Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Clint op augustus 01, 2014, 08:01:42
Ik heb contact gehad toentertijd met jonkvrouw mw. Van Cammingha

Wanneer was dat? Anno 1642?

:0= VIESPEUK!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: Clint op augustus 01, 2014, 08:01:42
Dat ging over het normale Cambuurschild wat nu gebruikt wordt en ook op het shirt staat.

Het Camminghawapen is van adel en hoort eigenlijks helemaal (uit goed gebruik) niet gebruikt te worden.

Voor wat betreft dat Camminghawapen. Ik heb contact gehad toentertijd met jonkvrouw mw. Van Cammingha en ik heb een brief van haar waarin zij toestemming geeft aan de KVC om haar familiewapen te mogen gebruiken voor een aantal items.
Lijkt me duidelijk. En met gebruik wordt in principe alleen commercieel gebruik bedoeld? Anders haal ik het Archief vandaag nog uit de lucht :P

Clint

Volgens Pama gold dat toen ook voor websites die het wapen gebruikten, maar dat zal niet zo'n vaart lopen lijkt mij.

Toch zeker niet voor die prachtige website. _O_

Clint

Citaat van: poelie-lwd op augustus 01, 2014, 08:16:39
Wanneer was dat? Anno 1642?

:0= VIESPEUK!

He seun, ik heb Mata Hari nimmer bedrogen. :devil

Dokkumer

Citaat van: Clint op augustus 01, 2014, 08:31:43
Volgens Pama gold dat toen ook voor websites die het wapen gebruikten, maar dat zal niet zo'n vaart lopen lijkt mij.

Toch zeker niet voor die prachtige website. _O_
Je weet maar nooit.. Als de BVO moeilijk wil gaan doen dan hebben we een probleem 8P

Kuzmanovic-Apeldoorn

De CC verkoopt dus producten met afbeeldingen van het wapen, waarvan de BVO de rechten heeft en die aan de KvC heeft doorgegeven?? Heeft de CC ook een begroting of jaarrekening?

Hoewel het om kleine bedragen gaat zou dit natuurlijk ook kunnen meespelen in hun houding tov de CC?

Ik vind de produkten trouwens een echte aanvulling op het aanbod!

Henk, held, bedankt

Dokkumer

CC heeft zowel een begroting als een jaarrekening. En als dit mee zou spelen in hun houding tegen CC zou men dit best kenbaar mogen maken.
Verder wordt de opbrengst gebruikt voor sfeeracties (en uiteraard ontwikkelen nieuwe merchandise), dus indirect in het voordeel van de BVO. Er blijft niks aan de strijkstok hangen voor eigen gewin.

zeewolde

Als CC tegenwoordig (grotendeels) verantwoordelijk is voor de sfeeracties dan moet er toch ook overlegd worden met de BVO? Of zie ik dat verkeerd?

SCC-J

Citaat van: zeewolde op augustus 01, 2014, 10:26:26
Als CC tegenwoordig (grotendeels) verantwoordelijk is voor de sfeeracties dan moet er toch ook overlegd worden met de BVO? Of zie ik dat verkeerd?
Met Sarah tromp veiligheidscoördinator. Het afstemmen van sfeeracties is eigenlijks het enige wat goed gaat tussen BVO - CC.
Echter hebben we sinds november al geen overleg meer gehad.. Als sinds maart bezig om partijen(BVO-KVC-CC) om tafel te krijgen.  Seizoen begint volgende week!!! hoe zit het bijv. met de uitkaart? (zou een aparte evaluatie komen, heeft ook nooit plaats gevonden.)

poelie-lwd

Bij welke partij stokt het dan? Heeft de CC toezeggingen gehad daaromtrent?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC-J

Citaat van: poelie-lwd op augustus 01, 2014, 10:52:05
Bij welke partij stokt het dan? Heeft de CC toezeggingen gehad daaromtrent?
Elk kwartaal zou er een overleg plaats vinden.

John Hiatt

Draagt CC ook een gedeelte van hun opbrengst af aan de BVO? Of wordt alles besteed aan sfeeracties?

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 01, 2014, 10:20:26
De CC verkoopt dus producten met afbeeldingen van het wapen, waarvan de BVO de rechten heeft en die aan de KvC heeft doorgegeven?? Heeft de CC ook een begroting of jaarrekening?

Hoewel het om kleine bedragen gaat zou dit natuurlijk ook kunnen meespelen in hun houding tov de CC?

Ik vind de produkten trouwens een echte aanvulling op het aanbod!

Volgens mij heeft Feyenoord ook een keer een conflict hierover gehad. Is ook wel een interessante discussie. Wie mag zomaar het Wapen van Cambuur gebruiken?

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op augustus 01, 2014, 11:33:40
Draagt CC ook een gedeelte van hun opbrengst af aan de BVO? Of wordt alles besteed aan sfeeracties?
Groten deels aan sfeeracties en minder mate aan activiteiten. Cambuur culture beschikt niet over dusdanig veel geld dat we zomaar een deel afdragen aan de bvo.  Leden willen dat het geld wordt gestopt in de supporters niet in een speler.

moodygrunn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 31, 2014, 18:44:58
Hoop dat de algehele voorraad van de shirts flink verhoogd zal worden dit seizoen  |:)

Dat hoop ik wel, in de webshop van de club is een aantal artikelen in de meest voorkomende maten gewoon niet te bestellen. Wilde dat jubileumshirt wel hebben, gewoon niet te doen.

Ook bijzonder, waarom kun je alleen dingen kopen in de webshop die op voorraad zijn? Sommige webshops kun je ook alvast een bestelling plaatsen. Misschien een idee?
In Henk en Sandor we trust