion, waarvoor je bij de 3 lokale Jumbo's kunt sparen, dat is een leuke actie.
Is die puzzel ook ergens te koop, net wat voor de kids tijdens de kerstvakantie.
Cambuur geeft dit als antwoord op iemand op Twitter 'Hoi AJ! De 3D-puzzel is (vanwege de gelimiteerde oplage) niet los verkrijgbaar.'
Helaas niet dus. Nogal een gemiste kans lijkt mij, ik denk dat dit namelijk helemaal in deze tijd wel aardig had verkocht.
En hij is nog mooi ook _O_
Hij staat hier al in volle glorie!
Ik wacht nog op een mooie glazen display box
Mooi aandenken voor later
Maar inderdaad; Een gemiste kans gezien het oog op vele supporters buiten Leeuwarden
In Nijmegen kun je sparen voor De Goffert.
Het voordeel is dat je niet in elkaar hoeft te zetten want die dondert dan vanzelf weer uit elkaar.
Citaat van: Drumfather SCC op december 01, 2021, 12:23:51
En hij is nog mooi ook _O_
Hij staat hier al in volle glorie!
Ik wacht nog op een mooie glazen display box
Mooi aandenken voor later
Maar inderdaad; Een gemiste kans gezien het oog op vele supporters buiten Leeuwarden
Die had ik ook wel graag gewild ja.....
Via kick uitgevers de historische Cambuur kalender gekocht om deze kado te geven aan een oud speler van onze club. Mooie foto's en groot van formaat.
De prijs was ? 25,00 dus mag je verwachten dat het product kwalitatief niet te wensen overlaat.
Nou niets is minder waar, het papier kreukt al als je er naar ziet.
Heb er maar een mooie jenever (Skeeve) bij gedaan, bij voldoende inname zie je de kreukels niet.
Ondanks de mooie foto's niet een aanrader.
https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1542795153328463872
Het nieuwe thuisshirt heeft het stadion erop staan |:)
Citaat van: hobbes op juli 01, 2022, 11:04:39
https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1542795153328463872
Het nieuwe thuisshirt heeft het stadion erop staan |:)
WAUW!! |:)
Prachtig
Heel mooi _O_
Prachtig tenue. Hoe vallen die craft shirts eigenlijk?
Prachtig shirt! _O_ |:)
Citaat van: Inferno-058 op juli 01, 2022, 11:33:54
Prachtig tenue. Hoe vallen die craft shirts eigenlijk?
Moet je aan Kallon vragen
Vanavond als we bij VV DTD de eerste oefenwedstrijd van het seizoen spelen tegen SV Meppen is het shirt voor het eerst verkrijgbaar bij de speciale merchandise stand. Vanaf vrijdag 8 juli is het shirt ook verkrijgbaar in onze webshop en bij Voetbalshop.nl-winkel in het Zaailand. De broeken en kousen zijn eveneens op een later moment aan te schaffen.
Bron: Cambuur.nl
Mooi shirt.
Citaat van: papier op juli 01, 2022, 11:48:23
Moet je aan Kallon vragen
Omdat hij de Robben van Cambuur is/was?
Bij Kallon veel te ruim en bij mij veel te krap.... :_spank
Citaat van: Cambuur.nl op juli 01, 2022, 12:08:21
Vanaf vrijdag 8 juli is het shirt ook verkrijgbaar in onze webshop
Besteld |:)
Bij voetbalshop aan het zaailand na amper 1 dag in no time alle volwassen maten uitverkocht :insane
Citaat van: Zuid1991 op juli 08, 2022, 17:49:42
Bij voetbalshop aan het zaailand na amper 1 dag in no time alle volwassen maten uitverkocht :insane
Die hebben ook altijd super slechte voorraad. Van alles niks. Meer een uithangbord voor hun website dan een echte winkel.
Hele Cambuur merchandise is al tijden 1 dikke sjompetroep.
Alles grote maten is in no time uitverkocht, verleden jaar wou ik graag zon presentatie jasje , nu graag een thuisshirt.....maar nee hoor alles is niet verkrijgbaar.
Daar is nog zoveel centjes te verdienen maar komt hier nooit van de grond. Shirts in 3 4 en 5 xl...moet jij s kijken hoeveel je daar van verkoopt. Blijft een knoeierij in Leeuwarden net als dat armetierige fanshop hoekje in de Jumbo ;(
Helemaal mee eens. Wil altijd wel wat nieuwe dingen hebben ook voor de jeugd. Is altijd slecht te krijgen.
Ook bv kersttrui was slecht leverbaar. Hier haalt nog heel veel extra omzet te halen.
Inderdaad niet goed, wordt ook voor de volwassen maten veel te weinig ingekocht.
Met de huidige prijzen moet je gewoon doorpakken nu. Anders aan het eind van het seizoen met 30% korting verkopen, maak je nog steeds winst.
Dit vond je niet toevallig, bij FC G ben je Koene vandeLaak, ook met je eerste bericht. Hoop dat niemand hier in gaat trappen.
Delfzijl, ik rapporteer hem bij deze. Dan weet je vast waar het wegkomt.
:R
Kan de originele posting al niet eens meer vinden... Dank Zeewolde
Zijn er meer mensen die de Cambuur-app niet meer kunnen vinden in de App-store? De app wordt nog wel gewoon bijgewerkt qua nieuws en dergelijke, maar hoe is ie te downloaden?
In die PLay-store is hij nog wel te vinden..
Wie heeft er al zon mooi anthem trainingsjack ???? Alweer uitverkocht natuurlijk, en ook die mooie trainingsshirts mat dat camo blauw geel. Ik hoop dat deze merchandise ook een flinke uplift krijgt in het nieuwe stadion. Zon houten tafeltje met een paar shirts en sjaaltjes erop gisteravond......pfff
Voor een profclub als Cambuur met een hondstrouwe aanhang is dit iets waar nodig naar gekeken moet worden.
Ook hier kan geld verdiend worden Cambuur!
Denk je een uniek trainingsshirt te hebben:
https://www.instagram.com/p/CxlbxaQswge/ (https://www.instagram.com/p/CxlbxaQswge/)
Hashtag United :_schater
Terug op voorraad in onze webshop! https://www.voetbalshop.nl/adidas-sc-cambuur-warming-up-trainingsshirt-2023-2024-geel-blauw.html
Cambuur warming-up shirt
Bron: Facebook Cambuur
Citaat van: Stiens op september 29, 2023, 11:12:21
Terug op voorraad in onze webshop! https://www.voetbalshop.nl/adidas-sc-cambuur-warming-up-trainingsshirt-2023-2024-geel-blauw.html
Cambuur warming-up shirt
Bron: Facebook Cambuur
54 euro.. :_schater
En zo'n eenvoudige mini-dress voor in de auto? Waar te koop?
Citaat van: Stiens op september 29, 2023, 11:12:21
Terug op voorraad in onze webshop! https://www.voetbalshop.nl/adidas-sc-cambuur-warming-up-trainingsshirt-2023-2024-geel-blauw.html
Cambuur warming-up shirt
Bron: Facebook Cambuur
Zoon zal wel balen. Was de enige elke week op trainingsveld met het shirt. :_schater
Zijn de kersttruien er alweer?
Citaat van: Andy King op september 29, 2023, 11:39:07
En zo'n eenvoudige mini-dress voor in de auto? Waar te koop?
gratis bij seizoenskaart?.
XL al weer uitverkocht :_spank
Ook deze keer was het niet veel wat ze leverden, volgende levering zal wel pas over 2 maanden zijn
hoop dat cambuur zelf de merchandise weer gaat doen in het nieuwe stadion,dat voetbalshop vind ik niks
Citaat van: nee,wel? op december 07, 2023, 03:18:16
hoop dat cambuur zelf de merchandise weer gaat doen in het nieuwe stadion,dat voetbalshop vind ik niks
Waarom dan?
Waarschijnlijk omdat ie daar om 03:18 vannacht ineens aan dacht. :devil
Citaat van: nee,wel? op december 07, 2023, 03:18:16
hoop dat cambuur zelf de merchandise weer gaat doen in het nieuwe stadion,dat voetbalshop vind ik niks
Wat vind je er niets aan? De prijzen zullen niet lager worden als Cambuur het zelf gaat beheren, en logistiek gezien durf ik wel te beweren dat Voetbalshop dat beter op orde heeft dan Cambuur zelf aangezien het hun core business is.
Citaat van: janou op december 07, 2023, 10:59:07
Wat vind je er niets aan? De prijzen zullen niet lager worden als Cambuur het zelf gaat beheren, en logistiek gezien durf ik wel te beweren dat Voetbalshop dat beter op orde heeft dan Cambuur zelf aangezien het hun core business is.
Ik vind het assortiment maar karig, en als professionele club moet je daarnaast gewoon een eigen fanshop hebben. Vooral als je een stabiele eredivisionist wil worden. Het is totaal niet representatief. Je hebt in de stad nu niet eens een echte Cambuurfanshop.
Citaat van: Inferno-058 op december 07, 2023, 11:14:41
Ik vind het assortiment maar karig, en als professionele club moet je daarnaast gewoon een eigen fanshop hebben. Vooral als je een stabiele eredivisionist wil worden. Het is totaal niet representatief. Je hebt in de stad nu niet eens een echte Cambuurfanshop.
Dit is toch gewoon gebaseerd op gevoel. Ik denk namelijk dat het helemaal niet rendabel is om een eigen fanshop te hebben die de hele week open is. In de binnenstad heb je bij voetbalshop nu een gedeelte dat specifiek van Cambuur is. Cambuur is geen club die 100.000 shirtjes verkoopt op jaarbasis he, en daarnaast koopt een groot gedeelte de de kleding ook online, waardoor je als club dat ook moet faciliteren m.b.t. logistieke afhandeling. Waarom ''Moet'' Cambuur dan een fanshop hebben als het wellicht wel niet rendabel is en wat voor toegevoegde waarde heeft het als het niet rendabel is en alleen maar geld kost? Juist met voetbalshop heb je de schaalbaarheid om op en af te schalen qua grootte. Wel zou het inderdaad mooi zijn als er bij de wedstrijddagen shirtjes en sjaaltjes verkocht worden bij het stadion. Maar dat gebeurt nu ook al.
Dus ja, ik zou een eigen fanshop ook mooi vinden, maar juist met het oog op de toekomst is dit een logische keuze vanwege de schaalbaarheid.
misschien is het een gevoels matig iets ja als ik merchandise bij cambuur zelf koop dan heb ik daar meer mee op, dat dat ik dat bij een goedbedoelde verkoper in de voetbalshop koop die je met dezelfde fake glimlach een fcg of dkv shirt verkoopt wat intereseert die gast dat nou........ en ja het assortiment en voorraad is karig en als je vraagt wanneer een artikel weer op voorraad is weten ze het niet.
ik vind gewoon dat cambuur zelf de merchandise weer moet gaan doen en een mooie fanshop moet hebben in het nieuwe stadion, ook hier kun je gebruik maken van leerlingen van firda en wie zegt dat de shop de hele week open moet?
maar nogmaals dat is mijn mening.
Citaat van: nee,wel? op december 08, 2023, 16:44:00
misschien is het een gevoels matig iets ja als ik merchandise bij cambuur zelf koop dan heb ik daar meer mee op, dat dat ik dat bij een goedbedoelde verkoper in de voetbalshop koop die je met dezelfde fake glimlach een fcg of dkv shirt verkoopt wat intereseert die gast dat nou........ en ja het assortiment en voorraad is karig en als je vraagt wanneer een artikel weer op voorraad is weten ze het niet.
ik vind gewoon dat cambuur zelf de merchandise weer moet gaan doen en een mooie fanshop moet hebben in het nieuwe stadion, ook hier kun je gebruik maken van leerlingen van firda en wie zegt dat de shop de hele week open moet?
maar nogmaals dat is mijn mening.
Er is toch een fanshop naast het stadion die tijdens wedstrijddagen open is?
Citaat van: papier op december 09, 2023, 13:46:12
Er is toch een fanshop naast het stadion die tijdens wedstrijddagen open is?
dat bezemhok ken je toch geen fanshop noemen
https://www.voetbalshop.nl/adidas-sc-cambuur-warming-up-trainingsshirt-2023-2024-geel-blauw.html
Komen deze shirts eigenlijk nog?
Waar blijft de merchandise voor de halve finale beker eigenlijk. Man wat laten ze hier weer een bak geld liggen. Commercieel is er nog veel te winnen.
Citaat van: beam op februari 16, 2024, 07:58:09
Waar blijft de merchandise voor de halve finale beker eigenlijk. Man wat laten ze hier weer een bak geld liggen. Commercieel is er nog veel te winnen.
Halve finale zit (bijna) niemand op te wachten. Waar zat je aan te denken? Half om half sjaals? :_schater
Gewoon in april uitpakken tijdens de finale. |:)
Citaat van: beam op februari 16, 2024, 07:58:09
Waar blijft de merchandise voor de halve finale beker eigenlijk. Man wat laten ze hier weer een bak geld liggen. Commercieel is er nog veel te winnen.
klopt ik ben helemaal eens druk nou gewoon sjaals af .
Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2024, 08:53:27
klopt ik ben helemaal eens druk nou gewoon sjaals af .
Zijn ze mee bezig kreeg ik te horen..
Citaat van: beam op februari 16, 2024, 07:58:09
Waar blijft de merchandise voor de halve finale beker eigenlijk. Man wat laten ze hier weer een bak geld liggen. Commercieel is er nog veel te winnen.
Dat heeft toch met levertijd te maken :thumbsup
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 01:34:43
https://www.voetbalshop.nl/adidas-sc-cambuur-warming-up-trainingsshirt-2023-2024-geel-blauw.html
Komen deze shirts eigenlijk nog?
ik had vs gemaild maar ze wisten het niet of ze nog kwamen,ik heb er zelf helaas ook nog niet 1 kunnen bemachtigen. :zucht
Cupfighters sjaaltjes zij nu in de voetbalshop in het Zaailand te krijgen |:)
Citaat van: Leovardiascc op februari 21, 2024, 13:43:28
Cupfighters sjaaltjes zij nu in de voetbalshop in het Zaailand te krijgen |:)
Foto ?
(https://www.voetbalshop.nl/media/catalog/product/cache/d81c8dc66c69ceb69419c2e7e72e896d/2/5/255449_sc-cambuur-bekersjaal.jpg)
(https://www.voetbalshop.nl/media/catalog/product/cache/d81c8dc66c69ceb69419c2e7e72e896d/2/5/255392_sc-cambuur-bekersjaal_1.jpg)
Ook online te verkrijgen: https://www.voetbalshop.nl/sc-cambuur-bekersjaal.html
Mooi dat er steeds meer artikelen bij komen, zag ook al sjaal en vlag van 'bedankt cambuurplein'. Valt nog zoveel meer uit te halen voor Cambuur. Hopelijk komt bij het nieuwe stadion ook weer een echte fanshop.
Citaat van: Bernardo op februari 21, 2024, 14:43:44
Mooi dat er steeds meer artikelen bij komen, zag ook al sjaal en vlag van 'bedankt cambuurplein'. Valt nog zoveel meer uit te halen voor Cambuur. Hopelijk komt bij het nieuwe stadion ook weer een echte fanshop.
Moet zeggen dat er toch wat meer uit zo'n vlag gehaald kon worden. had een foto van het oude stadion op de vlag gezet o.i.d. Vind het bij de sjaals erg mooi dat ze alle logo's erop hebben staan.
Citaat van: Bernardo op februari 21, 2024, 14:43:44
Mooi dat er steeds meer artikelen bij komen, zag ook al sjaal en vlag van 'bedankt cambuurplein'. Valt nog zoveel meer uit te halen voor Cambuur. Hopelijk komt bij het nieuwe stadion ook weer een echte fanshop.
er komt een fanshop in het nieuwe stadion :thumbsup
Klopt op commercieel kunnen we nog hele grote stappen maken :y
Hoorde dat er heel veel van die sjaals zijn verkocht |:)
https://staantribune.nl/shop/boeken/estadio-4-cambuurstadion-pre-order/ (https://staantribune.nl/shop/boeken/estadio-4-cambuurstadion-pre-order/)
Staantribune gaat een boek over onze Grande Dame uitbrengen die gelimiteerd is tot 1000 exemplaren
Kost ? 19,64 in bovenstaande Pre-Order
200 pagina's en je naam komt ook nog eens in het boek te staan samen met alle andere bestellers
Citaat van: Drumfather SCC op april 27, 2024, 12:38:02
https://staantribune.nl/shop/boeken/estadio-4-cambuurstadion-pre-order/ (https://staantribune.nl/shop/boeken/estadio-4-cambuurstadion-pre-order/)
Staantribune gaat een boek over onze Grande Dame uitbrengen die gelimiteerd is tot 1000 exemplaren
Kost ? 19,64 in bovenstaande Pre-Order
200 pagina's en je naam komt ook nog eens in het boek te staan samen met alle andere bestellers
Wat is dat voor iets, de staantribune, zit daar kwaliteit in?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 27, 2024, 13:21:23
Wat is dat voor iets, de staantribune, zit daar kwaliteit in?
Hij valt hier al vanaf het begin twee-maandelijks op de mat. Mooie foto's; leuke verhalen, veelal over clubs waar je niet vaak wat over leest.
Je zou, om te proberen, 5 edities kunnen uitzoeken voor maar 30 eurootjes:
https://staantribune.nl/shop/magazines/pakketten/5-staantribunes-naar-keuze/ (https://staantribune.nl/shop/magazines/pakketten/5-staantribunes-naar-keuze/)
Veel boeken die door Staantribune zijn uitgegeven heb ik ook op de plank staan, zoals Voetbalstad Belfast (door Cambuurfan Wouter Schollema); Glorious Hearts of Van Whickham naar Wembley.
Edit:
Even opgezocht: in nr 40 zit bijvoorbeeld een rubriekje over Leeuwarden.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 27, 2024, 15:23:01
Hij valt hier al vanaf het begin twee-maandelijks op de mat. Mooie foto's; leuke verhalen, veelal over clubs waar je niet vaak wat over leest.
Je zou, om te proberen, 5 edities kunnen uitzoeken voor maar 30 eurootjes:
https://staantribune.nl/shop/magazines/pakketten/5-staantribunes-naar-keuze/ (https://staantribune.nl/shop/magazines/pakketten/5-staantribunes-naar-keuze/)
Veel boeken die door Staantribune zijn uitgegeven heb ik ook op de plank staan, zoals Voetbalstad Belfast (door Cambuurfan Wouter Schollema); Glorious Hearts of Van Whickham naar Wembley.
Edit:
Even opgezocht: in nr 40 zit bijvoorbeeld een rubriekje over Leeuwarden.
Leuk man, dan ga ik bestellen, maar ik zie geen mogelijkheid om je naam te laten vermelden of gaat dat vanzelf?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 27, 2024, 15:29:56
Leuk man, dan ga ik bestellen, maar ik zie geen mogelijkheid om je naam te laten vermelden of gaat dat vanzelf?
Als je dat boek wat Drumfather zei pre-ordered, gebeurt dat automatisch:
Naamsvermelding
Als je het boek in de voorverkoop bestelt, wordt je voor- en achternaam achterin het boek vermeld. Controleer dus goed de spelling van je naam. Naam besteller = naam in het boek (tenzij anders aangegeven). Laat jezelf vereeuwigen in het afscheidsboek van het historische stadion van Cambuur.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 27, 2024, 15:36:06
Als je dat boek wat Drumfather zei pre-ordered, gebeurt dat automatisch:
Naamsvermelding
Als je het boek in de voorverkoop bestelt, wordt je voor- en achternaam achterin het boek vermeld. Controleer dus goed de spelling van je naam. Naam besteller = naam in het boek (tenzij anders aangegeven). Laat jezelf vereeuwigen in het afscheidsboek van het historische stadion van Cambuur.
Mooi ik heb besteld als Goyko Kuzmanovic :_schater, en besteladres mijn eigen naam
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 27, 2024, 15:38:46
Mooi ik heb besteld als Goyko Kuzmanovic :_schater, en besteladres mijn eigen naam
Dan komt er altijd een goede naam in :P
Heb je ook een bestelbevestiging? Ik heb gister in het stadion via mobiel besteld en betaald, maar nog geen bevestiging. Misschien heb ik per ongeluk mijn mail verkeerd ingevuld :_spank
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 27, 2024, 15:41:22
Dan komt er altijd een goede naam in :P
Heb je ook een bestelbevestiging? Ik heb gister in het stadion via mobiel besteld en betaald, maar nog geen bevestiging. Misschien heb ik per ongeluk mijn mail verkeerd ingevuld :_spank
Ik heb ook nog geen bevestiging HoVoCa! Maar wel het juiste mailadres ingevuld
Komt wel goed juh ;)
Er is gisteren een bericht gepubliceerd door Staantribune, door de vele drukte kon de website het niet aan. Iedereem die heeft betaald krijgt het, maar alleemn bevestiging is niet gestuurd.
Dank beide :thumbsup
Van Middlesbrough naar Millwall is ook een leuk boek om te lezen. Uitgebracht door Staantribune. Gaat over veelal klassieke Engelse clubs.
Citaat van: LWD vak 7 op april 28, 2024, 08:00:18
Van Middlesbrough naar Millwall is ook een leuk boek om te lezen. Uitgebracht door Staantribune. Gaat over veelal klassieke Engelse clubs.
dat is zeker prachtig. Stukje over Grimsby Town vergeet ik nooit weer. Iedereen wil maar naar de topclubs van nu maar in de lagere divisies leven de mensen veel meer voor hun clubs.
Citaat van: sunderland op april 28, 2024, 21:10:17
dat is zeker prachtig. Stukje over Grimsby Town vergeet ik nooit weer. Iedereen wil maar naar de topclubs van nu maar in de lagere divisies leven de mensen veel meer voor hun clubs.
Jaren terug allemaal van die gekken Britten in Leeuwarden toen Harteloop United hier kwam voor een oefenwedstrijd op de Hertgang. Zou mooi zijn als we weer eens tegen zo'n laagvlieger oefenen in Leeuwarden, alleen al voor die dronken britten op de Leeuwarder terrasjes.
Citaat van: papier op april 29, 2024, 09:27:25
Jaren terug allemaal van die gekken Britten in Leeuwarden toen Harteloop United hier kwam voor een oefenwedstrijd op de Hertgang. Zou mooi zijn als we weer eens tegen zo'n laagvlieger oefenen in Leeuwarden, alleen al voor die dronken britten op de Leeuwarder terrasjes.
:_schater
Trouwens, vertel het tegen je Cambuur-vrienden en - kennissen van de tribune..... er zijn reeds meer dan 800 van de 1.000 exclusieve exemplaren verkocht! Pre-order, zolang het nog kan, hier: https://staantribune.nl/shop/boeken/estadio-4-cambuurstadion-pre-order/
Nu wel bericht dus
Ik heb het boek ook besteld onder de naam Silvester van de Water, krijgt ie toch nog mooi plekkie in het boek :devil :devil
Citaat van: Bussum op april 29, 2024, 17:39:43
Ik heb het boek ook besteld onder de naam Silvester van de Water, krijgt ie toch nog mooi plekkie in het boek :devil :devil
Ik heb net de bestelling geannuleerd l0l
:_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 29, 2024, 17:45:22
Ik heb net de bestelling geannuleerd :_schater :_schater
komt er ook weer een spelers kleding verkoop?
Estadio boek binnen, erg mooi op het eerste gezicht. Niet gelukt om Kuzmanovic in het boek te krijgen verdomme 8)
Is al bekend wanneer het nieuwe shirt gepresenteerd wordt?
Citaat van: NRG op juni 30, 2024, 15:22:58
Is al bekend wanneer het nieuwe shirt gepresenteerd wordt?
