Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

michello

Ik snap alleen soms niet dat er zoveel is uitverkocht, zelfs voor kids bijna niks meer te krijgen? Je wilt toch zoveel mogelijk shirts verkopen?

gobo

Zeker een prachtig shirt. Kan het alleen nog niet in de webshop vinden
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Galdiano

#587
Citaat van: michello op april 09, 2025, 13:08:09
Ik snap alleen soms niet dat er zoveel is uitverkocht, zelfs voor kids bijna niks meer te krijgen? Je wilt toch zoveel mogelijk shirts verkopen?

Klopt. Maar de keerzijde is ook dat je dan weer met veel blijft zitten.

Er waren jaren dat je op de open dag oude shirts voor spot prijzen kon kopen en ernaast lagen de nieuwe shirts. Waar gaat de voorkeur voor de minder bedeelden dan naar uit? Ik begrijp de club wel.

Inkopen is onwijs lastig. Het ene jaar vekoop je simpelweg meer dan het andere jaar. Je kan het eigenlijk nooit goed doen. De meeste shirts verkoop je in de eerste maanden van de competitie.
Het shirt van mijn zoon is ook weer te klein, maar wacht nu weer op het nieuwe seizoen en koop er dan ??n.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: gobo op april 09, 2025, 13:30:40
Zeker een prachtig shirt. Kan het alleen nog niet in de webshop vinden

Vanaf 14:00 uur online.

In de winkel schijnen ze al te hangen.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Leovardiascc

Citaat van: Galdiano op april 09, 2025, 13:32:19
Klopt. Maar de keerzijde is ook dat je dan weer met veel blijft zitten.

Er waren jaren dat je op de open dag oude shirts voor spot prijzen kon kopen en ernaast lagen de nieuwe shirts. Waar gaat de voorkeur voor de minder bedeelden dan naar uit? Ik begrijp de club wel.

Inkopen is onwijs lastig. Het ene jaar vekoop je simpelweg meer dan het andere jaar. Je kan het eigenlijk nooit goed doen. De meeste shirts verkoop je in de eerste maanden van de competitie.
Het shirt van mijn zoon is ook weer te klein, maar wacht nu weer op het nieuwe seizoen en koop er dan ??n.

De wedstrijdshirts zijn nu wel te verkrijgen met 50% korting  :)

debaas058

Citaat van: Galdiano op april 09, 2025, 13:32:19
Klopt. Maar de keerzijde is ook dat je dan weer met veel blijft zitten.

Er waren jaren dat je op de open dag oude shirts voor spot prijzen kon kopen en ernaast lagen de nieuwe shirts. Waar gaat de voorkeur voor de minder bedeelden dan naar uit? Ik begrijp de club wel.

Inkopen is onwijs lastig. Het ene jaar vekoop je simpelweg meer dan het andere jaar. Je kan het eigenlijk nooit goed doen. De meeste shirts verkoop je in de eerste maanden van de competitie.
Het shirt van mijn zoon is ook weer te klein, maar wacht nu weer op het nieuwe seizoen en koop er dan ??n.

De merch van Cambuur is uitbesteed aan Voetbalshop. Die gaan dus ook over de aantallen etc en zullen het wel minder goed inzichtelijk hebben.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op april 09, 2025, 13:33:07
Vanaf 14:00 uur online.

In de winkel schijnen ze al te hangen.  ;)

Wat een amateurisme.

Leovardiascc


Bernardo

Koop niet vaak wedstrijd shirts, maar heb deze zojuist meteen besteld |:)

AL

Helaas geen kindermaten.
Net maar een M voor mij besteld.

Stiens

L alweer online uitverkocht. (Binnen 10 minuten?) Dan kun je zeggen dat het lastig inschatten is, maar dit is gewoon slecht voorraadbeheer. Niks meer, niks minder.

douwelwd

Citaat van: Bernardo op april 09, 2025, 14:08:06
Koop niet vaak wedstrijd shirts, maar heb deze zojuist meteen besteld |:)
Idem!
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit


TheDutchman

Beetje jammer dat ze het op zo'n tijdstip verkopen en dat de voorraad zo klein is. Heb niet eens de kans gehad om een M of L te kopen  ;(

Galdiano

Citaat van: Leovardiascc op april 09, 2025, 13:36:44
De wedstrijdshirts zijn nu wel te verkrijgen met 50% korting  :)

Dat is nog een handjevol maten. Dat is een teken dat er goed is ingekocht dus.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets