Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 16, 2024, 01:34:43
https://www.voetbalshop.nl/adidas-sc-cambuur-warming-up-trainingsshirt-2023-2024-geel-blauw.html

Komen deze shirts eigenlijk nog?

ik had vs gemaild maar ze wisten het niet of ze nog kwamen,ik heb er zelf helaas ook nog niet 1 kunnen bemachtigen. :zucht

Leovardiascc

Cupfighters sjaaltjes zij nu in de voetbalshop in het Zaailand te krijgen |:)

janou

Citaat van: Leovardiascc op februari 21, 2024, 13:43:28
Cupfighters sjaaltjes zij nu in de voetbalshop in het Zaailand te krijgen |:)

Foto ?

Stiens

Bernardo

Mooi dat er steeds meer artikelen bij komen, zag ook al sjaal en vlag van 'bedankt cambuurplein'. Valt nog zoveel meer uit te halen voor Cambuur. Hopelijk komt bij het nieuwe stadion ook weer een echte fanshop.

janou

Citaat van: Bernardo op februari 21, 2024, 14:43:44
Mooi dat er steeds meer artikelen bij komen, zag ook al sjaal en vlag van 'bedankt cambuurplein'. Valt nog zoveel meer uit te halen voor Cambuur. Hopelijk komt bij het nieuwe stadion ook weer een echte fanshop.

Moet zeggen dat er toch wat meer uit zo'n vlag gehaald kon worden. had een foto van het oude stadion op de vlag gezet o.i.d. Vind het bij de sjaals erg mooi dat ze alle logo's erop hebben staan.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op februari 21, 2024, 14:43:44
er komt een fanshop in het nieuwe stadion  :thumbsup

Noordcambuur

Klopt op commercieel kunnen we nog hele grote stappen maken :y

Noordcambuur

Hoorde dat er heel veel van die sjaals zijn verkocht  |:)

Drumfather SCC

https://staantribune.nl/shop/boeken/estadio-4-cambuurstadion-pre-order/

Staantribune gaat een boek over onze Grande Dame uitbrengen die gelimiteerd is tot 1000 exemplaren
Kost ? 19,64 in bovenstaande Pre-Order

200 pagina's en je naam komt ook nog eens in het boek te staan samen met alle andere bestellers

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Drumfather SCC op april 27, 2024, 12:38:02
https://staantribune.nl/shop/boeken/estadio-4-cambuurstadion-pre-order/

Staantribune gaat een boek over onze Grande Dame uitbrengen die gelimiteerd is tot 1000 exemplaren
Kost ? 19,64 in bovenstaande Pre-Order

200 pagina's en je naam komt ook nog eens in het boek te staan samen met alle andere bestellers

Wat is dat voor iets, de staantribune, zit daar kwaliteit in?
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 27, 2024, 13:21:23
Wat is dat voor iets, de staantribune, zit daar kwaliteit in?

Hij valt hier al vanaf het begin twee-maandelijks op de mat. Mooie foto's; leuke verhalen, veelal over clubs waar je niet vaak wat over leest.
Je zou, om te proberen, 5 edities kunnen uitzoeken voor maar 30 eurootjes:
https://staantribune.nl/shop/magazines/pakketten/5-staantribunes-naar-keuze/

Veel boeken die door Staantribune zijn uitgegeven heb ik ook op de plank staan, zoals Voetbalstad Belfast (door Cambuurfan Wouter Schollema); Glorious Hearts of Van Whickham naar Wembley.

Edit:
Even opgezocht: in nr 40 zit bijvoorbeeld een rubriekje over Leeuwarden.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 27, 2024, 15:23:01
Hij valt hier al vanaf het begin twee-maandelijks op de mat. Mooie foto's; leuke verhalen, veelal over clubs waar je niet vaak wat over leest.
Je zou, om te proberen, 5 edities kunnen uitzoeken voor maar 30 eurootjes:
https://staantribune.nl/shop/magazines/pakketten/5-staantribunes-naar-keuze/

Veel boeken die door Staantribune zijn uitgegeven heb ik ook op de plank staan, zoals Voetbalstad Belfast (door Cambuurfan Wouter Schollema); Glorious Hearts of Van Whickham naar Wembley.

Edit:
Even opgezocht: in nr 40 zit bijvoorbeeld een rubriekje over Leeuwarden.

Leuk man, dan ga ik bestellen, maar ik zie geen mogelijkheid om je naam te laten vermelden of gaat dat vanzelf?
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 27, 2024, 15:29:56
Leuk man, dan ga ik bestellen, maar ik zie geen mogelijkheid om je naam te laten vermelden of gaat dat vanzelf?

Als je dat boek wat Drumfather zei pre-ordered, gebeurt dat automatisch:

Naamsvermelding

Als je het boek in de voorverkoop bestelt, wordt je voor- en achternaam achterin het boek vermeld. Controleer dus goed de spelling van je naam. Naam besteller = naam in het boek (tenzij anders aangegeven). Laat jezelf vereeuwigen in het afscheidsboek van het historische stadion van Cambuur.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 27, 2024, 15:36:06
Als je dat boek wat Drumfather zei pre-ordered, gebeurt dat automatisch:

Naamsvermelding

Als je het boek in de voorverkoop bestelt, wordt je voor- en achternaam achterin het boek vermeld. Controleer dus goed de spelling van je naam. Naam besteller = naam in het boek (tenzij anders aangegeven). Laat jezelf vereeuwigen in het afscheidsboek van het historische stadion van Cambuur.

Mooi ik heb besteld als Goyko Kuzmanovic  :_schater, en besteladres mijn eigen naam
Henk, held, bedankt