Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op december 09, 2020, 20:35:52
maat S ?
Ik ben inderdaad goddelijk slank, maar laten we maar met een xl beginnen. Ik stuur wel even een pb. Of wil je jouw bankrekeningnummer voor de liefhebbers hier openbaar maken :proost
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 09, 2020, 20:39:11
Ik ben inderdaad goddelijk slank, maar laten we maar met een xl beginnen. Ik stuur wel even een pb. Of wil je jouw bankrekeningnummer voor de liefhebbers hier openbaar maken :proost
neee

Tukker

Citaat van: gobo op december 08, 2020, 20:43:05
Uitshirts worden wel verkocht bij die winkel in het centrum. Is nu overigens van voetbalshop.nl
Daar hebben ze ook alleen maar kleine maatjes net als online. Ben er dit weekend speciaal naar toe gereden vanuit Hengelo maar helaas. Volgens mij vallen deze shirts net als die van  Quick vrij klein uit.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op december 09, 2020, 21:57:15
Daar hebben ze ook alleen maar kleine maatjes net als online. Ben er dit weekend speciaal naar toe gereden vanuit Hengelo maar helaas. Volgens mij vallen deze shirts net als die van  Quick vrij klein uit.

O jee wordt het echt een S-je  :zweep
Henk, held, bedankt

thankyou

Ik ben eigenlijk al 1.5 jaar opzoek naar iets van Cambuur in de auto. Een vaantje of een sjaaltje. Tot dusver nergens te koop?  :?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

papier

Citaat van: thankyou op februari 27, 2021, 08:39:55
Ik ben eigenlijk al 1.5 jaar opzoek naar iets van Cambuur in de auto. Een vaantje of een sjaaltje. Tot dusver nergens te koop?  :?

https://www.voetbalshop.nl/sc-cambuur-autosjaal.html ?

Noordcambuur

Misschien een ideetje om kampioenschap vlaggen  te laten drukken en dat we kampioen zijn de vlaggen op te hangen thuis of op het werk enz enz.
Of met een cambuurdres in de auto of misschien hebben jullie ideeën.

Unknown

Is het nog mogelijk ergens een Cambuur vlag te scoren vandaag?

Galdiano

Citaat van: Unknown op april 16, 2021, 12:25:44
Is het nog mogelijk ergens een Cambuur vlag te scoren vandaag?

Met die vraag zat ik ook al.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Huizen

Citaat van: Unknown op april 16, 2021, 12:25:44
Is het nog mogelijk ergens een Cambuur vlag te scoren vandaag?

Zaailand net nog 1 gehaald #CambuurKomtEraan

KernvanCambuur

Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2021, 16:04:39
Misschien een ideetje om kampioenschap vlaggen  te laten drukken en dat we kampioen zijn de vlaggen op te hangen thuis of op het werk enz enz.
Of met een cambuurdres in de auto of misschien hebben jullie ideeën.

#KomtEraan!  |:)

Chielvak19

https://www.haanshop.nl/

Kwam dit tegen, de kampioensvlag is er dus. Uiteraard gelijk besteld??
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Eewal

Citaat van: Chielvak19 op april 23, 2021, 08:52:12
https://www.haanshop.nl/

Kwam dit tegen, de kampioensvlag is er dus. Uiteraard gelijk besteld??

verkeerde jaartallen staan erop!