Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Unknown


Inferno-058

Prachtig tenue. Hoe vallen die craft shirts eigenlijk?

Stiens


papier

Citaat van: Inferno-058 op juli 01, 2022, 11:33:54
Prachtig tenue. Hoe vallen die craft shirts eigenlijk?

Moet je aan Kallon vragen

Inferno-058


Stiens


Stiens

Vanavond als we bij VV DTD de eerste oefenwedstrijd van het seizoen spelen tegen SV Meppen is het shirt voor het eerst verkrijgbaar bij de speciale merchandise stand. Vanaf vrijdag 8 juli is het shirt ook verkrijgbaar in onze webshop en bij Voetbalshop.nl-winkel in het Zaailand. De broeken en kousen zijn eveneens op een later moment aan te schaffen.

Bron: Cambuur.nl

Scc4-ever


Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

Citaat van: papier op juli 01, 2022, 11:48:23
Moet je aan Kallon vragen

Omdat hij de Robben van Cambuur is/was?

Delfzijl/Cambuur

Bij Kallon veel te ruim en bij mij veel te krap.... :_spank

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cambuur.nl op juli 01, 2022, 12:08:21
Vanaf vrijdag 8 juli is het shirt ook verkrijgbaar in onze webshop

Besteld |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zuid1991

Bij voetbalshop aan het zaailand na amper 1 dag in no time alle volwassen maten uitverkocht :insane

NRG

Citaat van: Zuid1991 op juli 08, 2022, 17:49:42
Bij voetbalshop aan het zaailand na amper 1 dag in no time alle volwassen maten uitverkocht :insane

Die hebben ook altijd super slechte voorraad. Van alles niks. Meer een uithangbord voor hun website dan een echte winkel.

Delfzijl/Cambuur

Hele Cambuur merchandise is al tijden 1 dikke sjompetroep.
Alles grote maten is in no time uitverkocht, verleden jaar wou ik graag zon presentatie jasje , nu graag een thuisshirt.....maar nee hoor alles is  niet verkrijgbaar.
Daar is nog zoveel centjes te verdienen maar komt hier nooit van de grond. Shirts in 3 4 en 5 xl...moet jij s kijken hoeveel je daar  van verkoopt. Blijft een knoeierij in Leeuwarden net als dat armetierige fanshop hoekje in de Jumbo ;(