Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: michello op april 10, 2025, 15:08:41
We overwegen om bij te bestellen.. man man man, natuurlijk bestel je dan die shirts bij!  :_spank

Je inventariseert hoeveel mensen willen, je laat ze een pre-order plaatsen en laat ze (deels) betalen.
Dan weet je precies hoeveel en in welke maat ze geproduceerd moeten worden.

Zo moeilijk is het niet.
Graag ook kindermaten!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello


wacko jacko

Ach de beste stuurlui staan weer aan de wal :_spank

Noordcambuur

Prachtig hoe Cambuur deze week wereldnieuws werd voor 80 jaar vrijheid ?.
Prachtig filmpje wat ben ik trots op onze club??
Zullen we er wat van overhouden???


waldkip

#620
 :0= WAT IS PRE ORDER?
Mensen vooraf laten betalen, zou je wel een aardig idee moeten geven hoeveel er ingekocht moet worden toch?
Stuur dr ook een paar naar wat influencers en YouTubers aldaar.
Soms hoop je dat er achter al die knulligheid een groots vooropgezet plan zit.. maar ik moet het nog maar zien. Het lijkt wel alsof ze niet van geld houden. Smiddags doordeweeks ben ik net als waarschijnlijk vele andere gewoon aan het werk. Beetje jammer dat wij dan niet de kans krijgen.

Galdiano

Citaat van: waldkip op april 10, 2025, 22:49:21
:0= WAT IS PRE ORDER?
Mensen vooraf laten betalen, zou je wel een aardig idee moeten geven hoeveel er ingekocht moet worden toch?
Stuur dr ook een paar naar wat influencers en YouTubers aldaar.
Soms hoop je dat er achter al die knulligheid een groots vooropgezet plan zit.. maar ik moet het nog maar zien. Het lijkt wel alsof ze niet van geld houden. Smiddags doordeweeks ben ik net als waarschijnlijk vele andere gewoon aan het werk. Beetje jammer dat wij dan niet de kans krijgen.

In sommige opzichten zijn wij gewoon nog een hele kleine club inderdaad.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG

Citaat van: michello op april 10, 2025, 15:08:41
We overwegen om bij te bestellen.. man man man, natuurlijk bestel je dan die shirts bij!  :_spank


Dat weet ik niet. Het is nu heat of the moment. Zoals in het artikel staat kan het maanden duren voor de shirts weer op voorraad zijn. Ik snap best dat de belangstelling uit Canada verrast heeft. Maar Cambuur heeft zijn eigen aanhang duidelijk onderschat. Ach. En volgende keer breng je weer een speciaal shirt op de markt en doe je een oplage van 5000 en blijf je met de helft zitten. Het blijft gewoon lastig inschatten.

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op april 11, 2025, 09:22:38
In sommige opzichten zijn wij gewoon nog een hele kleine club dat andere shirt had bewust een kleine oplage, maar was ook al heel snel weg. Blijkbaar kunnen ze zo een paar duizend shirts verkopen
In Henk en Sandor we trust


Inferno-058

3-4 maanden levertijd...

Gelukkig heb ik al een shirt

Leovardiascc

Er wordt naar de supporters geluisterd! |:)

Arno A

Citaat van: Inferno-058 op april 11, 2025, 14:47:44
3-4 maanden levertijd...

Dan maar elk jaar bij elke thuiswedstrijd rond 15april. Zoals de Airborne-wedstrijden in Arnhem.

Bernardo


gobo

Prima. Ik heb hem alsnog besteld. Een iconisch Cambuur shirt.
Stond op marktplaats een vent uit Groningen die er meerdere aanbood. Mooie lul ben je dan.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....