Volgende week vrijdag lijkt mij.
Mooie trainingsshirts trouwens!
Blij met de trainingslijn, gelukkig binne we afstapt van dat afzichtelijke blauwwit?..
De trainingsbroek valt relatief klein, ik suu de broek dan ook een maatsje groater bestelle. De trainingsshirt vielen vorig jaar nogal groat uut, dit jaar niet.
Ben zeer benieuwd naar de wedstrijd shirts?!
Citaat van: Leovardia op juli 03, 2024, 17:52:54
Blij met de trainingslijn, gelukkig binne we afstapt van dat afzichtelijke blauwwit?..
De trainingsbroek valt relatief klein, ik suu de broek dan ook een maatsje groater bestelle. De trainingsshirt vielen vorig jaar nogal groat uut, dit jaar niet.
Ben zeer benieuwd naar de wedstrijd shirts?!
Marketing technisch kun je veel beter voor blauw kiezen.
Blauw verkoopt gewoon beter dan geel.
Verwacht niet veel van de verkoop van geel.
Benieuwd naar warming-up shirt en wedstrijd tenues.
Citaat van: Galdiano op juli 03, 2024, 18:48:22
Marketing technisch kun je veel beter voor blauw kiezen.
Blauw verkoopt gewoon beter dan geel.
Verwacht niet veel van de verkoop van geel.
Benieuwd naar warming-up shirt en wedstrijd tenues.
Eens hoor, si?n oek liever blauw as basis maar dan w?l met gele accenten en niet een verkapt dkv outfit met een Cambuur wapen.
Anderszijds binne de jongeren gek op die felle kleuren, si?st ut oek bij veel buutenl?nse clubs.
Citaat van: Leovardia op juli 03, 2024, 19:05:42
Eens hoor, si?n oek liever blauw as basis maar dan w?l met gele accenten en niet een verkapt dkv outfit met een Cambuur wapen.
Anderszijds binne de jongeren gek op die felle kleuren, si?st ut oek bij veel buutenl?nse clubs.
We sien t wel
Sneak preview van het nieuwe shirt
https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1809167932112429171?t=I5HG4NBs45jOk3FAHL82vA&s=19
Jammer van het afschuwelijke Pama logo ;( Ik mis het jubileum wapen van het 50 jarig bestaan.
Zonde ja, Pama logo heeft toch ook nooit op het shirt gestaan? Waarom nu wel :zucht
Citaat van: Galdiano op juli 05, 2024, 13:03:34
Ik mis het jubileum wapen van het 50 jarig bestaan.
Inderdaad, zelfde gedachte hier. Die was o zo mooi.
Basic shirt, niet bijzonder. Iets beter dan van afgelopen seizoen. Parma logo is jammer, het idee was goed.
Ik vind het nieuwe shirt echt prachtig! Mooi klassiek, zonder rare fratsen. Deze gaat weer mee op vakantie.
Prima zoals een thuis shirt hoort te zijn :thumbsup
Citaat van: NRG op juli 05, 2024, 17:32:25
Ik vind het nieuwe shirt echt prachtig! Mooi klassiek, zonder rare fratsen. Deze gaat weer mee op vakantie.
Levering op zijn vroegst eind juli. Laat maar?
Gewoon klassiek zoals het hoort. Gele sokken ook prachtig.
Als ik toch ??n min puntje mag noemen: het Adidas logo in zwart ipv baluw. :_spank
Vind al die logotjes onder de kraag spuuglelijk, had liever dan alleen het oudste of nieuwste logo gezien.
Voor de rest weinig van te vinden, lijkt erg op shirt van paar jaar terug.
Citaat van: drg op juli 05, 2024, 18:36:05
Vind al die logotjes onder de kraag spuuglelijk, had liever dan alleen het oudste of nieuwste logo gezien.
Voor de rest weinig van te vinden, lijkt erg op shirt van paar jaar terug.
Dat wordt er toch gewoon opgedrukt lijkt mij. Dat kunnen ze zo weglaten.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 06, 2024, 14:52:56
Estadio boek binnen, erg mooi op het eerste gezicht. Niet gelukt om Kuzmanovic in het boek te krijgen verdomme 8)
Je kunt altijd mijn naam nog lezen Kuz....., je Cambuuronline vriend ! |:)
Citaat van: drg op juli 05, 2024, 18:36:05
Vind al die logotjes onder de kraag spuuglelijk, had liever dan alleen het oudste of nieuwste logo gezien.
Voor de rest weinig van te vinden, lijkt erg op shirt van paar jaar terug.
Erg lelijk inderdaad en ook nog eens niet recht naast elkaar uitgelijnt |:) ;(
Oldehove als liniaal gebruikt
Jah hoor... is weer s wat nieuws en op alweer....gloeiende,gloeiende :wall
Wanneer is het nieuwe uitshirt bekend? Wat duurt dit weer ongelofelijk lang :rodekaart
En wanneer komt het warming up shirt in de verkoop?
Citaat van: De Gast op augustus 01, 2024, 21:42:59
En wanneer komt het warming up shirt in de verkoop?
Bedo?lst die gele? Die is al in de verkoop.
Hij is wel geel, maar lichter, een motiefje op het shirt en adidas strepen van nek tot bovenkant arm.
Nieuwe uitshirt
https://www.voetbalshop.nl/adidas-sc-cambuur-uitshirt-2024-2025.html
(https://www.voetbalshop.nl/media/catalog/product/cache/d81c8dc66c69ceb69419c2e7e72e896d/2/6/263055_adidas-sc-cambuur-uitshirt-2024-2025_1.jpg)
Prima shirt :thumbsup
Tja. Zo mooi als vorig seizoen kon natuurlijk niet. Maar op zich niks mis met dit shirt. Jammer dat het nu pas gepresenteerd wordt. Vind het het altijd wel leuk om het nieuwe shirt mee te nemen op vakantie.
(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2024/08/DSC01621-7-scaled.jpg)
(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2024/08/DSC01668-11-1-scaled.jpg)
(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2024/08/DSC01700-17-scaled.jpg)
Mwoah, ik vind 'm niet zo mooi.
Strak shirt weer! Die voegen we toe aan de collectie |:)
Citaat van: Eewal op augustus 02, 2024, 15:43:58
Mwoah, ik vind 'm niet zo mooi.
Sowieso ben ik nooit fan van witte shirts, maar in dit geval had het nog wel lelijker gekund. Voor een seizoen kan ik er mee leven.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 02, 2024, 19:27:40
Sowieso ben ik nooit fan van witte shirts, maar in dit geval had het nog wel lelijker gekund. Voor een seizoen kan ik er mee leven.
Ik vind wit juist mooi, wordt de 3de in de verzameling
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 02, 2024, 19:45:56
Ik vind wit juist mooi, wordt de 3de in de verzameling
https://www.oldfootballshirts.com/nl/teams/c/cambuur/old-cambuur-football-shirt-s20263.html (https://www.oldfootballshirts.com/nl/teams/c/cambuur/old-cambuur-football-shirt-s20263.html)
? ;)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 02, 2024, 20:30:21
https://www.oldfootballshirts.com/nl/teams/c/cambuur/old-cambuur-football-shirt-s20263.html (https://www.oldfootballshirts.com/nl/teams/c/cambuur/old-cambuur-football-shirt-s20263.html)
? ;)
Dat is er inderdaad 1 van _O_
Citaat van: NRG op augustus 02, 2024, 15:28:56
Tja. Zo mooi als vorig seizoen kon natuurlijk niet. Maar op zich niks mis met dit shirt. Jammer dat het nu pas gepresenteerd wordt. Vind het het altijd wel leuk om het nieuwe shirt mee te nemen op vakantie.
