Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: drg op juli 05, 2024, 18:36:05
Vind al die logotjes onder de kraag spuuglelijk, had liever dan alleen het oudste of nieuwste logo gezien.

Voor de rest weinig van te vinden, lijkt erg op shirt van paar jaar terug.

Dat wordt er toch gewoon opgedrukt lijkt mij. Dat kunnen ze zo weglaten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 06, 2024, 14:52:56
Estadio boek binnen, erg mooi op het eerste gezicht. Niet gelukt om Kuzmanovic in het boek te krijgen verdomme  8)

Je kunt altijd mijn naam nog lezen Kuz....., je Cambuuronline vriend ! |:)

Stiens

Citaat van: drg op juli 05, 2024, 18:36:05
Vind al die logotjes onder de kraag spuuglelijk, had liever dan alleen het oudste of nieuwste logo gezien.

Voor de rest weinig van te vinden, lijkt erg op shirt van paar jaar terug.

Erg lelijk inderdaad en ook nog eens niet recht naast elkaar uitgelijnt  |:) ;(

Huizen

Oldehove als liniaal gebruikt

Delfzijl/Cambuur

Jah hoor... is weer s wat nieuws en op alweer....gloeiende,gloeiende :wall

Inferno-058

Wanneer is het nieuwe uitshirt bekend? Wat duurt dit weer ongelofelijk lang  :rodekaart

De Gast

En wanneer komt het warming up shirt in de verkoop?

Leovardia

Citaat van: De Gast op augustus 01, 2024, 21:42:59
En wanneer komt het warming up shirt in de verkoop?

Bedo?lst die gele? Die is al in de verkoop.
Kent skele juh.

De Gast

Hij is wel geel, maar lichter, een motiefje op het shirt en adidas strepen van nek tot bovenkant arm.


Bernardo


NRG

Tja. Zo mooi als vorig seizoen kon natuurlijk niet. Maar op zich niks mis met dit shirt. Jammer dat het nu pas gepresenteerd wordt. Vind het het altijd wel leuk om het nieuwe shirt mee te nemen op vakantie.

Stiens


Eewal

Mwoah, ik vind 'm niet zo mooi.

Stiens