Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

TM

Zou dit aan craft liggen of is Cambuur hier laks in? Lijkt mij dat dit bij craft wegkomt. Cambuur zit in zo'n lekker swung dat ze juist dmv merchandise weer meer geld kunnen binnen harken. Hoe beter het gaat, des te meer merchandise je verkoopt.. Heel vreemd..

Huizen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2020, 12:29:19
Er is geen online winkel meer op dit moment. Ik kon niets vinden

Bizar dat dit allemaal zo lang duurt. Social Media is erg op orde, volgende stap de merch?  |:)

Galdiano

Citaat van: TM op september 01, 2020, 12:34:09
Zou dit aan craft liggen of is Cambuur hier laks in? Lijkt mij dat dit bij craft wegkomt. Cambuur zit in zo'n lekker swung dat ze juist dmv merchandise weer meer geld kunnen binnen harken. Hoe beter het gaat, des te meer merchandise je verkoopt.. Heel vreemd..

Thuisshirts waren vertraagd door corona, en lever zou pas ergens september worden, maar wanneer? Thuis shirt toch geen belang bij, met die baan erop.

Mvv speelt in rood. Dus zal wel thuisshirt worden
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen


Huizen

Meer clubs hebben problemen met de levertijd:
https://fanshop.almerecity.nl/product/official-2018-2019-replica-thuisshirt/

(6 weken..... Craft heeft z'n zaakjes niet echt op orde lijkt het?)

PS: Hoop dat het uitshirt beetje in de richting van Almere komt, in onze kleuren uiteraard  :insane

zeewolde

Geldt waarschijnlijk ook bij PEC, ook Craft. Hebben alleen maar sale op hun webshop staan

hobbes

Citaat van: Diemen op september 07, 2020, 11:06:31
Meer clubs hebben problemen met de levertijd:
https://fanshop.almerecity.nl/product/official-2018-2019-replica-thuisshirt/

(6 weken..... Craft heeft z'n zaakjes niet echt op orde lijkt het?)

PS: Hoop dat het uitshirt beetje in de richting van Almere komt, in onze kleuren uiteraard  :insane

In de hele keten zit vertraging op het moment. Fabrieken hebben een tijd niet, of op halve kracht gedraaid. Daardoor zit er vertraging in de hele keten. Dus de fout ligt niet perse bij Craft maar is gewoon een gevolg van verminderde productiecapaciteit in maart, april.


Chielvak19

#323
https://youtu.be/Kww8GIievrM

Lijkt veel op PSV, maar wel erg mooi gedaan dit! Ga hem zeker halen! Mooi stukje historie dit!
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

janou


Bernardo


Drumfather SCC

#326
Citaat van: Chielvak19 op september 08, 2020, 12:57:14
https://youtu.be/Kww8GIievrM

Lijkt net PSV, maar wel erg mooi gedaan dit! Ga hem zeker halen!

Ik vind hem echt geweldig  |:)
Wat een mooi en goed doordacht verhaal met respect naar de historie zit er achter!
En het lijkt ook nog eens op een van de mooiste shirts die ik hier heb gezien; De BFI shirts uit, ik meen, 93-94?

Collingwood

Dit vind ik echt mooi, zowel het shirt zelf als het verhaal erachter! V.w.b. het thuisshirt moest ik net als velen even wennen aan die baan, maar die vind ik er vanaf een afstandje (vanaf de tribune of voor de tv) ook gewoon prima uitzien.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

UItshirt is een voltreffer. Thuis shirt is een apart shirt voor een aparte club, vind dat wel mooi.

Huizen

Citaat van: Chielvak19 op september 08, 2020, 12:57:14
https://youtu.be/Kww8GIievrM

Lijkt net PSV, maar wel erg mooi gedaan dit! Ga hem zeker halen!

_O_ _O_ _O_ voor verhaal + tenue (vooral met zwarte broek erbij)