Vind dit uitshirt mooier dan die vorig jaar. Die van vorig jaar was erg basic. Zwart is mooi, maar voor de rest? In deze is de skyline verwerkt en opzich vind ik die streep ook wel wat hebben.
https://tinypic.host/image/20240804-092239.DWC3Jc
https://tinypic.host/image/20240804-092249.DWC5ZZ
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 04, 2024, 09:27:16
https://tinypic.host/image/20240804-092239.DWC3Jc
https://tinypic.host/image/20240804-092249.DWC5ZZ
Oeeee die is mooi
Citaat van: De Gast op augustus 01, 2024, 22:42:47
Hij is wel geel, maar lichter, een motiefje op het shirt en adidas strepen van nek tot bovenkant arm.
https://www.voetbalshop.nl/adidas-sc-cambuur-warming-up-trainingsshirt-2024-2025.html
Ik denk dat jij deze bedoelde, vanaf nu beschikbaar :)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 02, 2024, 19:45:56
Ik vind wit juist mooi, wordt de 3de in de verzameling
Zag net ook een mooie witte kroon worst lopen
Prachtig stadion veel mensen die positief waren :thumbsup
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2024, 11:26:36
Zag net ook een mooie witte kroon worst lopen
Adidas beste kwaliteit sinds jaaaaaaaaaaren, wat een verschil met Craft etc. _O_
Weet ook iemand of er ergens nog een traingshirt beschikbaar is van vorig seizoen?
Dat shirt van Adidas met al die kleuren, maat S.
Citaat van: sunderland op augustus 21, 2024, 18:48:19
Weet ook iemand of er ergens nog een traingshirt beschikbaar is van vorig seizoen?
Dat shirt van Adidas met al die kleuren, maat S.
En ik wil graag XL, dat speciale skeelershirt bedoel ik 8) (aldus Bussum)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 21, 2024, 19:15:08
En ik wil graag XL, dat speciale skeelershirt bedoel ik 8) (aldus Bussum)
Ik wil ook wel eens wat...presentatie, polo presentatie trainingsjack en het warm up trainingsjack..... Maar nee hoor niks van dat alles. De Merchandise van onze mooie club zit nog op level 4e klasse amateurs.......
Wel een leuke veiling van Cambuur dat je kan bieden op gedragen wedstrijdshirts tegen Helmond Sport.
De shirts van Bergsma, R?lke en van Veen.....
:_schater :_schater
Elke keer als ik een foto van een speler in ons shirt van dit seizoen zie, denk ik:
Wat een fantastisch mooi tenue hebben we dit jaar :thumbsup
V??l mooier dan vorig seizoen met die blauwe mouwen en witte Adidas strepen. (alleen het logo had ook blauw gemoeten)
Voor de wedstrijd was er een bal te winnen met hooghouden. Ging van Cambuur zelf uit. Iemand enig idee waar ik foto van de winnares kan vinden?
Komt dit op Cambuur.nl?
Wat een walgelijk joggingspakje. Man man man. Oek
Nog trots op de socials een blauw en wit boltsje plaatse. Wat is dat voor een maf die daarover gaat? :zucht
Citaat van: Leovardia op januari 10, 2025, 19:51:13
Wat een walgelijk joggingspakje. Man man man. Oek
Nog trots op de socials een blauw en wit boltsje plaatse. Wat is dat voor een maf die daarover gaat? :zucht
Smaken verschillen, ik vind vooral de trui erg tof |:)
Zo zie je maar, de ene Leovardia is de andere niet
Citaat van: Leovardiascc op januari 10, 2025, 20:33:34
Smaken verschillen, ik vind vooral de trui erg tof |:)
Heb je het over de oude gele of de nieuwe blauwe
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 10, 2025, 21:08:23
Heb je het over de oude gele of de nieuwe blauwe
Ik doel nu op de nieuwe blauw met witte accenten. Vind die oude met gele ook mooi. Vind sowieso die casual merchandise vaak wel tof.
Citaat van: Leovardiascc op januari 10, 2025, 23:17:25
Ik doel nu op de nieuwe blauw met witte accenten. Vind die oude met gele ook mooi. Vind sowieso die casual merchandise vaak wel tof.
Ik vind die gele echt prachtg maar is al weer uitverkocht in de gewone maten
Helaas vaak zo met het mooie spul.
Dat Anthem jack van vorig seizoen, schitterend alleen de grotere maten waren ook zo uitverkocht helaas.
Citaat van: Leovardiascc op januari 11, 2025, 09:58:14
Helaas vaak zo met het mooie spul.
Dat Anthem jack van vorig seizoen, schitterend alleen de grotere maten waren ook zo uitverkocht helaas.
En dat pipo warming up shirt
Die heb ik gelukkig wel kunnen bemachtigen, heel tof shirt is dat.
Citaat van: Leovardia op januari 10, 2025, 19:51:13
Wat een walgelijk joggingspakje. Man man man. Oek
Nog trots op de socials een blauw en wit boltsje plaatse. Wat is dat voor een maf die daarover gaat? :zucht
Eens. Ik snap werkelijk waar niet waarom dit door de keuring komt.
:rodekaart
Je kan zeggen wat je wil, maar mooie filmpjes maken kunnen ze wel bij Cambuur.
Prachtig shirt ook.
Ik snap alleen soms niet dat er zoveel is uitverkocht, zelfs voor kids bijna niks meer te krijgen? Je wilt toch zoveel mogelijk shirts verkopen?
Zeker een prachtig shirt. Kan het alleen nog niet in de webshop vinden
Citaat van: michello op april 09, 2025, 13:08:09
Ik snap alleen soms niet dat er zoveel is uitverkocht, zelfs voor kids bijna niks meer te krijgen? Je wilt toch zoveel mogelijk shirts verkopen?
Klopt. Maar de keerzijde is ook dat je dan weer met veel blijft zitten.
Er waren jaren dat je op de open dag oude shirts voor spot prijzen kon kopen en ernaast lagen de nieuwe shirts. Waar gaat de voorkeur voor de minder bedeelden dan naar uit? Ik begrijp de club wel.
Inkopen is onwijs lastig. Het ene jaar vekoop je simpelweg meer dan het andere jaar. Je kan het eigenlijk nooit goed doen. De meeste shirts verkoop je in de eerste maanden van de competitie.
Het shirt van mijn zoon is ook weer te klein, maar wacht nu weer op het nieuwe seizoen en koop er dan ??n.
Citaat van: gobo op april 09, 2025, 13:30:40
Zeker een prachtig shirt. Kan het alleen nog niet in de webshop vinden
Vanaf 14:00 uur online.
In de winkel schijnen ze al te hangen. ;)
Citaat van: Galdiano op april 09, 2025, 13:32:19
Klopt. Maar de keerzijde is ook dat je dan weer met veel blijft zitten.
Er waren jaren dat je op de open dag oude shirts voor spot prijzen kon kopen en ernaast lagen de nieuwe shirts. Waar gaat de voorkeur voor de minder bedeelden dan naar uit? Ik begrijp de club wel.
Inkopen is onwijs lastig. Het ene jaar vekoop je simpelweg meer dan het andere jaar. Je kan het eigenlijk nooit goed doen. De meeste shirts verkoop je in de eerste maanden van de competitie.
Het shirt van mijn zoon is ook weer te klein, maar wacht nu weer op het nieuwe seizoen en koop er dan ??n.
De wedstrijdshirts zijn nu wel te verkrijgen met 50% korting :)
Citaat van: Galdiano op april 09, 2025, 13:32:19
Klopt. Maar de keerzijde is ook dat je dan weer met veel blijft zitten.
Er waren jaren dat je op de open dag oude shirts voor spot prijzen kon kopen en ernaast lagen de nieuwe shirts. Waar gaat de voorkeur voor de minder bedeelden dan naar uit? Ik begrijp de club wel.
Inkopen is onwijs lastig. Het ene jaar vekoop je simpelweg meer dan het andere jaar. Je kan het eigenlijk nooit goed doen. De meeste shirts verkoop je in de eerste maanden van de competitie.
Het shirt van mijn zoon is ook weer te klein, maar wacht nu weer op het nieuwe seizoen en koop er dan ??n.
De merch van Cambuur is uitbesteed aan Voetbalshop. Die gaan dus ook over de aantallen etc en zullen het wel minder goed inzichtelijk hebben.
