Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Onderstaande valt nu al heel lang (half jaar?!) te lezen onder het kopje "Fanshop" op de www.cambuur.nl site

Beste klant,

Momenteel is de Jupiler League Online Fanshop wegens onderhoud offline.
Zodra we weer bereikbaar zijn zult u hier via uw favoriete Jupiler League club over geïnformeerd worden.
Bestellingen die reeds geplaatst zijn worden uiteraard nog bezorgd bij u.

Met vriendelijke groet,
De Jupiler League Online Fanshop


Wanneer gaat dit eindelijk opgelost worden? Je zou moeten profiteren van de hype die er nu heerst rondom SCC! En met dat Jupiler hebben we iig een jaar niks meer te maken.
Ik snap wel dat er op dit moment andere zaken misschien belangrijker zijn, maar hoop wel dat er zo snel mogelijk weer merchandise via internet verkocht kan worden.

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

#1
kest wel een maile naar info@cambuur.nl sturen

Ruppppert

Citaat van: denistel op juni 29, 2013, 21:56:06
kest wel een maile naar info@cambuur.nl sturen
kan cambuur zelf geen webshop online zetten of kost dat teveel. Was vroeger toch ook zo.

drg

Citaat van: Ruppppert op juni 29, 2013, 22:08:35
kan cambuur zelf geen webshop online zetten of kost dat teveel. Was vroeger toch ook zo.

Dat was ook zo totdat alles ineens in 1 algemene Jupiler fanshop moest... En nu ligt dat ding er al tijden uit, erg zonde want normaal gesproken ideaal om shirts te bekijken en te bestellen maar nu is het helemaal niet meer mogelijk om de shirts nog ergens online te krijgen  :|

Ik dacht wellicht tijdelijk rond ongeveer het einde van de competitie zodat ze de webshop eventueel met nieuwe seizoenshirts uit konden breiden maar dat lijkt echter ook niet het geval, ergerde me er ook al aan in het uitshirt topic, d'r moet gewoon weer een officiele Cambuur webshop komen want er is volgens mij geen officiele eredivisie fanshop, voor cambuur kan het zo simpel zijn als de items op de site te zetten en een mailadres of  telefoonnummer er bij

Dokkumer

Wij hebben niks meer met die Jupiler Fanshop te maken... Dus dat is het eerste wat al weg moet.
Of er voor de Eredivisie ook wat geregeld is/wordt weet ik niet, maar dat er te gemakkelijk omgegaan wordt met dit soort zaken waarmee je toch geld kunt verdienen en Cambuur nog meer in de markt zet is in mijn ogen een feit.

drg

Citaat van: Dokkumer op juni 29, 2013, 23:07:25
Wij hebben niks meer met die Jupiler Fanshop te maken... Dus dat is het eerste wat al weg moet.
Of er voor de Eredivisie ook wat geregeld is/wordt weet ik niet, maar dat er te gemakkelijk omgegaan wordt met dit soort zaken waarmee je toch geld kunt verdienen en Cambuur nog meer in de markt zet is in mijn ogen een feit.

Tis inderdaad wel triest dat ze er zelf nog geen initiatief voor hebben ondernomen, zo simpel als een berich op de site 'kom bij ons langs' had 't ook wel kunnen zijn want ik denk dat er een massale interesse voor shirts was geweest rond de huldiging.

HilversumOnTour

http://cambuurkleding.muta.nl/ is wel online !

Ik zou graag trouwens ook alle trainingskleding in het assortiment willen zien!  |:)

drg

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 01, 2013, 12:03:31
http://cambuurkleding.muta.nl/ is wel online !

Ik zou graag trouwens ook alle trainingskleding in het assortiment willen zien!  |:)

Nice, ik had die helemaal nog niet gezien, moet nog zeker zo'n zwart shirt in huis halen  |:)

Leovardiascc

wel een beetje apart dat je niet kan aangeven welke maat je wilt bestellenop de site van Muta , of ik zie iets over het hoofd..

HilversumOnTour

Citaat van: Leovardiascc op juli 01, 2013, 23:35:13
wel een beetje apart dat je niet kan aangeven welke maat je wilt bestellenop de site van Muta , of ik zie iets over het hoofd..

Ze hebben alleen de aangegeven maat, anders kan je wel kiezen.

De zwarte is dus enkel leverbaar in maat 116!

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

HilversumOnTour

Citaat van: Len Cantello op juli 02, 2013, 12:09:06
:_schater

Voor de Dries Mertens van je familie  8P  :_schater

ONTOPIC: Snel een online shop online met fanartikelen en wedstrijdshirts op voorraad, dit is het moment om zaken te doen!!

Len Cantello

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 02, 2013, 12:13:53
dit is het moment om zaken te doen!!
Idd. kijk nu alweer uit naar de open dag. Daar is het stapeltje wedstrijdshirts meestal na een 1/2 uur alweer uitverkocht....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Yellow Army

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 02, 2013, 12:13:53
Voor de Dries Mertens van je familie  8P  :_schater

ONTOPIC: Snel een online shop online met fanartikelen en wedstrijdshirts op voorraad, dit is het moment om zaken te doen!!

Of voor Dries zelf.

Area 58

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli