Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2014, 21:26:55
Nee dat is die van mij....

Verstuurd vanaf mijn spambox

Zou kunnen... van een toenmalige vriend gekregen;)

Leovardiascc

Citaat van: losang09 op februari 21, 2014, 21:15:41
Heb je die geelblauw gestreept uit 1997 ongeveer al ? Hij was toen ook in versie half geelblauw- half rood-wit?
Ik had eentje destijds , helaas verdwenen .
Weet u wlke ik in gedachte hev?

De fotos hierboven is mijn hele collectie, en ik weet niet welke je bedoelt, heb je ergens een foto?

losang09

Haha

@ Leovardiascc.  Ik denk dat veel mensen hem nog wel hebben. Is  een prachtige sjaal ( heb geen foto 1,2, 3, maar hij lijkt op Die nieuwe van cambuurshop met 058 en logo .

En dan was er nog een met half geelblauw gestreept - om rood wit gestreept . Ook wel speciaal.

pvanbuijtene

Deze?

[verwijderd door de beheerder]

Leovardiascc

Citaat van: pvanbuijtene op februari 21, 2014, 21:53:48
Deze?

Waauw das een hele mooie! Als iemand die voor me heeft zou ik heel dankbaar zijn

pvanbuijtene

Citaat van: Leovardiascc op februari 22, 2014, 05:48:21


Waauw das een hele mooie! Als iemand die voor me heeft zou ik heel dankbaar zijn

Die van mij is niet geheel onbeschadigd......

RotterdamLeeuwarden

Die van mij is in de Kuip gejat  ;(, zal nu wel ergens in Rotterdam hangen  :thumbsup
Was inderdaad een hele, hele mooie sjaal.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Op Marktplaats staat nog een heel oude uit de jaren 80, maar dan moet je wel betalen, helaas!
Henk, held, bedankt

Leovardiascc

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 22, 2014, 11:08:25
Op Marktplaats staat nog een heel oude uit de jaren 80, maar dan moet je wel betalen, helaas!

en hij moet helemaal uit limburg komen  ;(

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Leovardiascc op februari 22, 2014, 13:42:04
en hij moet helemaal uit limburg komen  ;(

Och dat is 2 euro in een enveloppe  :y
Henk, held, bedankt

Leovardiascc


Leovardiascc



met grote dank aan pvanbuijtene deze mogen toevoegen aan mijn collectie |:)

Als er nog meer mensen zijn die een sjaal hebben liggen die ze niet meer gebruiken en ik heb m nog niet in mijn collectie, dan zou je mij er heel blij mee maken.

Tukker

Citaat van: Leovardiascc op februari 21, 2014, 18:04:03
Hallo mensen!

zoals jullie weten verzamel ik Cambuursjaals.

Ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn die nog een sjaal hebben liggen waar ze niks meer mee doen, als ik deze nog niet in mijn collectie heb zou ik hem graag van je willen overnemen.

hieronder de sjaals die ik al wel heb.

Ik hoop dat iemand van jullie mij verder kan helpen

Alvast bedankt  |:)
Op dit moment een 7-tal sjaals op Marktplaats.

Advertentie 793391048

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Leovardiascc

Citaat van: Tukker op maart 27, 2014, 20:08:15
Op dit moment een 7-tal sjaals op Marktplaats.

Advertentie 793391048

had je pb ook al gezien hartstikke top om het even te zeggen  |:)

Bernardo