Citaat van: Galdiano op april 09, 2025, 13:33:07
Vanaf 14:00 uur online.
In de winkel schijnen ze al te hangen. ;)
Wat een amateurisme.
https://www.voetbalshop.nl/adidas-sc-cambuur-80-jaar-bevrijdingsshirt-2024-2025.html
Koop niet vaak wedstrijd shirts, maar heb deze zojuist meteen besteld |:)
Helaas geen kindermaten.
Net maar een M voor mij besteld.
L alweer online uitverkocht. (Binnen 10 minuten?) Dan kun je zeggen dat het lastig inschatten is, maar dit is gewoon slecht voorraadbeheer. Niks meer, niks minder.
Citaat van: Bernardo op april 09, 2025, 14:08:06
Koop niet vaak wedstrijd shirts, maar heb deze zojuist meteen besteld |:)
Idem!
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17376428/dief-gepakt-met-cambuurpet-in-onderbroek
Beetje jammer dat ze het op zo'n tijdstip verkopen en dat de voorraad zo klein is. Heb niet eens de kans gehad om een M of L te kopen ;(
Citaat van: Leovardiascc op april 09, 2025, 13:36:44
De wedstrijdshirts zijn nu wel te verkrijgen met 50% korting :)
Dat is nog een handjevol maten. Dat is een teken dat er goed is ingekocht dus.
Sinds wanneer hebben wij dit soort shirts?
Is ie groen of rood, ben kleurenblind
Citaat van: TheDutchman op april 09, 2025, 14:34:54
Beetje jammer dat ze het op zo'n tijdstip verkopen en dat de voorraad zo klein is. Heb niet eens de kans gehad om een M of L te kopen ;(
En dat is dus continue een probleem?
Citaat van: TheDutchman op april 09, 2025, 14:34:54
Beetje jammer dat ze het op zo'n tijdstip verkopen en dat de voorraad zo klein is. Heb niet eens de kans gehad om een M of L te kopen ;(
Ik vis helaas ook achter het net. Limited edition is leuk, maar dit is wel heel limited..
Om er dan toch maar ??n te hebben, heb ik uit wanhoop maar een XL gekocht :_schater
Die zijn overigens nu ook al uitverkocht. Hopelijk voor mij vallen ze extreem klein uit
Citaat van: TheDutchman op april 09, 2025, 15:51:41
Om er dan toch maar ??n te hebben, heb ik uit wanhoop maar een XL gekocht :_schater
Die zijn overigens nu ook al uitverkocht. Hopelijk voor mij vallen ze extreem klein uit
Ik vind zelf juist dat de adidasshirts aan de ruime kant zijn.
Citaat van: Leovardiascc op april 09, 2025, 16:04:56
Ik vind zelf juist dat de adidasshirts aan de ruime kant zijn.
Dat word inlijsten dus
Citaat van: TheDutchman op april 09, 2025, 16:05:50
Dat word inlijsten dus
Dat is ook heel gaaf en uniek |:)
Citaat van: Stiens op april 09, 2025, 14:12:28
L alweer online uitverkocht. (Binnen 10 minuten?) Dan kun je zeggen dat het lastig inschatten is, maar dit is gewoon slecht voorraadbeheer. Niks meer, niks minder.
Dat is ook het idee van een limited edition.. 800 shirts, als je er om 14:00 bij was, had je gewoon een shirt gehad.
Citaat van: debaas058 op april 09, 2025, 17:12:43
Dat is ook het idee van een limited edition.. 800 shirts, als je er om 14:00 bij was, had je gewoon een shirt gehad.
Dan was het wel heel erg fijn geweest als iedereen het dan ook weet dat zo een shirt er aan zit te komen.
Kan niet zo zijn dat limited betekent dat het alleen verkrijgbaar is voor de mensen die overdag niet online kunnen zijn.
Ja je had ook 10 shirts kunnen doen, limited edition he. Allemachtig wat een domme opmerking
Citaat van: debaas058 op april 09, 2025, 17:12:43
Dat is ook het idee van een limited edition.. 800 shirts, als je er om 14:00 bij was, had je gewoon een shirt gehad.
Waren er 800? Best veel nog en dat allemaal in een dag weg alleen nog XXXL beschikbaar.
Citaat van: Bernardo op april 09, 2025, 20:14:06
Waren er 800? Best veel nog en dat allemaal in een dag weg alleen nog XXXL beschikbaar.
Ja. Vorig jaar die limited geel blauwe was 500 van wat ik begreep.
Dus al opgehoogd met 300. Het is natuurlijk lastig inschatten.
Ik heb hem niet gekocht. Had alleen belang bij een kinder maat voor mijn zoon. Maar helaas.
Ach, staan al weer voor een dikke prijs op marktplaats, altijd wel een aasgier die geld wil verdienen.
Speciaal Cambuur-shirt ?bizar snel? uitverkocht, club overspoeld door reacties uit Canada: ?We hadden dit niet verwacht?
2025-04-10 14:11.
Lyrische reacties, teleurgestelde supporters en vele mails vanuit Canada. Het is een gekkenhuis bij SC Cambuur, dat woensdag een speciaal rood-wit shirt presenteerde dat in beperkte oplage in de verkoop ging.
De mailboxen van het kantoorpersoneel van Cambuur stromen sinds woensdagmiddag vol met opvallend veel Engelstalige verzoeken. ?We worden overspoeld met berichten vanuit Canada?, zegt woordvoerder Ruben Sijtsma namens de club. Hij heeft ook al meerdere interviewverzoeken van Canadese media gekregen.
De reden: een speciaal rood-wit shirt dat Cambuur woensdagmiddag om 12.00 uur presenteerde. Hiermee herdenkt de club de bevrijding van Leeuwarden door de Canadezen die op 15 april precies 80 jaar geleden plaatsvond.
Het shirt, met het herkenbare esdoornblad van de Canadese vlag, ging woensdag voor 80 euro per stuk in de verkoop. Het hing in de winkel van Voetbalshop in het centrum van Leeuwarden en was ook online te verkrijgen. Omdat het ging om een limited edition, moesten liefhebbers er snel bij zijn.
Cambuur had volgens woordvoerder Sijtsma 800 shirts besteld. Zo?n 750 gingen in de verkoop, het andere kleine deel wordt door de spelers gedragen in de wedstrijd van volgende week tegen Vitesse. Binnen enkele uren waren alle tricots (alleen verkrijgbaar in seniorenmaten) uitverkocht. ?Het ging bizar snel?, zegt Sijtsma. ?Ik denk niet dat een Cambuur-shirt ooit zo snel uitverkocht is geweest.?
En dat zorgde ook voor teleurgestelde reacties van Cambuur-supporters, die op de sociale media-kanalen van de club hun beklag deden over de beperkte oplage. ?We merken dat iedereen lovend is over het shirt, maar begrijpen dat mensen teleurgesteld zijn als ze achter het net vissen?, aldus Sijtsma. ?Liever heb je precies het juiste aantal, maar dat is natuurlijk een utopie.?
De gigantische vraag naar het shirt kreeg woensdag een onverwachte wending, toen de actie van Cambuur ook opgepikt werd in Canada. Ook op het X-account van de nationale ploeg van Canada werd het shirt gedeeld. ?Het nam toen echt een vlucht?, zegt Sijtsma. ?We zijn overspoeld met berichten vanuit Canada. Er zaten hele emotionele verhalen bij, van mensen die met het kopen van het shirt bijvoorbeeld hun opa wilden eren. Dat is mooi om te zien en heeft ons wel verrast.?
Liever heb je precies het juiste aantal, maar dat is een utopie
Bij Voetbalshop zijn volgens Sijtsma meerdere bestellingen geplaatst vanuit het Noord-Amerikaanse land. Het grootste deel van de ge?nteresseerden greep echter mis. Zij stuurden massaal berichten naar de club met als vraag of ze het speciale shirt nog konden bemachtigen.
De keuze van Cambuur om 800 shirts te bestellen, bleek achteraf gezien de interesse een iets te voorzichtige. Was 8000 niet beter geweest? ?Dat is wel heel veel?, zegt Sijtsma. ?Vooraf weet je niet hoe populair iets wordt. Je wilt ook niet met grote restpartijen komen te zitten.?
