Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 02, 2013, 12:08:18
Ze hebben alleen de aangegeven maat, anders kan je wel kiezen.

De zwarte is dus enkel leverbaar in maat 116!

okee dat had ik dus over het hoofd gezien  :P.

Ik heb op het marktplaatsforum al een keer gevraagd maar ik wil hier deze vraag nog een keer stellen:

Ik ben bezig met een verzameling Cambuursjaals.
Zijn hier mensen die nog sjaals hebben liggen die ze niet gebruiken, zoja dan zou ik ze wel willen overnemen.

Alvast bedankt!

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 02, 2013, 12:08:18
Ze hebben alleen de aangegeven maat, anders kan je wel kiezen.

De zwarte is dus enkel leverbaar in maat 116!
Mooi, perfect voor mijn zoon :D

Leeuwarden84



Sample nieuwe sjaal via Christiaan de Jong op Twitter

marrumer

Citaat van: Leeuwarden84 op juli 03, 2013, 16:44:42


Sample nieuwe sjaal via Christiaan de Jong op Twitter
mooi!  |:)

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo


Destroyer

 Waar kun je deze kopen?  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Zijn nog niet te koop, komen binnenkort in de verkoop.

TM

Ze beginnen het eindelijk te snappen bij Cambuur! Het echte wapen hoort overal te zijn!

drg

Over het echte wapen gesproken, ik neem aan dat die ook gewoon op onze 2013/2014 shirts zitten?

Zal waarschijnlijk weinig veranderen gezien dezelfde sponsoren er voornamelijk nog opstaan, gaan de spelersnamen er nog op passen?

SCCornjum

Deze week gespot.
Goodies van Cambuur bij de Halfords..
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

Citaat van: drg op juli 13, 2013, 20:40:14
Over het echte wapen gesproken, ik neem aan dat die ook gewoon op onze 2013/2014 shirts zitten?

Zal waarschijnlijk weinig veranderen gezien dezelfde sponsoren er voornamelijk nog opstaan, gaan de spelersnamen er nog op passen?
Het echte wapen heeft er altijd opgestaan, dus daarin verandert niks .

Waarschijnlijk ziet het nieuwe shirt er net iets anders uit dan dat van vorig seizoen, hoe het met de spelersnamen zit zou ik niet weten.

drg

Citaat van: Dokkumer op juli 13, 2013, 22:25:01
Het echte wapen heeft er altijd opgestaan, dus daarin verandert niks .

Waarschijnlijk ziet het nieuwe shirt er net iets anders uit dan dat van vorig seizoen, hoe het met de spelersnamen zit zou ik niet weten.

Herinner me anders wel dat vorig jaar bijna het nieuwe logo op het shirt geplakt zou worden maar na een hoop heisa toch niet door ging.

Dokkumer

Bijna inderdaad, maar dus nooit gebeurd. Overigens is de enige aanpassing aan het wapen op het shirt die ik persoonlijk zou goedkeuren "SC Cambuur" erboven. Dat is in de prehistorie van de club ook gebruikt

flieterper

volgens mij is het in de eredivisie verplicht  de namen op het shirt