Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur merchandise

Gestart door Holwerd voor Cambuur, juni 29, 2013, 21:37:16

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

En buiten dat, ik vind het ook nog eens een zeer goedkoop type pet lijken..

666

Waarom wordt er niet even een klein onderzoekje gedaan onder de supporters. Als ze deze pet aan een aantal supporters hadden voorgelegd dan was hij er denk ik niet gekomen. Met alleen al de reacties op dit forum zouden ze een andere pet hebben samengesteld.

Ik zeg het niet snel maar wat een LELIJKE pet. Een  :rodekaart voor degene die deze heeft besteld/samengesteld
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

drg

Puur de markt op geslingerd om het echte wapen te tentoonstellen, wat mij betreft hadden ze direct voor kwaliteit moeten gaan en het logo als badge er op moeten naaien zoals dat ook ops shirts zit

DayDreamer

Wat een lelijke goedkope pet  ;(

Clint

Citaat van: drg op oktober 22, 2013, 08:59:34
en het logo als badge er op moeten naaien zoals dat ook ops shirts zit

Juist. Gaan voor kwaliteit en niet met plakplaatjes of opdrukseltjes werken.

Bij de weg: Het is GEEN logo. ;)

Daddy T.

Citaat van: DayDreamer op oktober 22, 2013, 09:19:24
Wat een lelijke goedkope pet  ;(

Idd, wie bedenkt zoiets binnen de club? Lijkt wel de merchandise van midden jaren 90, de lelijkste en goedkoop ogende items kwamen destijds voorbij die zo groots waren ingekocht dat die rotzooi 10 jaar later nog werd verkocht. Waarom niet weer een mooi item ism Quick? Die schoenen en vooral dat retro vest waren niet aan te slepen!

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

kickandrush

Haha skitterend! Wie bedenkt zoiets?  :insane

Kras er 26-01-14 op en slijt ze maar aan het uitvak. Mooie combi-pet voor de dkv-ers  :_schater

drg

Citaat van: clint op oktober 22, 2013, 09:45:21
Juist. Gaan voor kwaliteit en niet met plakplaatjes of opdrukseltjes werken.

Bij de weg: Het is GEEN logo. ;)

tis ook geen wapen maar een schild   :zweep

zie trouwens wel veel varianten tegenwoordig, op die pet lijkt het gele stuk boven de bovenste kammetjes weer een stuk ruimer

pvanbuijtene

Zo lelijk ding zeg... het is een pet die voornamelijk verstandelijk beperkte mensen vaak op hebben... toen we nog voetbalspul op braderie verkochten en zulke pette hadden waren vooral deze mensen die t leuk vonden...(materiaal en achterkant zo erg slecht )

mescc

Degene die dit petje heeft bedacht moet daar maar eens verplicht een weekje mee rondlopen.....Waar zien ze ons voor aan zeg...

drg

Prima pet voor de stewards

mescc

Als ze dan toch graag iets nieuws willen uitbrengen... dan graag een simpel sjaaltje...

[verwijderd door de beheerder]

TM

Citaat van: mescc op oktober 22, 2013, 13:29:37
Als ze dan toch graag iets nieuws willen uitbrengen... dan graag een simpel sjaaltje...

Doe dan dit, die witte kleur heeft niks met cambuur te maken:


Lore

In Engeland had je altijd die helemaal zwarte sjaals met alleen een klein logo! Kan je hem ook naar het werk nog eens om!

Dokkumer

Citaat van: drg op oktober 22, 2013, 10:36:27
tis ook geen wapen maar een schild   :zweep

zie trouwens wel veel varianten tegenwoordig, op die pet lijkt het gele stuk boven de bovenste kammetjes weer een stuk ruimer
Nimmer maar dan ook nimmer meer de alwijze CLINT tegenspreken. Het is een afgeleide van het FAMILIEWAPEN van de Cammingha's
!