Gezien de vele vragen van fans en Canadezen naar het shirt, overweegt Cambuur terug te komen op de beslissing om voor een beperkte oplage te gaan. ?Als je zoveel verzoeken krijgt, ook vanuit Canada, dan kun je bijna geen nee meer zeggen?, aldus Sijtsma. ?We overwegen nu of we toch nog moeten bijbestellen.?
Als Cambuur een nieuwe order gaat plaatsen bij leverancier Adidas, duurt het volgens de woordvoerder sowieso nog ?weken tot maanden? voordat ze in de etalage hangen. ?En ik kan en wil nu nog niets beloven?, aldus Sijtsma. De club is overweldigd te door de reacties en de interesse. ?Dit is heel mooi en bijzonder om mee te maken
We overwegen om bij te bestellen.. man man man, natuurlijk bestel je dan die shirts bij! :_spank
Citaat van: michello op april 10, 2025, 15:08:41
We overwegen om bij te bestellen.. man man man, natuurlijk bestel je dan die shirts bij! :_spank
Je inventariseert hoeveel mensen willen, je laat ze een pre-order plaatsen en laat ze (deels) betalen.
Dan weet je precies hoeveel en in welke maat ze geproduceerd moeten worden.
Zo moeilijk is het niet.
Graag ook kindermaten!
Juist! :proost
Ach de beste stuurlui staan weer aan de wal :_spank
Prachtig hoe Cambuur deze week wereldnieuws werd voor 80 jaar vrijheid ?.
Prachtig filmpje wat ben ik trots op onze club??
Zullen we er wat van overhouden???
https://www.tiktok.com/@onesoccer/video/7491470556416560389
:0= WAT IS PRE ORDER?
Mensen vooraf laten betalen, zou je wel een aardig idee moeten geven hoeveel er ingekocht moet worden toch?
Stuur dr ook een paar naar wat influencers en YouTubers aldaar.
Soms hoop je dat er achter al die knulligheid een groots vooropgezet plan zit.. maar ik moet het nog maar zien. Het lijkt wel alsof ze niet van geld houden. Smiddags doordeweeks ben ik net als waarschijnlijk vele andere gewoon aan het werk. Beetje jammer dat wij dan niet de kans krijgen.
Citaat van: waldkip op april 10, 2025, 22:49:21
:0= WAT IS PRE ORDER?
Mensen vooraf laten betalen, zou je wel een aardig idee moeten geven hoeveel er ingekocht moet worden toch?
Stuur dr ook een paar naar wat influencers en YouTubers aldaar.
Soms hoop je dat er achter al die knulligheid een groots vooropgezet plan zit.. maar ik moet het nog maar zien. Het lijkt wel alsof ze niet van geld houden. Smiddags doordeweeks ben ik net als waarschijnlijk vele andere gewoon aan het werk. Beetje jammer dat wij dan niet de kans krijgen.
In sommige opzichten zijn wij gewoon nog een hele kleine club inderdaad.
Citaat van: michello op april 10, 2025, 15:08:41
We overwegen om bij te bestellen.. man man man, natuurlijk bestel je dan die shirts bij! :_spank
Dat weet ik niet. Het is nu heat of the moment. Zoals in het artikel staat kan het maanden duren voor de shirts weer op voorraad zijn. Ik snap best dat de belangstelling uit Canada verrast heeft. Maar Cambuur heeft zijn eigen aanhang duidelijk onderschat. Ach. En volgende keer breng je weer een speciaal shirt op de markt en doe je een oplage van 5000 en blijf je met de helft zitten. Het blijft gewoon lastig inschatten.
Citaat van: Galdiano op april 11, 2025, 09:22:38
In sommige opzichten zijn wij gewoon nog een hele kleine club dat andere shirt had bewust een kleine oplage, maar was ook al heel snel weg. Blijkbaar kunnen ze zo een paar duizend shirts verkopen
Pre-order hier! :
https://cambuur.nl/nieuws/restock-bevrijdingsshirt-weer-te-bestellen-in-de-pre-order/ (https://cambuur.nl/nieuws/restock-bevrijdingsshirt-weer-te-bestellen-in-de-pre-order/)
3-4 maanden levertijd...
Gelukkig heb ik al een shirt
Er wordt naar de supporters geluisterd! |:)
Citaat van: Inferno-058 op april 11, 2025, 14:47:44
3-4 maanden levertijd...
Dan maar elk jaar bij elke thuiswedstrijd rond 15april. Zoals de Airborne-wedstrijden in Arnhem.
Mooi opgelost :thumbsup
Prima. Ik heb hem alsnog besteld. Een iconisch Cambuur shirt.
Stond op marktplaats een vent uit Groningen die er meerdere aanbood. Mooie lul ben je dan.
Citaat van: gobo op april 11, 2025, 16:11:28
Prima. Ik heb hem alsnog besteld. Een iconisch Cambuur shirt.
Stond op marktplaats een vent uit Groningen die er meerdere aanbood. Mooie lul ben je dan.
Hopelijk blijft ie er nu mee zitten.
Citaat van: gobo op april 11, 2025, 16:11:28
Prima. Ik heb hem alsnog besteld. Een iconisch Cambuur shirt.
Stond op marktplaats een vent uit Groningen die er meerdere aanbood. Mooie lul ben je dan.
Jah mooie lul inderdaad, maar zolang er kopers zijn flikt zon lul het iedere keer weer.
Best lullig.
Citaat van: Bernardo op april 11, 2025, 16:56:32
Hopelijk blijft ie er nu mee zitten.
Sneu. Wie start een crowdfunding voor deze persoon.
https://www.marktplaats.nl/u/derrick-j/42419998/
M is hem te klein maar L is te groot
Hoop dat ze er mee blijven zitten
Citaat van: waldkip op april 12, 2025, 19:39:48
https://www.marktplaats.nl/u/derrick-j/42419998/
M is hem te klein maar L is te groot
Hoop dat ze er mee blijven zitten
Doe net alsof je interesse hebt , en dat je hem ophaalt. Dan heb je zijn adres.
Misschien een idee om van het shirt een mooi spandoek aflaten drukken bij de wedstrijd tegen Vitesse.
Was net op het RTL nieuws dat het Cambuurshirt (bevrijdings shirt) hot is in Canada.
Wel jammer dat het opgenomen is in het oude stadion?.
Wat gaat nog opleveren voor Cambuur :D
Citaat van: Noordcambuur op april 20, 2025, 21:06:14
Was net op het RTL nieuws dat het Cambuurshirt (bevrijdings shirt) hot is in Canada.
Wel jammer dat het opgenomen is in het oude stadion?.
Wat gaat nog opleveren voor Cambuur :D
Was erg onverwacht ineens in het nieuws, kijk het normaal ook nooit.
Benieuwd hoeveel clubs nu in alle paniek ook op deze trend inspringen om voor 5 mei nog een collector's shirt de markt op te gooien :_schater
Linkje van uitzending, rond 5:30:
https://www.rtl.nl/nieuws/uitzendingen/video/1ef06cfe-0dfe-4c34-8482-f4e213b89afd/rtl-nieuws-1800-uur (https://www.rtl.nl/nieuws/uitzendingen/video/1ef06cfe-0dfe-4c34-8482-f4e213b89afd/rtl-nieuws-1800-uur)
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17432600/bevrijdingsfestival-schrapt-verbod-voetbalshirts-zou-gek-zijn-als-het-niet-gedragen-mag-worden
Hoorde vandaag dat al ruim 7000 bevrijdings shirts zijn verkocht alleen al in Canada.
Citaat van: Noordcambuur op april 29, 2025, 17:42:23
Hoorde vandaag dat al ruim 7000 bevrijdings shirts zijn verkocht alleen al in Canada.
Dat lijkt mij niet te kloppen.
Citaat van: Galdiano op april 29, 2025, 19:59:40
Dat lijkt mij niet te kloppen.
hoorde van iemand die bij Cambuur werkt op administratie.
