Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Uit shirt is mooier met DD erop.


De Gast

Iemand een idee wanneer de nieuwe tenue's bekend worden? Beetje laat inmiddels al.

sunderland

Hoorde in de shop dat zaterdag het thuis shirt op de markt kwam

Zuid1991

Citaat van: sunderland op augustus 03, 2020, 17:56:57
Hoorde in de shop dat zaterdag het thuis shirt op de markt kwam
De markt is toch altijd vrijdag?

De Gast

Ik zag overigens zaterdag dat de shop verhuisd is naar de Jumbo of is dat een dependance oid geworden? Dat laatste mag ik toch eigenlijk hopen..

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: De Gast op augustus 03, 2020, 19:44:54
Ik zag overigens zaterdag dat de shop verhuisd is naar de Jumbo of is dat een dependance oid geworden? Dat laatste mag ik toch eigenlijk hopen..

Ik keek zaterdag naar binnen bij de shop en die was volledig ontruimd, toen maar ff in de shop in de Jumbo gekeken, wat een aanfluiting is dat zeg...
Dan kun je beter de hele zooi dichtgooien, is toch niet normaal.
Volgens mij hebben ze in de oude shop de fout gemaakt teveel op dure kleding in te zetten en kon het schijnbaar niet meer uit.
Dat ding op het zaailand is dat wel wat? Vond de locatie en de shop zoals die was prima bij het stadion.

De Gast

Ik ben nog nooit in het Zaailand geweest moet ik zeggen maar die vierkante meter in de Jumbo is wel superschraal. Je hoort toch op zn minst een volwaardige fanshop bij het stadion te hebben. Wat daar staat is misschien 25% van wat er in die andere shop stond.

sunderland

Shop zaailand is prima. Wel wat dicht bij de vrijdagmarkt voor zuid :devil

sunderland

Heb aantal weken geleden shirt en broekje gekocht voor 10 e voor mijn zoon. Koopje.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: De Gast op augustus 04, 2020, 07:58:02
Ik ben nog nooit in het Zaailand geweest moet ik zeggen maar die vierkante meter in de Jumbo is wel superschraal. Je hoort toch op zn minst een volwaardige fanshop bij het stadion te hebben.

Kijk en dat bedoel ik dus ook. Een normale fanshop, geen 4 meter vakje onbeheerd in een Jum.
We kunnen alles wel voorelkaar maken in het nieuwe stadion, maar zolang we hier zitten zal er ook een fanshop moeten zijn.
Iemand enig idee waarom onze fanshop closed is?
Of hebben we toch veel minder centjes dan wat naar buiten komt.

speculeter

Gisteren even gekeken maar inderdaad triest.
Winkel in Zaailand ziet er 100 procent beter uit.

Grijskijkert

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 05, 2020, 00:23:20
Kijk en dat bedoel ik dus ook. Een normale fanshop, geen 4 meter vakje onbeheerd in een Jum.
We kunnen alles wel voorelkaar maken in het nieuwe stadion, maar zolang we hier zitten zal er ook een fanshop moeten zijn.
Iemand enig idee waarom onze fanshop closed is?
Of hebben we toch veel minder centjes dan wat naar buiten komt.
Iets met 1,5 meter..
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Wat een verschrikkelijk lelijk thuis tenue.

Wie verzint dit in hemelsnaam!?  :|