Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2020, 06:15:57
Hoop dat ze m aantrekken tegen Top Oss uit!?

Zie nu net dat het uit tenue van Top blauw geel is  8P
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2020, 21:54:56
Zie nu net dat het uit tenue van Top blauw geel is  8P
Kunnen zij dat mooi in Leeuwarden aantrekken, dan nog een commentator als Siert erbij...en het feest is compleet.???

Bankzitter

Doke Schmidt is ook voorstander. Dan speelt hij altijd naar dezelfde kleur. :zweep

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op september 16, 2020, 07:31:31
Doke Schmidt is ook voorstander. Dan speelt hij altijd naar dezelfde kleur. :zweep

:_schater

zeewolde

De webshop is nog steeds niet weer online. Is toch een gemiste kans vind ik. Kinderen die bv shirts willen kunnen beter weer wachten tot volgend seizoen. En ook overige zaken zou er gewoon al moeten zijn

Chielvak19

#365
Nieuwe fanshop is online, weliswaar enkel de wedstrijd- en trainingskleding. Te vinden via voetbalshop.nl
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Huizen

Citaat van: Chielvak19 op oktober 02, 2020, 11:32:48
Nieuwe fanshop is online, weliswaar in enkel de wedstrijd- en trainingskleding. Te vinden via voetbalshop.nl

De keuze is reuze!  :wall

zeewolde

Wat een aanfluiting. Hier had je geld mee kunnen verdienen en dan heb je alleen wedstrijdkleding en een spuuglelijk hoodie.

hobbes

Er komt meer keuze volgens de club.

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op oktober 02, 2020, 15:39:43
Er komt meer keuze volgens de club.
Dat moet toch in 1x goed...
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Zo moeilijk is het toch niet zou je zeggen?

Huizen

Geen idee wat de club hiermee kan verdienen - en hoe groot het risico van groter inkopen is - maar het is toch niet moeilijk om van de meeste maten voldoende voorraad te hebben. Trainingsoutfit: geen enkele maat beschikbaar, alleen 2 S'jes. Bij de broekjes nog erger: alleen XS. Polo's maar 6 stuks beschikbaar.

Dit zou je kunnen oplossen door een pre-order in te stellen, met name bij de nieuwe thuis en uitshirts.

Inferno-058

#372
Snap ook niet waarom ze de eigen fanshop niet behouden in plaats van het uit te besteden aan een algemene merchandise webshop, als club hoor je toch een eigen online fanshop te hebben zou je zeggen. Alsof het onderhouden ervan zoveel extra veel geld & moeite kost. Juist in deze tijd willen supporters hun aankopen meer op het internet doen. Een eigen webshop komt dan veel authentieker en professioneler over!

Bolle

#373
Eens. Dit zou ook de URL worden/ zijn: https://www.cambuurshop.nl/

Dit is nu een aanfluiting eerste klas. Het lijkt erop dat Siebe het óf niet in de macht heeft, óf nog niet alle kneepjes van commercie kent.

Gemiste kans!

michello

Citaat van: Inferno-058 op oktober 02, 2020, 17:04:24
Snap ook niet waarom ze de eigen fanshop niet behouden in plaats van het uit te besteden aan een algemene merchandise webshop, als club hoor je toch een eigen online fanshop te hebben zou je zeggen. Alsof het onderhouden ervan zoveel extra veel geld & moeite kost. Juist in deze tijd willen supporters hun aankopen meer op het internet doen. Een eigen webshop komt dan veel authentieker en professioneler over!


Helemaal mee eens. Dit komt erg onprofessioneel over.