Hoop dat ik dit hier mag vragen.
Ik ben al tijden op zoek naar de onderstaande twee uitshirts in de maat XXL/3XL. Is er iemand die deze nog ergens heeft liggen en deze aan mij kwijt wil? |:)
https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2017/08/uit1718.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CZfwnA2WYAA3gEP.jpg
Tuurlijk mag jij dat hier vragen,sccs!
https://cambuur.nl/nieuws/nu-verkrijgbaar-warming-upshirt-en-jack-seizoen-2025-2026/
Citaat van: Leovardiascc op juni 03, 2025, 12:19:34
Hoop dat ik dit hier mag vragen.
Ik ben al tijden op zoek naar de onderstaande twee uitshirts in de maat XXL/3XL. Is er iemand die deze nog ergens heeft liggen en deze aan mij kwijt wil? |:)
https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2017/08/uit1718.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CZfwnA2WYAA3gEP.jpg
Pas je inmiddels ook in een paar maatjes kleiner?
I
Citaat van: papier op juli 28, 2025, 12:25:20
Pas je inmiddels ook in een paar maatjes kleiner?
Ik draag normaal XXL, de adidas valt wat aan de grote kant dus dan zit op het randje XL/XXL. Maar ik weet dat de shirts die ik zoek juist kleiner vallen(quick) dus denk dat kleiner me moeilijk gaat passen, misschien als naveltruitje 8P
Citaat van: Leovardiascc op juli 28, 2025, 13:25:01
I
Ik draag normaal XXL, de adidas valt wat aan de grote kant dus dan zit op het randje XL/XXL. Maar ik weet dat de shirts die ik zoek juist kleiner vallen(quick) dus denk dat kleiner me moeilijk gaat passen, misschien als naveltruitje 8P
Hoewel dat bij mij niet de reden is dat ik ze niet meer pas (te heet gewassen denk ik) heb je er dan ook vrij weinig aan. Zijn dus te klein. Wellicht is dit nog wat voor je voor een klein bedrag: https://www.voetbalkledingsale.nl/webshop-2/clubs-nederland/sc-cambuur/sc-cambuur-uitshirt-2022-23/ doet een mede supporter die voorheen op oost zat.
Citaat van: papier op juli 28, 2025, 14:01:33
Hoewel dat bij mij niet de reden is dat ik ze niet meer pas (te heet gewassen denk ik) heb je er dan ook vrij weinig aan. Zijn dus te klein. Wellicht is dit nog wat voor je voor een klein bedrag: https://www.voetbalkledingsale.nl/webshop-2/clubs-nederland/sc-cambuur/sc-cambuur-uitshirt-2022-23/ doet een mede supporter die voorheen op oost zat.
Bedankt voor het meedenken |:) Ben alleen niet zo weg van deze kleur. Idee erachter was toen top alleen hadden ze imo een mooiere groen kunnen kiezen.
Ik ken het initiatief, ik heb hier het paarse keeperstenue kunnen scoren in XL, heel blij mee :)
Wat vinden we van het herdenkingsshirt.
Ziet er fantastisch uit _O_
Citaat van: NRG op april 22, 2026, 13:19:28
Wat vinden we van het herdenkingsshirt.
Mooi!
Jammer dat er niet ook eem beperkte oplage is voor de jeugd.
Citaat van: NRG op april 22, 2026, 13:19:28
Wat vinden we van het herdenkingsshirt.
De vorige (Canada) vond ik heel mooi en direct gekocht.
Dit shirt doet mij meer denken aan een uitshirt van Feyenoord.
Zelf zou ik deze nooit kopen.
Maar mooi dat ze dit doen!
Citaat van: NRG op april 22, 2026, 13:19:28
Wat vinden we van het herdenkingsshirt.
Voldoende. Die van vorig seizoen was aanzienlijk beter
Binnen 10 minuten alle gangbare maten alweer online uitverkocht
Jammer weer dit..
Weet iemand of we na dit seizoen nog doorgaan met Adidas? Volgens mij hadden we een driejarig contract wat dan na dit seizoen is afgelopen.
Citaat van: De Gast op april 26, 2026, 09:11:31
Weet iemand of we na dit seizoen nog doorgaan met Adidas? Volgens mij hadden we een driejarig contract wat dan na dit seizoen is afgelopen.
Volgens mij was het voor 5 jaar
Hest geliek.
Nog twee jaartjes dus. Prachtig. Je mag je handen toch dicht knijpen met zo?n sponsor.
Volgend jaar maar eens een mooi retro shirt.
Ik hoop dat het nieuwe shirt een beetje op tijd gepresenteerd wordt. Kan ie nog mee op vakantie.
Citaat van: NRG op juni 01, 2026, 14:26:08
Ik hoop dat het nieuwe shirt een beetje op tijd gepresenteerd wordt. Kan ie nog mee op vakantie.
Ik hoop het ook.
2024: 2 juli (thuis) 2 augustus (uit)
2025: 27 juni (thuis) 18 juli (uit)
Erg benieuwd waar ze mee gaan komen. heb vernomen dat het om een grijs uit-shirt gaat.
Citaat van: Sonnema op juni 01, 2026, 15:36:04
Erg benieuwd waar ze mee gaan komen. heb vernomen dat het om een grijs uit-shirt gaat.
Ben benieuwd naar het verhaal achter een grijs shirt.
Het shirt van afgelopen seizoen zal niet te evenaren zijn.
Vond persoonlijk het zwarte shirt met gele en blauwe accenten ook prachtig.
Is er iemand die het veteranenshirt met de klittenband badge heeft? Bij de release was dit niet mogelijk te selecteren, vervolgens zou het bij de pre sale wel gekozen kunnen worden maar van Voetbalshop begreep ik dat dit foute communicatie was en de badge uitsluitend voor de spelers was en niet zelf besteld kon worden.
Citaat van: Westerpark op juni 04, 2026, 09:50:18
Is er iemand die het veteranenshirt met de klittenband badge heeft? Bij de release was dit niet mogelijk te selecteren, vervolgens zou het bij de pre sale wel gekozen kunnen worden maar van Voetbalshop begreep ik dat dit foute communicatie was en de badge uitsluitend voor de spelers was en niet zelf besteld kon worden.
Nee, was bij ons ook geen optie
Citaat van: Vak 4 op juni 04, 2026, 09:56:49
Nee, was bij ons ook geen optie
ja hoor, die heb ik. Bij het bestellen was er een fout in het bestelproces. De dag erna contact gehad met Voetbalschop. Toen kreeg ik een gratis verzendlabel om het shirt te retourneren. Ik mocht daarna kosteloos een klittenband badge ?n een rugnummer laten drukken. 10 dagen later was het shirt weer in mij bezit. Top service! Ik heb gecommuniceerd met Veerle van Voetbalshop: v.vandoorn-verlaat@badge.nl
Citaat van: YellowBlue op juni 04, 2026, 21:55:05
ja hoor, die heb ik. Bij het bestellen was er een fout in het bestelproces. De dag erna contact gehad met Voetbalschop. Toen kreeg ik een gratis verzendlabel om het shirt te retourneren. Ik mocht daarna kosteloos een klittenband badge ?n een rugnummer laten drukken. 10 dagen later was het shirt weer in mij bezit. Top service! Ik heb gecommuniceerd met Veerle van Voetbalshop: v.vandoorn-verlaat@badge.nl
Keurig
Dat is netjes opgelost. Al denk ik dat het een maatwerk uitzondering voor jou was. Het is hoe dan ook nu al te laat want het shirt is alleen nog maar in XXXL te bestellen en dan alsnog nergens de badge optie.
Citaat van: Westerpark op juni 05, 2026, 11:50:20
Dat is netjes opgelost. Al denk ik dat het een maatwerk uitzondering voor jou was. Het is hoe dan ook nu al te laat want het shirt is alleen nog maar in XXXL te bestellen en dan alsnog nergens de badge optie.
ik heb toen aan meerdere mensen het emailadres gestuurd en die zijn op dezelfde manier geholpen.