Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: NRG op juni 01, 2026, 14:26:08
Ik hoop dat het nieuwe shirt een beetje op tijd gepresenteerd wordt. Kan ie nog mee op vakantie.

Ik hoop het ook.
2024: 2 juli (thuis) 2 augustus (uit)
2025:  27 juni (thuis)  18 juli (uit)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sonnema

Erg benieuwd waar ze mee gaan komen. heb vernomen dat het om een grijs uit-shirt gaat.

Galdiano

Citaat van: Sonnema op juni 01, 2026, 15:36:04
Erg benieuwd waar ze mee gaan komen. heb vernomen dat het om een grijs uit-shirt gaat.

Ben benieuwd naar het verhaal achter een grijs shirt.
Het shirt van afgelopen seizoen zal niet te evenaren zijn.
Vond persoonlijk het zwarte shirt met gele en blauwe accenten ook prachtig.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Westerpark

Is er iemand die het veteranenshirt met de klittenband badge heeft? Bij de release was dit niet mogelijk te selecteren, vervolgens zou het bij de pre sale wel gekozen kunnen worden maar van Voetbalshop begreep ik dat dit foute communicatie was en de badge uitsluitend voor de spelers was en niet zelf besteld kon worden.

Vak 4

Citaat van: Westerpark op juni 04, 2026, 09:50:18
Is er iemand die het veteranenshirt met de klittenband badge heeft? Bij de release was dit niet mogelijk te selecteren, vervolgens zou het bij de pre sale wel gekozen kunnen worden maar van Voetbalshop begreep ik dat dit foute communicatie was en de badge uitsluitend voor de spelers was en niet zelf besteld kon worden.
Nee, was bij ons ook geen optie

YellowBlue

Citaat van: Vak 4 op juni 04, 2026, 09:56:49
Nee, was bij ons ook geen optie
ja hoor, die heb ik. Bij het bestellen was er een fout in het bestelproces.  De dag erna contact gehad met Voetbalschop. Toen kreeg ik een gratis verzendlabel om het shirt te retourneren.  Ik mocht daarna kosteloos een klittenband badge ?n een rugnummer laten drukken. 10 dagen later was het shirt weer in mij bezit. Top service! Ik heb gecommuniceerd met Veerle van Voetbalshop: v.vandoorn-verlaat@badge.nl

Vak 4

Citaat van: YellowBlue op juni 04, 2026, 21:55:05
ja hoor, die heb ik. Bij het bestellen was er een fout in het bestelproces.  De dag erna contact gehad met Voetbalschop. Toen kreeg ik een gratis verzendlabel om het shirt te retourneren.  Ik mocht daarna kosteloos een klittenband badge ?n een rugnummer laten drukken. 10 dagen later was het shirt weer in mij bezit. Top service! Ik heb gecommuniceerd met Veerle van Voetbalshop: v.vandoorn-verlaat@badge.nl

Keurig

Westerpark

Dat is netjes opgelost. Al denk ik dat het een maatwerk uitzondering voor jou was. Het is hoe dan ook nu al te laat want het shirt is alleen nog maar in XXXL te bestellen en dan alsnog nergens de badge optie.

YellowBlue

Citaat van: Westerpark op juni 05, 2026, 11:50:20
Dat is netjes opgelost. Al denk ik dat het een maatwerk uitzondering voor jou was. Het is hoe dan ook nu al te laat want het shirt is alleen nog maar in XXXL te bestellen en dan alsnog nergens de badge optie.
ik heb toen aan meerdere mensen het emailadres gestuurd en die zijn op dezelfde manier geholpen.