Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


Stiens


Huizen

Citaat van: Eewal op april 23, 2021, 09:17:15
verkeerde jaartallen staan erop!

Verwacht je volgend jaar kampioen te worden in de eredivisie, dan?  :proost :proost

Bankzitter

Het moet zijn Kampioen 2019-2021.

Dat moet je gewoon claimen als club en supporters.
Er zullen ook weinig voetballiefhebbers het daarmee oneens zijn.


fred


Chielvak19

Kampioensmerchandise is er inmiddels ook. Voetbalshop.be / voetbalshop.nl!
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

KernvanCambuur

Citaat van: Eewal op april 23, 2021, 09:17:15
verkeerde jaartallen staan erop!

Officieel wordt alleen het jaar benoemd waarin het kampioenschap is behaald. 2020 2021 (zonder - ) kun je op 2 manieren interpreteren.  ;)

nee,wel?

betaald voetbalshop een fee of iets dergelijks aan cambuur om de merchandise van cambuur te mogen verkopen?
ik persoonlijk zie toch liever dat ik de merchandise bij cambuur zelf koop dan bij vs . daarnaast heb ik het idee dat het assortiment in de fanshop aan het kassaplein ook breder was dan nu het geval bij vs.
in het nieuwe stadion, cambuur zelf maar weer een fanshop.

Inferno-058

Citaat van: nee,wel? op april 30, 2021, 14:00:26
betaald voetbalshop een fee of iets dergelijks aan cambuur om de merchandise van cambuur te mogen verkopen?
ik persoonlijk zie toch liever dat ik de merchandise bij cambuur zelf koop dan bij vs . daarnaast heb ik het idee dat het assortiment in de fanshop aan het kassaplein ook breder was dan nu het geval bij vs.
in het nieuwe stadion, cambuur zelf maar weer een fanshop.
Zal wel goedkoper wezen om het uit te besteden aan voetbalshop. Vind het ook erg jammer dat het zo moet, en ja het assortiment is inderdaad kleiner geworden.

TM

Citaat van: nee,wel? op april 30, 2021, 14:00:26
betaald voetbalshop een fee of iets dergelijks aan cambuur om de merchandise van cambuur te mogen verkopen?
ik persoonlijk zie toch liever dat ik de merchandise bij cambuur zelf koop dan bij vs . daarnaast heb ik het idee dat het assortiment in de fanshop aan het kassaplein ook breder was dan nu het geval bij vs.
in het nieuwe stadion, cambuur zelf maar weer een fanshop.

Gvd al 2 of 3 maanden geen thuisshirt meer te krijgen in L of XL.. Toch slecht. In deze tijd moet je alles op voorraad hebben om dikke omzetten te maken.

Treb

Citaat van: TM op april 30, 2021, 14:56:39
Gvd al 2 of 3 maanden geen thuisshirt meer te krijgen in L of XL.. Toch slecht. In deze tijd moet je alles op voorraad hebben om dikke omzetten te maken.

Wat minder vreten misschien  :devil

nee,wel?

Misschien kan bij The Saint een cambuur merchandise verkoop komen.
Ik weet niet of cambuur huur moest betalen aan jumbo voor fanshop kassaplein,  de vrouw van paul (elftalbegeleider) stond daar als vrijwilligster. Tjamme had wel een betaalde functie ,maar ik weet niet of die er nog zit.
De trui die jan bruin aanhad ,bij uitreiking schaal wou ik graag in het wit hebben maar helaas ,en zo is er wel meer maar schijnbaar moeten we het hier meedoen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik ben op zoek naar echte Cambuur voetbalsokken. Op dit moment zijn er alleen algemene gele sokken te koop, maar er zijn ooit sokken geweest met het wapen er op. Weet iemand of die nog ergens verkrijgbaar zijn of heeft iemand nog oude thuis liggen die ze wel wil verkopen?

Help me  _O_
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 02, 2021, 18:04:35
Ik ben op zoek naar echte Cambuur voetbalsokken. Op dit moment zijn er alleen algemene gele sokken te koop, maar er zijn ooit sokken geweest met het wapen er op. Weet iemand of die nog ergens verkrijgbaar zijn of heeft iemand nog oude thuis liggen die ze wel wil verkopen?

Help me  _O_
leer toch eens borduren :_schater :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op juni 02, 2021, 18:34:41
leer toch eens borduren :_schater :_schater

Bedankt Zeewolde.... Jij had geen behoefte om een beetje mee te draaien in de pool merk ik wel  l0l
Henk, held, bedankt