Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 17:32:52


Ik heb deze vanmiddag aan mijn collectie mogen toevoegen, teller staat op 20 |:)

Tukker

Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 17:47:20
Dat lijkt zo, maar het is echt blauw ;)
Vandaag ook aangeschaft en inderdaad Dokkumer, hij is echt blauw.  |:)

Gelukkig waren er ook mutsen met het nieuwe logo er op.   w:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: Tukker op januari 26, 2014, 22:58:47
Vandaag ook aangeschaft en inderdaad Dokkumer, hij is echt blauw.  |:)

Gelukkig waren er ook mutsen met het nieuwe logo er op.   w:)
Ik heb de sjaal vandaag ook aangeschaft, met een kritische kanttekening die ik eerder al noemde.

:0=WAPEN

Bernardo

Vanaf nu verkrijgbaar in onze (online) Fanshop: stijlvolle #Cambuur - sjaal en mutsen! Op=op! http://bit.ly/1c2tIsS  pic.twitter.com/AZ0H27HQZU


papier

Nou, nu nog even zo'n geborduurd logo als op de mutsen op de sjaal in plaats van dat gebreide en ik koop hem.

Clint

Tja, dat is de pest met die gebreide dingen. Het hert liekt zo wel een konijn.

Cambuur058

Citaat van: Bernardo op februari 11, 2014, 15:14:54
Vanaf nu verkrijgbaar in onze (online) Fanshop: stijlvolle #Cambuur - sjaal en mutsen! Op=op! http://bit.ly/1c2tIsS  pic.twitter.com/AZ0H27HQZU


Die mutsen zijn wel vet

Leovardiascc

Citaat van: Bernardo op februari 11, 2014, 15:14:54
Vanaf nu verkrijgbaar in onze (online) Fanshop: stijlvolle #Cambuur - sjaal en mutsen! Op=op! http://bit.ly/1c2tIsS  pic.twitter.com/AZ0H27HQZU



vette mutsen en sjaaltje is ook vet!

Dokkumer

Citaat van: clint op februari 11, 2014, 15:40:07
Tja, dat is de pest met die gebreide dingen. Het hert liekt zo wel een konijn.
Dat hevve je met tattoeerde herten soms oek wellus 8P

Galdiano

Citaat van: clint op februari 11, 2014, 15:40:07
Tja, dat is de pest met die gebreide dingen. Het hert liekt zo wel een konijn.

En ik altijd maar denken dat we een Konijn in ons wapen hadden!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Leovardiascc

Citaat van: Galdiano op februari 11, 2014, 20:31:59
En ik altijd maar denken dat we een Konijn in ons wapen hadden!  :_schater

:_schater :_schater

Leovardiascc

Hallo mensen!

zoals jullie weten verzamel ik Cambuursjaals.

Ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn die nog een sjaal hebben liggen waar ze niks meer mee doen, als ik deze nog niet in mijn collectie heb zou ik hem graag van je willen overnemen.

hieronder de sjaals die ik al wel heb.









Ik hoop dat iemand van jullie mij verder kan helpen

Alvast bedankt  |:)

losang09

Heb je die geelblauw gestreept uit 1997 ongeveer al ? Hij was toen ook in versie half geelblauw- half rood-wit?
Ik had eentje destijds , helaas verdwenen .
Weet u wlke ik in gedachte hev?

pvanbuijtene

Citaat van: losang09 op februari 21, 2014, 21:15:41
Heb je die geelblauw gestreept uit 1997 ongeveer al ? Hij was toen ook in versie half geelblauw- half rood-wit?
Ik had eentje destijds , helaas verdwenen .
Weet u wlke ik in gedachte hev?

Ahhh die heb ik!

Edit: niet die van jou 8P (denk ik ;))

Dokkumer

Nee dat is die van mij....

Verstuurd vanaf mijn spambox