Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

#255
Hier maar even:

Hebben we vanaf komend seizoen een nieuw shirt?

http://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-versterkt-zich-aanvaller-ninos-gouriye/

Het is niet heel goed te zien, maar persoonlijk vind ik het niet geweldig, is nogal geel  :P

Edit:

Zie hier nu ook het artikel van Cambuur.

http://cambuur.nl/nieuws/nieuw-thuisshirt-koop-op-open-dag/

papier

http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20160718071941&SearchText=cambuur

Zelfs op aliexpress joh, zie toevallig die lelijke lamp die ik totaal niet wil voor het drievoudige bedrag op marktplaats staan :') mocht iemand hebben geboden en op dit forum zitten... bestel hem lekker bij ali voor 10 euro.

ruubmac

Haha, staan ook vlaggen op van fc cambuur  :rodekaart

hobbes


Bernardo

Ik vind het niks met die blauwe mauwen. Moet je nagaan als ze met lange mauwen spelen.

ChantiSCC

Vindt dit shirt ook niet echt mooi..lijkt zo kinderlijk met die kleuren zo. Blauw broekje geel shirt zo moet het gewoon..

NRG


Holwerd voor Cambuur

Ik vind het niet mooi. Een klein streepje blauw op de mouw zoals 2-3 jaar geleden vind ik prima, maar dit is teveel blauw. Het doet mij wat RKC-achtig aan.

Nog even en we hebben een shirt met de helft blauw en de andere helft geel.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

drg

#263
Vind het niks die blauwe mouwen. Lijkt net een of ander pyjama shirt...

Dan vind ik het shirt van 2009 nog steeds een favoriet met het blauw aan 1 kant over de lengte en om de mouw heen.


Dokkumer

Ik vind het juist een prachtig shirt, doet me een beetje denken aan het shirt van 1986-87 en ook wel aan bovenstaand shirt.

En over mouwen moeten jullie niet mauwen, we spelen alleen nog maar met korte mouwen!!

Collingwood

Ik vind het ook een prima shirt. Smaken verschillen, zullen we maar zeggen.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Mooier dan dit jaar, tevreden
Henk, held, bedankt

Galdiano

Weet je wat ik veel belangrijker vind? Dat we weer met die afschuwlijke witte sokken spelen.
Die moeten geel!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

@SCCambuurLwd: ? OUT NOW! Het splinternieuwe uitshirt van SC #Cambuur is vanaf NU verkrijgbaar in onze Fanshop! https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/895246081818341376/photo/1

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.