Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

hobbes



Hij doet mij aan deze denken

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Treb op augustus 23, 2020, 09:14:47
Wat een verschrikkelijk lelijk thuis tenue.

Wie verzint dit in hemelsnaam!?  :|

Eens! ;(

Dat een stukje mouw of de kraag een blauw kleurtje heeft, oke. Maar de rest van het shirt hoort geel.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2020, 10:52:43
Eens! ;(

Dat een stukje mouw of de kraag een blauw kleurtje heeft, oke. Maar de rest van het shirt hoort geel.
waarom hoort dat?
Eerste shirt was blauw met een gele baan verticaal. Dat zou dan zijn wat hoort

Holwerd voor Cambuur

Rectificatie:

De rest van het shirt hoor wat míj betreft geel! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Hirsch

#304
Lijkt wel wat gebaseerd op het shirt van PSG, met die baan. Is even wennen, zeker met dat rood. Alleen een blauwe baan was naar mijn mening mooier geweest. Maar het went, en zal zeker een uniek shirt zijn wat past bij een sowieso al uniek seizoen.

De Gast

Citaat van: Treb op augustus 23, 2020, 09:14:47
Wat een verschrikkelijk lelijk thuis tenue.

Wie verzint dit in hemelsnaam!?  :|

Heb je gelijk in. Ik vind een shirt niet gauw lelijk maar wie verzint dit? Een blauwe zaag in het midden met een rode rand aan de ene kant. Inspiratieloos. Na vorig jaar al het embleem op het uitshirt af te schaffen mag dit van mij wel het laatste seizoen Craft zijn.

YellowBlue

Mooi shirt. Gedurft, uniek, weer eens wat anders.

Treb

Citaat van: De Gast op augustus 24, 2020, 15:07:49
Heb je gelijk in. Ik vind een shirt niet gauw lelijk maar wie verzint dit? Een blauwe zaag in het midden met een rode rand aan de ene kant. Inspiratieloos. Na vorig jaar al het embleem op het uitshirt af te schaffen mag dit van mij wel het laatste seizoen Craft zijn.

Craft is sowieso kut.

Wij hebben ook craft spul op de club.. het staat niet mooi, het zit niet lekker. Rotzooi.

Muta of Quick is zooveel beter.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik vind het een mooi shirt, maar ik vind natuurlijk alle kampioenshirts mooi  |:)
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Nu ik ze heb zien spelen in dit shirt, vindt ik het ook mooi.
Speciaal shirt voor een speciaal seizoen.


waldkip

Vind het ook wel wat hebben. Shirts leken de afgelopen seizoenen steeds wat op elkaar als ik eerlijk ben. Dat is weer eens wat anders.

Huizen

Benieuwd naar het uitshirt, waar blijft ie!!  8)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Diemen op augustus 31, 2020, 17:06:30
Benieuwd naar het uitshirt, waar blijft ie!!  8)

Ik verwacht em zaterdag  :clint
Henk, held, bedankt

De Gast

Er wordt ook niks aan gedaan de shirts aan de man te brengen of zie ik het mis.. en het uitshirt is er nog niet eens. Zijn we ook nog eens veel later begonnen dan normaal.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op september 01, 2020, 12:22:13
Er wordt ook niks aan gedaan de shirts aan de man te brengen of zie ik het mis.. en het uitshirt is er nog niet eens. Zijn we ook nog eens veel later begonnen dan normaal.

Er is geen online winkel meer op dit moment. Ik kon niets vinden
Henk, held, bedankt