Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

AL

De verwijzing naar de historie vind ik erg mooi.
Leuk voor 1 seizoen.
Shirt zelf vind ik niet mooi. Rood wit doet mij teveel denken  aan sparta of Psv. Bovendien de kleuren vd stad zijn blauw en geel.
Volgend seizoen maar in de mooie blauwe shirts met gele baan zoals we vroeger ook speelden.
Maar nogmaals het idee erachter vind ik wel mooi.

zeewolde

Rood wit, wie speelt daar in?

Sparta, psv top Oss Ajax feyenoord en zo vergeet ik er vast wel een paar.alleen iets ander design de 1 of de ander. Niet echt uniek dit shirt.
En de historie het zal wel. Ik ben cambuur fan geen vv Leeuwarden.

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op september 09, 2020, 08:32:08
Rood wit, wie speelt daar in?

Sparta, psv top Oss Ajax feyenoord en zo vergeet ik er vast wel een paar.alleen iets ander design de 1 of de ander. Niet echt uniek dit shirt.
En de historie het zal wel. Ik ben cambuur fan geen vv Leeuwarden.
Zonder vv Leeuwarden was er geen Cambuur...
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: zeewolde op september 09, 2020, 08:32:08
Rood wit, wie speelt daar in?

Sparta, psv top Oss Ajax feyenoord en zo vergeet ik er vast wel een paar.alleen iets ander design de 1 of de ander. Niet echt uniek dit shirt.
En de historie het zal wel. Ik ben cambuur fan geen vv Leeuwarden.

Voor cambuur is het uniek, ik vind het leuk dat ze een keer niet voor het geëikte blauw zijn gegaan.

De Gast

Nee of zwart of wit.. allemaal zo voorspelbaar.

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op september 09, 2020, 08:36:25
Zonder vv Leeuwarden was er geen Cambuur...
dat klopt, ik geef alleen aan dat ik er niet zoveel mee heb. Is meer een gevoel.

Mijn kinderen vinden het een prachtig shirt, dus zal er bij ons vast wel komen.

Huizen

Citaat van: De Gast op september 09, 2020, 07:48:05
Stelletje conservatieven.. een uitshirt in iets geels of blauw? Het mooie van een uitshirt is dat het alle kanten op mag. Volgend jaar mogen ze van mij in een groen/wit Bouman shirt spelen. Dit is juist een prachtig nostalgisch shirt.

Zo sta ik er ook in. Al leveren veel shirts ook discussie op :D

Chielvak19

Thuisshirt is vanaf vanavond 19u30 te koop in de fanshop op t kassaplein
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Chielvak19 op september 11, 2020, 16:58:32
Thuisshirt is vanaf vanavond 19u30 te koop in de fanshop op t kassaplein
Bedoel je ons eigen fanshop....of die paar meter in de Jumbo?

Chielvak19

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 11, 2020, 17:17:11
  Bedoel je ons eigen fanshop....of die paar meter in de Jumbo?
Uit de tekst bij Cambuur begreep ik dat het in de eigen fanshop was. Ze hebben echter een kraampje naast de kassa's
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Chielvak19

#355
Uitshirts zijn woensdag voor het eerst te koop in de Klomp, evenals broekjes voor zowel thuis- als uitshirt. Ook het thuisshirt wordt dan weer verkocht en ook de tranings- en vrije tijdskleding is aan te kopen. Event duurt tussen 16u en 19u.
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

sk13

Uitshirt is €64 toch redelijk stevig aan de prijs of vergis ik me hierin?

Chielvak19

Citaat van: sk13 op september 14, 2020, 18:25:01
Uitshirt is €64 toch redelijk stevig aan de prijs of vergis ik me hierin?

Valt wel mee naar mijn idee. Clubs als NEC en PEC vragen 65 euro voor hun shirt, Almere en De Graafschap 59,95€. Onze shirts zijn jaren 59,95€ geweest dus een prijsverhoging is wel gerechtvaardigd (vind ik). Kindershirts blijven overigens wel 49,95€
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Delfzijl/Cambuur

Hoop dat ze m aantrekken tegen Top Oss uit!?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt