Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

Citaat van: Leeuwarden84 op juli 03, 2013, 16:44:42


Sample nieuwe sjaal via Christiaan de Jong op Twitter

zou wel mooi zijn als deze al te koop zijn met de open dag |:)

Leovardiascc

De sjaal was ook nog echt te koop ! :D heb deze en nog een ultrassjaal mogen toevoegen aan mijn collectie  |:)

PeterTa

Merchandise, merchandise.... Waar blijft de Webshop???? Vind dit echt een gemiste kans, al maanden geen webshop terwijl er zoveel merchandise verkocht had kunnen worden...... en dat terwijl we samenwerken met Friks... die kunnen dat notabene zo regelen lijkt me... jammer...

mescc

Citaat van: PeterTa op juli 28, 2013, 02:36:29
Merchandise, merchandise.... Waar blijft de Webshop???? Vind dit echt een gemiste kans, al maanden geen webshop terwijl er zoveel merchandise verkocht had kunnen worden...... en dat terwijl we samenwerken met Friks... die kunnen dat notabene zo regelen lijkt me... jammer...

http://cambuurkleding.muta.nl/

tis niet veel soeps, maar toch iets...

0517

Erg slecht inderdaad dat er momenteel geen fatsoenlijke webshop in de lucht is. Met name na het kampioenschap zal men hier enkele duizenden euro's op zijn misgelopen.

Overigens was het zwarte uitshirt in de loop van de middag (helaas) al uitverkocht...

denistel

draaide gister als een trein vooral met shirts,,,,,,,we hevve ff gemeld dat ze oek ff xxxl in het pakket moeten doen  :proost

zeewolde

Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 09:50:39
draaide gister als een trein vooral met shirts,,,,,,,we hevve ff gemeld dat ze oek ff xxxl in het pakket moeten doen  :proost

En daarom is het zonde dat de webshop niet draait. Dit had echt veel omzet op het moment kunnen opleveren. Cambuur is hot na kampioenschap en had hier dus veel meer uit kunnen halen. Had je gewoon aan een student met hobby kunnen overlaten, inrichten webshop had dus zonder veel kosten gekund.

Cambuur058

Als ik terug ben van vakantie maar even 't nieuwe uitshirt met bijpassend broekje halen  :proost

GerardFraneker



Erg jammer dat ons prachtige logo niet op het broekje staat  :|

Dokkumer

Citaat van: GerardFraneker op juli 28, 2013, 19:06:14

Erg jammer dat ons prachtige logo WAPEN niet op het broekje staat  :|

Westerpark

Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 09:50:39
draaide gister als een trein vooral met shirts,,,,,,,we hevve ff gemeld dat ze oek ff xxxl in het pakket moeten doen  :proost

Het loopt nu door tot maat XL toch?
Onbegrijpelijk aangezien het shirt erg strak zit en klein valt.

GerardFraneker


Dokkumer


Nightmarelwd

Citaat van: Westerpark op juli 28, 2013, 21:24:03
Het loopt nu door tot maat XL toch?
Onbegrijpelijk aangezien het shirt erg strak zit en klein valt.

Ik heb afgelopen zaterdag het blauwe uitshirt in maat XXL gekocht.
MI-Sider for Life

Westerpark

Citaat van: Nightmarelwd op juli 29, 2013, 14:08:02
Ik heb afgelopen zaterdag het blauwe uitshirt in maat XXL gekocht.

Okee, mij is bij het halen van het zwarte shirt gezegd dat XL de grootste maat was. Dus toen maar voor lief genomen dat het wat aan de kleine kant was.